lwiq Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 cu ~1luna in urma am schimbat releul fiindca se stricase... (nu mai imi incarca). acum l-am luat pe asta si m-a tinut (o luna-2) dupa care imi arde becul de la far.. releul ar putea fi problema? e din acela ieftin (becul de stare din bord imi indica, ca nu merge pe baterie). hai ca maine vreau sa merg cu el la scoala ). pls --- Mesaj completat în 24 Oct 2007 12:22 -------------si nu este din cauza releului de incarcare... am luat unul nou nout si tot se arde becul.. ar putea avea scurt sau ce? (imi arata ca incarca peste 15v) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 (imi arata ca incarca peste 15v) Ti-ai raspuns singur. E dus releul de incarcare. Nu are voie sa treaca de 12,6 v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Octombrie 24, 2007 Autor Share Postat Octombrie 24, 2007 Ti-ai raspuns singur. E dus releul de incarcare. Nu are voie sa treaca de 12,6 v. ) pai am luat altul in afara de ala care l-am luat acu 2 luni.. asta l-am luat acum 2-3ore... si cand l-am pus.. acelasi lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 pune bec mai mare si multumeste-te ca ai incarcare buna! acum serios, vezi releul si dupa aia rotorul. e posibil sa fie in scurt si sa bage volti multi si amperaj mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Octombrie 24, 2007 Autor Share Postat Octombrie 24, 2007 pune bec mai mare si multumeste-te ca ai incarcare buna! acum serios, vezi releul si dupa aia rotorul. e posibil sa fie in scurt si sa bage volti multi si amperaj mic. cat se poate de serios.. am fost la "electrician" care mi-a pus voltmetru si a zis ca este releul de vina... m-am dus la magazin.. (acum 4ore) si am cumparat un releu nou (22lei) si un bec... vin acasa, schimb releul si becul, pornesc moto si accelerez mai tare.. normal se arde becul.. k, o sa ma uit la rotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 ia-ti releu cu fir de referinta, adica de ala care mai are un fir care vine direct pe +-ul bateriei. daca nu e rotorul bulit o sa incarce mai bine. daca e bulit o sa reziste putin pana o sa moara. vezi ce rezistenta trebuie sa aiba rotorul (scrie in manual sau cel putin ar trebui sa scrie) si masoara-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 Asigura-te ca ai montat releul corect, daca nu l-ai montat cum trebuie nu functioneaza si sau se strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 pune bec mai mare si multumeste-te ca ai incarcare buna! acum serios, vezi releul si dupa aia rotorul. e posibil sa fie in scurt si sa bage volti multi si amperaj mic. Nu te supara daca ai spire in scurt la rotor ai tensiune mai mica deoarece ctensiunea este direct proportionala cu nr. dee spire. Ai incarcarea mai buna dar s-ar putea sa reduci cu mult viata acumulatorului. Cu un bec mai puternic e bine ca reduci putin tensiuneadar sa mearga tot timpul cu lumina aprinsa sa nu supraancarce bateria. Cu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.