Sari la conținut

simson gathering


valhall
 Share

Postări Recomandate

Stimati posesori de supermotociclete Simson haide sa ne adunam si noi odata cand da dezghetzu, mi ar placea sa vad mai multe simsonuri la un loc si sa ne cunoastem intre noi. Eu la Arc rareori am vazut mai mult de doua Simsonuri, e adevarat ca sunt si incepator. Sper sa va surada si voua ideea! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricat de ciudat ti s ar parea nemtii au obiceiul sa gandeasca. sfatul meu este sa nu schimbi nimic pe simson daca nu e stricta nevoie pt. ca intotdeauna ai sa te lovesti de probleme mai importante ca estetica. Daca se numeste Simson Sport inseamna ca a fost proiectat sa fie o motocicleta sport. Nu te chinui sa o chopperesti in schimb nu ezita sa folosesti maximum de cai putere in fiecare viteza.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah frate, :banana: daca si Simsonul este motocicleta sport...Au scris si ei asa sa dea bine. Gandeste-te ca a fost facuta in Germania de Est. Ce performante sport pot avea motocicletele comuniste? Zici ca sunt germani? Est germani! E o diferenta foarte mare. La ei toate comenzile erau date de la Moscova...Toate motocicletele comuniste in momentul aparitiei erau deja depasite tehnic. Ce "sport"?

Exista o Dacie cu doua usi care se numeste "Dacia Sport"...Inseamna ca aia este cumva o masina sport? Slabe sperante! Nu vreau sa supar posesorii de motociclete Simson, da' nu sunt sport nici cand o zbura porcu'. Mai degraba mi se pare mai "sport" MZ ES 250 "Gat de lup"; din toate punctele de vedere.

Oricum daca cineva s-a suparat pentru ceea ce am spus, imi cer scuze.

Toti suntem poseori de comuniste pentru ca in momentul asta nu ne permitem altceva, majoritatea isi iubesc motocicletele, dar de la a iubi o motocicleta la a spue ca este ce-a mai buna din lume, baieti, este cale lunga. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri