Sari la conținut

Roti Enduro Pentru Honda Fmx


Postări Recomandate

Un prieten vrea sa isi cumpere un FMX 650 second, de ocazie, cu care vrea sa faca 80% enduro. Stie si el ca nu este cel mai potrivit pentru enduro, dar nu sta bine cu banii si motorul e preluare de leasing, deci convenabil. Solutia pentru el ar fi sa isi cumpere niste roti de enduro.

Cat este de viabila solutia asta, pentru ca eu unul nu am auzit de absolut nimeni cu roti de enduro pe FMX. Adica teoretic, se pot monta, dar nu stiu daca a fost prevazuta pentru asa ceva. Ce probleme pot aparea: ma refer la suspensii (daca nu pot fi inmuiate), la furca, frane, sau altele.

 

Orice ajutor este binevenit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asta era si parerea noastra, a mai multora, dar ne-am gandit ca cu niste roti de enduro ar putea face fata, adica asemanator cu motoare gen KTM LC4 (cat de cat), Honda Dominator, Yamaha XT. Nici el nu e sigur ca il va cumpara, dar nu prea are de ales, iar daca treaba cu rotile merge, e suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cam asta era si parerea noastra, a mai multora, dar ne-am gandit ca cu niste roti de enduro ar putea face fata, adica asemanator cu motoare gen KTM LC4 (cat de cat), Honda Dominator, Yamaha XT. Nici el nu e sigur ca il va cumpara, dar nu prea are de ales, iar daca treaba cu rotile merge, e suficient.

 

Daca tot e hotarat sa il cumpere , eu i-as recomanda sa cumpere doar niste cauciucuri de enduro pe 17", gen Pirelli MT60R, foarte cramponate si sa se rezume doar la tarsee soft enduro. Am vazut la Curtea de Arges, la un concurs enduro un tip cu un DRZ 400 SM echipat cu astfel de cauciucuri si care a concurat la clasa Hobby fara nici problema.Precizez ca terenul era foarte uscat, nu stiu cum se comporta pe teren moale aceste cauciucuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten vrea sa isi cumpere un FMX 650 second, de ocazie, cu care vrea sa faca 80% enduro. Stie si el ca nu este cel mai potrivit pentru enduro, dar nu sta bine cu banii si motorul e preluare de leasing, deci convenabil. Solutia pentru el ar fi sa isi cumpere niste roti de enduro.

Cat este de viabila solutia asta, pentru ca eu unul nu am auzit de absolut nimeni cu roti de enduro pe FMX. Adica teoretic, se pot monta, dar nu stiu daca a fost prevazuta pentru asa ceva. Ce probleme pot aparea: ma refer la suspensii (daca nu pot fi inmuiate), la furca, frane, sau altele.

 

Orice ajutor este binevenit.

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...2006-60014.html

uite aici una cu roti cramponate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot e hotarat sa il cumpere , eu i-as recomanda sa cumpere doar niste cauciucuri de enduro pe 17", gen Pirelli MT60R, foarte cramponate si sa se rezume doar la tarsee soft enduro. Am vazut la Curtea de Arges, la un concurs enduro un tip cu un DRZ 400 SM echipat cu astfel de cauciucuri si care a concurat la clasa Hobby fara nici problema.Precizez ca terenul era foarte uscat, nu stiu cum se comporta pe teren moale aceste cauciucuri.

 

Am inteles ca nu prea sunt cauciucuri cramponate de dimensiunile rotilor din fata ale supermoto. Si oricum roata din fata fiind mica si groasa cred ca influenteaza mult aderenta si stabilitatea. Dar ca suspensii de exemplu, cum se comporta FMXul, poate fi bagat pe teren, sau are cursa prea mica si suspensiile prea tari?

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul are inaltzimea la sha mica...deci ajunge jos foarte usor ...motorul de fmx e acelasi ca si la dominator(foarte bun) ...in rest cam totul difera...suspensia e altfel setata..( mai scurta) ..dar eu zic ca o se descurce foarte bine pe drum forestier...chestia e ca o sa cam atinga ...pietrele cu burta....are garda mai mica...

pe asfalt se va vedea diferentza in serpentine...si cu gume adegvate...o sa fie ok si in teren...bafta

numa bine honda rules :eek: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

pentru soft enduro ar merge cat de cat dar daca vrei sa o folosesti la altceva decat soft nu te sfatuiesc sa faci investitia

eu personal nu as face asta nici pentru soft si nici macar pentru plimbare pe camp

are 155 de kg deci.....sa fim seriosi

sa nu mai zic de suspensii ,raport etc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca m-ar fi interesat altceva decat soft enduro + 'soft-touring' ma uitam in mod sigur la alt model ;)

 

FMXu e un domi mai de oras. Pe teren il dezavantajaza cauciucurile, roata de 17 pe fatza, suspensiile si pe undeva si transmisia. Toate astea ar putea fi modificate? Cum?

 

Lasand partea cu 'uita-te la altceva' sau 'costa mult', ar fi posibila o astfel de conversie... si sa mai si poti face ceva cu motorul respectiv dup'aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca m-ar fi interesat altceva decat soft enduro + 'soft-touring' ma uitam in mod sigur la alt model ;)

 

FMXu e un domi mai de oras. Pe teren il dezavantajaza cauciucurile, roata de 17 pe fatza, suspensiile si pe undeva si transmisia. Toate astea ar putea fi modificate? Cum?

 

Lasand partea cu 'uita-te la altceva' sau 'costa mult', ar fi posibila o astfel de conversie... si sa mai si poti face ceva cu motorul respectiv dup'aia?

 

 

FMX-ul are kile multe si cai putine. In plus, are racire pe aer, ceea ce nu e deloc sanatos la enduro. Nu prea ai cum sa modifici suspensiile, dar la transmisie poti sa umbli (desi trebuie sa te descurci tot cu caii aia putini).

Poti sa incerci sa pui cauciucuri cramponate, dar nu ai facut nicio combinatie. Iar roti de enduro cu totul aproape sigur nu ai de unde sa potrivesti / adaptezi.

Daca nu vrei ceva nou, tot Dominatorul e baza. Mai ai solutia Yamaha XTR 660, enduro, modelul nou, care e destul de ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aici e si problema: o motocicleta gen Domi nu prea mai gasesti de noua. Doar sa ai bafta maxima la un S-H. Singura alternativa pe care am gasit-o e Single-ul de 650 de la BMW (G650X parca ii zice), dar e relativ departe.

 

M-am lamurit: ori nu se poate, ori nu se merita. Oricum ar fi, multam pentru ajutor si pareri. Mai caut :laugh:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FMXu e un domi mai de oras. Pe teren il dezavantajaza cauciucurile, roata de 17 pe fatza, suspensiile si pe undeva si transmisia. Toate astea ar putea fi modificate? Cum?

Transmisia finala - poti jongla destul de mult, de la 14/42 pana la 14/47 ! - http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&..._uid=441&p=

Suspensiile - ulei+simeringuri de schimbat + arcuri progresive = aprox 150 E

Ciclistica nu i-o poti schimba in mod evident, asa ca va trebui sa te multumesti cu rotile ei :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...