valhall Postat Februarie 5, 2005 Share Postat Februarie 5, 2005 Stimati posesori de supermotociclete Simson haide sa ne adunam si noi odata cand da dezghetzu, mi ar placea sa vad mai multe simsonuri la un loc si sa ne cunoastem intre noi. Eu la Arc rareori am vazut mai mult de doua Simsonuri, e adevarat ca sunt si incepator. Sper sa va surada si voua ideea! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveGSXR Postat Februarie 6, 2005 Share Postat Februarie 6, 2005 Vin eu, da sa ajunga pana la Arc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Februarie 7, 2005 Share Postat Februarie 7, 2005 simson = cea mai fiabila motocicleta pe care am vazut-o semnat: mandru posesor de simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanchee Postat Februarie 8, 2005 Share Postat Februarie 8, 2005 am un simson sport 250,vreau sa fac cateva modificari,mici estetice,de egzemplu vreau sa schimb ghidonul,dar nu stiu ce ar merge bine pe ea te rog,dati-im vro idee mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 8, 2005 Share Postat Februarie 8, 2005 Depinde ce tip de coarne preferi! Daca vrei insa doar sa le schimbi pe ale ei pentru ca sunt prea mici, incearca unele de IJ (model mai nou), pentru ca sunt mai mari si vei sta mult mai bine pe motocicleta. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 9, 2005 Autor Share Postat Februarie 9, 2005 oricat de ciudat ti s ar parea nemtii au obiceiul sa gandeasca. sfatul meu este sa nu schimbi nimic pe simson daca nu e stricta nevoie pt. ca intotdeauna ai sa te lovesti de probleme mai importante ca estetica. Daca se numeste Simson Sport inseamna ca a fost proiectat sa fie o motocicleta sport. Nu te chinui sa o chopperesti in schimb nu ezita sa folosesti maximum de cai putere in fiecare viteza. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 9, 2005 Share Postat Februarie 9, 2005 Si sa-l omori inaintea timpului... Asta e cea mai mare prostie pe care am citit aici... ERA o motocicleta sport.... Acum nu mai este... si in loc de a omori o motocicleta veche, mai bine sa-l modifici chopper... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 9, 2005 Share Postat Februarie 9, 2005 Bah frate, daca si Simsonul este motocicleta sport...Au scris si ei asa sa dea bine. Gandeste-te ca a fost facuta in Germania de Est. Ce performante sport pot avea motocicletele comuniste? Zici ca sunt germani? Est germani! E o diferenta foarte mare. La ei toate comenzile erau date de la Moscova...Toate motocicletele comuniste in momentul aparitiei erau deja depasite tehnic. Ce "sport"? Exista o Dacie cu doua usi care se numeste "Dacia Sport"...Inseamna ca aia este cumva o masina sport? Slabe sperante! Nu vreau sa supar posesorii de motociclete Simson, da' nu sunt sport nici cand o zbura porcu'. Mai degraba mi se pare mai "sport" MZ ES 250 "Gat de lup"; din toate punctele de vedere. Oricum daca cineva s-a suparat pentru ceea ce am spus, imi cer scuze. Toti suntem poseori de comuniste pentru ca in momentul asta nu ne permitem altceva, majoritatea isi iubesc motocicletele, dar de la a iubi o motocicleta la a spue ca este ce-a mai buna din lume, baieti, este cale lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 9, 2005 Share Postat Februarie 9, 2005 si de simsonul meu chopperit inseamna ca lam omorit.......CHOPPERS FOREVER auziti si voi daca e simson nu merita lucrat la el:))))))))) ia uitate la poza asta mai VALHALL este CHOPPERUL MEU SI ESTE SIMSON daca vrei mai multe detalii cu poze din timpul ce lucram la el intra la mine pe pagina http://www.motociclesmydesing.freeservers.