mihaio07 Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Un prieten vrea sa isi cumpere un FMX 650 second, de ocazie, cu care vrea sa faca 80% enduro. Stie si el ca nu este cel mai potrivit pentru enduro, dar nu sta bine cu banii si motorul e preluare de leasing, deci convenabil. Solutia pentru el ar fi sa isi cumpere niste roti de enduro. Cat este de viabila solutia asta, pentru ca eu unul nu am auzit de absolut nimeni cu roti de enduro pe FMX. Adica teoretic, se pot monta, dar nu stiu daca a fost prevazuta pentru asa ceva. Ce probleme pot aparea: ma refer la suspensii (daca nu pot fi inmuiate), la furca, frane, sau altele. Orice ajutor este binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 nu cred ca merita cumparat acest model pentru 80% enduro, indifierent de pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 18, 2007 Autor Share Postat Octombrie 18, 2007 Pai cam asta era si parerea noastra, a mai multora, dar ne-am gandit ca cu niste roti de enduro ar putea face fata, adica asemanator cu motoare gen KTM LC4 (cat de cat), Honda Dominator, Yamaha XT. Nici el nu e sigur ca il va cumpara, dar nu prea are de ales, iar daca treaba cu rotile merge, e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Pai cam asta era si parerea noastra, a mai multora, dar ne-am gandit ca cu niste roti de enduro ar putea face fata, adica asemanator cu motoare gen KTM LC4 (cat de cat), Honda Dominator, Yamaha XT. Nici el nu e sigur ca il va cumpara, dar nu prea are de ales, iar daca treaba cu rotile merge, e suficient. Daca tot e hotarat sa il cumpere , eu i-as recomanda sa cumpere doar niste cauciucuri de enduro pe 17", gen Pirelli MT60R, foarte cramponate si sa se rezume doar la tarsee soft enduro. Am vazut la Curtea de Arges, la un concurs enduro un tip cu un DRZ 400 SM echipat cu astfel de cauciucuri si care a concurat la clasa Hobby fara nici problema.Precizez ca terenul era foarte uscat, nu stiu cum se comporta pe teren moale aceste cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Un prieten vrea sa isi cumpere un FMX 650 second, de ocazie, cu care vrea sa faca 80% enduro. Stie si el ca nu este cel mai potrivit pentru enduro, dar nu sta bine cu banii si motorul e preluare de leasing, deci convenabil. Solutia pentru el ar fi sa isi cumpere niste roti de enduro. Cat este de viabila solutia asta, pentru ca eu unul nu am auzit de absolut nimeni cu roti de enduro pe FMX. Adica teoretic, se pot monta, dar nu stiu daca a fost prevazuta pentru asa ceva. Ce probleme pot aparea: ma refer la suspensii (daca nu pot fi inmuiate), la furca, frane, sau altele. Orice ajutor este binevenit. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2006-60014.html uite aici una cu roti cramponate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Octombrie 18, 2007 Autor Share Postat Octombrie 18, 2007 (editat) Daca tot e hotarat sa il cumpere , eu i-as recomanda sa cumpere doar niste cauciucuri de enduro pe 17", gen Pirelli MT60R, foarte cramponate si sa se rezume doar la tarsee soft enduro. Am vazut la Curtea de Arges, la un concurs enduro un tip cu un DRZ 400 SM echipat cu astfel de cauciucuri si care a concurat la clasa Hobby fara nici problema.Precizez ca terenul era foarte uscat, nu stiu cum se comporta pe teren moale aceste cauciucuri. Am inteles ca nu prea sunt cauciucuri cramponate de dimensiunile rotilor din fata ale supermoto. Si oricum roata din fata fiind mica si groasa cred ca influenteaza mult aderenta si stabilitatea. Dar ca suspensii de exemplu, cum se comporta FMXul, poate fi bagat pe teren, sau are cursa prea mica si suspensiile prea tari? Editat Octombrie 18, 2007 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 motorul are inaltzimea la sha mica...deci ajunge jos foarte usor ...motorul de fmx e acelasi ca si la dominator(foarte bun) ...in rest cam totul difera...suspensia e altfel setata..( mai scurta) ..dar eu zic ca o se descurce foarte bine pe drum forestier...chestia e ca o sa cam atinga ...pietrele cu burta....are garda mai mica... pe asfalt se va vedea diferentza in serpentine...si cu gume adegvate...o sa fie ok si in teren...bafta numa bine honda rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 Imi voi permite sa readuc din 'arhiva' thread-ul asta pentru ca sunt interesat de sacelasi lucru: conversia unui FMX pentru utilizare mai putin stradala. A vazut/auzit/gandit cienva la o asa conversie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 pentru soft enduro ar merge cat de cat dar daca vrei sa o folosesti la altceva decat soft nu te sfatuiesc sa faci investitia eu personal nu as face asta nici pentru soft si nici macar pentru plimbare pe camp are 155 de kg deci.....sa fim seriosi sa nu mai zic de suspensii ,raport etc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 Daca m-ar fi interesat altceva decat soft enduro + 'soft-touring' ma uitam in mod sigur la alt model FMXu e un domi mai de oras. Pe teren il dezavantajaza cauciucurile, roata de 17 pe fatza, suspensiile si pe undeva si transmisia. Toate astea ar putea fi modificate? Cum? Lasand partea cu 'uita-te la altceva' sau 'costa mult', ar fi posibila o astfel de conversie... si sa mai si poti face ceva cu motorul respectiv dup'aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 18, 2008 Autor Share Postat Decembrie 18, 2008 Daca m-ar fi interesat altceva decat soft enduro + 'soft-touring' ma uitam in mod sigur la alt model FMXu e un domi mai de oras. Pe teren il dezavantajaza cauciucurile, roata de 17 pe fatza, suspensiile si pe undeva si transmisia. Toate astea ar putea fi modificate? Cum? Lasand partea cu 'uita-te la altceva' sau 'costa mult', ar fi posibila o astfel de conversie... si sa mai si poti face ceva cu motorul respectiv dup'aia? FMX-ul are kile multe si cai putine. In plus, are racire pe aer, ceea ce nu e deloc sanatos la enduro. Nu prea ai cum sa modifici suspensiile, dar la transmisie poti sa umbli (desi trebuie sa te descurci tot cu caii aia putini). Poti sa incerci sa pui cauciucuri cramponate, dar nu ai facut nicio combinatie. Iar roti de enduro cu totul aproape sigur nu ai de unde sa potrivesti / adaptezi. Daca nu vrei ceva nou, tot Dominatorul e baza. Mai ai solutia Yamaha XTR 660, enduro, modelul nou, care e destul de ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 (editat) Pai aici e si problema: o motocicleta gen Domi nu prea mai gasesti de noua. Doar sa ai bafta maxima la un S-H. Singura alternativa pe care am gasit-o e Single-ul de 650 de la BMW (G650X parca ii zice), dar e relativ departe. M-am lamurit: ori nu se poate, ori nu se merita. Oricum ar fi, multam pentru ajutor si pareri. Mai caut Editat Decembrie 21, 2008 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 FMXu e un domi mai de oras. Pe teren il dezavantajaza cauciucurile, roata de 17 pe fatza, suspensiile si pe undeva si transmisia. Toate astea ar putea fi modificate? Cum? Transmisia finala - poti jongla destul de mult, de la 14/42 pana la 14/47 ! - http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&..._uid=441&p= Suspensiile - ulei+simeringuri de schimbat + arcuri progresive = aprox 150 E Ciclistica nu i-o poti schimba in mod evident, asa ca va trebui sa te multumesti cu rotile ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.