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Februarie 9, 2005 Share Postat Februarie 9, 2005 nu vreau sa ma dau "expert", dar io cred ca simsonul era "sport" pentru vremea cand a aparut, fata de ce exista pe vremea aia. fata de ce exista acum, intr-adevar, nu exista comparatie. iar motocicletele est-germane, inca sunt cotate mai bine ca cele rusesti, la capitolul fiabilitate. numai daca studiezi forumul, poti vedea opiniile favorabile ale user-ilor despre motociletele DDR-iste (etz, simson, etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 9, 2005 Share Postat Februarie 9, 2005 (editat) Pt. Phoenix Harley: Half true, half not... Simsonul este clonul BMW-ului R35. Vezi, cand Germania de Est a fost ocupata de rusi, fabrica BMW, care era acolo a fost botezat EMW, dupa aia AWO, dupa aia Simson. Motoric, Simsonul este un BMW cu cap. cil. mai mica - 250 cm3, in loc de 350. In rest aproape totul este ca la BMW de un cilindru. Deci faza, ca era dictata designul de catre rusi, nu tine. Ce este adevarat insa, ca Simsonul de 9 (asa cred) cai putere nu se poate numi sport in sensul de azi al cuvantului. Era numit Sport, pentru ca era prima motocicleta Simson, care avea bascula in spate (AWO nu are, are cadru semirigid), deci denumirea e pentru design, cadrul modificat - mai mare stabilitate - nu pentru performante. De-aia am zis eu, ca ERA una de sport - in sensul cuvantului de atunci. Dar sa-l chinui un Simson, cu gazul la plafon in toate vitezele... este clar o stupiditate si no respect fata de technica veche.... Editat Februarie 9, 2005 de Pannoniachopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 10, 2005 Autor Share Postat Februarie 10, 2005 hm, Pannonia, imi pare rau daca m ai inteles gresit, nu am zis sa il omori, am zis sa ii exploatezi performantele la maxim, adica in limitele lui, nu am zis ca e o motocicleta de viteza ci una sport, mai turata decat cred unii si care ingrijita cum trebuie are niste performante multumitoare daca ai grija de ea. In cartea tehnica se specifica sa se evite mersul subturat. Te mai inseli intr o privinta: eu nu am Simson pt ca nu am bani de altceva, ci pentru ca am un mare respect fatza de motorul asta. Al meu este in forma lui originala, inclusiv aprindere si carburatie si are performante foarte apropiate de ale unui ISH 350(verificat). Cat despre comparatia cu Dacia Sport, cred ca iti dai si tu seama ca e nepotrivita. Calitatea pieselor fie si est germana e la cateva clase deasupra pieselor romanesti si rusesti, ca doar ai ISH si stii asta. Seriozitatea unui popor ca gel german nu este conditzionata de o amarata de granitza. Respectele mele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 10, 2005 Autor Share Postat Februarie 10, 2005 imi cer scuze pannonia, mesajul dinainte era in primul rand pentru phoenix harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 10, 2005 Share Postat Februarie 10, 2005 Ok., ok., Vallhall, se pare ca a fost o neintelegere, no offence. Si eu am avut Simson, una din '59, si niciodata nu m-a lasat pe drum, am iubit foarte mult motocicleta aia. Cat despre comparatia cu Dacia Sport, nici eu nu sunt de parerea lui Phoenix. Calitatea, chiar daca era est-germana, era superioara calitatii ruse. Stiu, ca zic, am avut si Simson, si IJ, acum am cateva Pannonia si un Dnepr. Dintre toate motocicletele estice, germane erau cele mai reusite. De-aia am fost ,,suparat'', dar cum am scris, a fost o neintelegere, deci NO PROBLEM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 11, 2005 Autor Share Postat Februarie 11, 2005 classic, no plastic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 11, 2005 Autor Share Postat Februarie 11, 2005 Robybyker, am vazut de mult motorul tau si imi place foarte mult, te admir. Nu critic pe nimeni care isi choppereste motorul, dar in conditiile in care prea multe simsonuri in original nu prea mai exista iar majoritatea sunt niste cazaturi si modificate cu prost gust, eu consider ca starea ei originala ii da mai multa valoare, e aproape o motocicleta de colectie. Si iarasi nu cred ca simsonul e cea mai potrivita motocicleta pentru choppereala, pt ca nu e suficient de masiva, se vede dracu toata strada prin spatiul dintre chiuloasa si filtrul de aer. in schimb, un Nipru chopperit calumea ma tenteaza si pe mine. bafta felicitari inca o data si astept sa ti vad viitoarele realizari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Februarie 11, 2005 Share Postat Februarie 11, 2005 M-am hotarat si eu sa scriu cateva vorbe. Nu vreau sa super pe nimeni, in domeniul simsonilor sunt si eu incepator DAR dupa trei ani de certare cu tata am luat primul meu motocicleta : Piaggio vespa 150 din 62. Peste un an a urmarit un etz 251. Sunt multumit cu el. Intre timp au inceput sa plac simsoanele. Am stat cu vorba cu catzva batrani, mai tineri am mai umblat si auci in forum, pana la urma urmei inainte de Craciuni am luat Simsonul lui Hadess. Certarile cu tata s-au terminat in ziua cand am montat simsonul si am pus pe roti (am adus acasa-vreo 300 km- intr-un dacie 1310), de ziua respectiva si tata vrea permis de categoria A. Atat despre design-ul. Am povestit intre timp cu un tip care are deja simsonul lui 250 sport, radiat dar nu vrea sa-l vanda pentru: mai inainte de vreo 20 !! de ani au luat permisul pt ca a intrat in radar cu simsonica sa (care are 14 cai putere) Cu 138. Fara gluma. Simsonul si azi e pastrat in garaj sub patura, candva candva sterge praful de pe el. Atat pentru viteza si turatie. Dupa ce am laua bijutaria si eu m-am gandit destul de mult ce sa fac cu el, ca aduc in stare original sau sa-l ciopersc. In final am ajuns la concluzia ca motorul pastrez asa cum ii, si aspectul(farul, sai, ghidonul... ) modific dar cu grija. Ma scuzati ca a reusit asa de lung raspunsul dar am vrut a zic si eu ce am gandit in legatura cu tema Cu stima Fricz - un proprietar de simson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveGSXR Postat Februarie 12, 2005 Share Postat Februarie 12, 2005 Am povestit intre timp cu un tip care are deja simsonul lui 250 sport, radiat dar nu vrea sa-l vanda pentru: mai inainte de vreo 20 !! de ani au luat permisul pt ca a intrat in radar cu simsonica sa (care are 14 cai putere) Cu 138. Fara gluma. Fricz, no offense, da 138 e muuult prea mult pt un Simson sport. Nemtii baga in carte 110 solo. Mai ales ca zici ca e vorba de radar, ca daca era vorba de vitezometru, mai scadeam vreo 10 km/h (si tot era mult). Oricum, nu ma intelegeti gresit, am un Simson si tin la el ca la ochii din cap, o singura data i-am cerut mai mult decat putea saracul duce si de atunci m-am invatat minte sa il respect. Cand veneam de la Snagov, in 2000 sau 2001, nu mai tin minte, eram cu un amic pe locul din spate si m-am ambitionat sa fac o fugareala cu o basculanta pe DN1 spre casa. Dupa vreo cateva minute de forja maxima in care in curba aia din Tancabesti am prins 100 km/h pe coborare mi-a bubuit garnitura de chiulasa exact cand depasisem si eu basculanta aia satanica. Drept urmare, l-am sunat pe tata care a venit cu Dacia si am dus Simsonul ranit in portbagaj pana acasa Dar daca m-as intoarce in 99 cand am cumparat Simsonul nu as lua alta comunista pt nimic in lume (poate doar un ETZ ca are frana pe disc). Asta e, nu toti avem posibilitati sa ne luam japoneze din prima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Februarie 12, 2005 Share Postat Februarie 12, 2005 cum ???? nipru nu e bun? SI MERGE SI CU 138KM/H (POATE MAI MULT CU RAPORT 1:1 IN A 4-A) TE VORBESTE CU ORESTE ! EU NU TE MINT! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Februarie 12, 2005 Share Postat Februarie 12, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanchee Postat Februarie 12, 2005 Share Postat Februarie 12, 2005 mersi mult pentru ajutor cred ca am sa incerc sa fac rost de un ghidon de ij sper ca o sa se arate bine.. am inca o problema mare si anume:ce pot sa fac ca sa straluceasca motorul? am auzit despre un spray dar nu stiu cat de bun e..stiu ca se poate croma,dar cred ca costa bani grei ..ceeace eu nu am dati-mi niste idei please Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 12, 2005 Share Postat Februarie 12, 2005 Dark- Rider-82... Nu a spus nimeni ca Niprul nu este bun. Acei oameni au spus daoar parerea lor despre Simson (ca posesori ai acelei marci de motocicleta). Din cate stiu eu nu ti-a jignit nimeni "minunatia ta de Nipru" pentu ca tu sa vi sa spui "cum??? Nipru nu e bun?" . Fara suparare... eu cred ca tu esti un copil teribilist, care si-a cumparat si el o motocicleta, spunand in stanga si in dreapta oricand are ocazia (chiar si atunci cand nu o are), cat de bun si de tare este "motoru" lui. Nu vreau sa te jignesc, dar cred ca am mai multa experienta ca tine in acest domeniu si crede-ma ca am vazut multi tipi de genul asta care spuneau ca s-au urcat pe motocicleta si au mers din prima mai bine ca unu' care merge de 20 de ani si ca motocicleta lor este ce-a mai tare...cunosc...am vazut multi...se numeste teribilism. Stai linistit nu se moare din asta si cu timpul si cu kilometrii pe care o sa ii faci si tu cand o sa inmatriculezi Nepra, o sa iti treaca...poate. Oamenii aia vorbeau si ei de Simson...si tu vi aiurea, fara nici o legatura si spui ca Nepra e mai tare si ca prinde si 138 km/h --------ce treaba are una cu alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 12, 2005 Share Postat Februarie 12, 2005 Bai baieti...Ma refer in special la Pannonia Chopper si la Valhall: Ceea ce am scris mai demult nu sunt niste rautati la adresa motocicletei Simson. Respect foarte mult aceasta motocicleta. Nu sunt insa de acord cu ceea ce afirma Valhall: "daca se numeste Simson Sport inseamna ca este o motocicleta proiectata pentru a fi sport". Nu este adevarat. Pannonia Chorper spunea ca se numeste "Sport" pentru ca era primul Simson care avea bascula, amortizoare etc. - POATE, (dar Ij-ul avea aceste dotari inca din '56 si alte motociclete la fel...Jawa, Mz...si nu se numesc sport). De asemene, Pannonia Chopper, nu am spus ca se dicta designul motocicletelor de la Moscova. Ma refeream la problemele politice. Problema masinilor, motocicletelor, camioanelor etc. era una din ele. Nu aveau voie sa construiasca o motocicleta ca Yamaha R1 sau o masina ca Ferrari...Trebuia ca toate tarile comuniste sa faca vehicole cu performante mai reduse si in general sa copieze lucruri deja facute de altii. Asta spuneam... Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Februarie 12, 2005 Share Postat Februarie 12, 2005 inca ceva... Valhall Ce performante apropiate de IJ are Simsonul (cu "aprindere si carburatie originala")? Verificat! CE? Ce ai verificat tu? Are demaraj mai bun decat Ij-ul? -Nu cred Are viteza mai mare decat Ij-ul? -Nu cred Ij-ul are pana si consumul MAI MARE decat Simsonul!!! Ce darc', tu nu vezi ca scoti numai balauri? Da-te jos din corcodusi! Ti-am mai spus...nu spun ca Ij-ul este ce-a mai tare motocicleta...nu spun ca nu are si dezavantaje... asta este realitatea, dar inca odata spun ca tu iti lauzi prea mult motocicleta. P.S.: O motocicleta trecuta de 40 de ani o prefer in starea ei originala, dar Simsonul este foarte frumos si chopper. Deci, daca ai un Simson ori il faci exact asa cum era facut de mamica lui ori ii faci chopper. Sanatate si multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Februarie 13, 2005 Autor Share Postat Februarie 13, 2005 da phoenix am remarkat ca nu vrei sa jignesti simsonul ci doar pe mine, pana acuma m ai facut si prost si mincinos desi eu nu m am adresat in topicul meu decat proprietarilor de simson sau acelor proprietari carora le place motocicleta lor. Prin urmare, asta e ultimul atac la care iti raspund. Ij ul cu care mi am probat simsonul a avut intradevar demaraj mai bun, dar, pana la viteza de 100 km/h am mers cam in paralel. Ca viteza maxima simsonul meu s a oprit la 118 iar ij ul s-a dus mai departe nu stiu cat, stiu doar ca duminica urmatoare l am intalnit pe proprietar in targ isi cauta piston. Mie astea m se par performante apropiate in conditiile in care simsonului ii lipsesc vreo 100 de cm cubi din capacitatea motorului de ij si are in plus vreo 25 de ani. Inca un lucru: faptul ca am spus ca a fost proiectata sa fie sport nu era o lauda adusa simsonului, mie nu imi plac motocicletele sport, daca as fi gasit mi as fi luat un simson touren. sustin in continuare faptul ca a merge subturat cu simsonul este o greseala. asta nu inseamna ca trebuie sa ii dai 6000 de ture sa ii zboare segmentii. Iar despre design, da, simsonul meu este in starea originala cu exceptia culorii rezervorului si a sheilor, daca as fi cumparat vreo cazatura probabil ca il choppeream si eu. In fine, imi cer scuze fata de omul care intreba ce sa isi modifice pe Simson, modifica l pe tot, multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.