Sari la conținut

REVISTA CUSOM MACHINES FEBRUARIE


robychopper
 Share

Postări Recomandate

:banana: si asta e ultima ....ca si caracterizare a mea...de cind sunt in spania...reviata biker zone prezinta mult mai multe motoare decit custom masines dar si asa le cupar pe amindoua....va salut si vizionare placuta :banana: :cheers:

post-24-1107878223_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ces mai glumele astea de coppii mici, uitativa bine ce motor este cum sa fie de ural???este un motor de masina...intrebarea este de ce masina...pt cunoscatori este intrebarea :cheers: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cumva motor de broasca???

 

 

B.

nui nici de broasca uitatiiva bine ca este motor in 2 cilindri boxer...cel de broasca este in 4 cilindri boxer....in poza se vede clar ca este motor de masina are si cutia originala a motorului schimbatorul de viteze...ce mai este motorul complet pus pe cadru...numai ca de unde se prinde planetara normal de cutie...este prins un pinion pt tractiunea pe lant:)))) si ma vai dau un indiciu....motorul asta este pus pe masina de pe care este luat....este in fata pus motorul nu in spate ca la broasca..........:banana:

deci OARE CE MOTOR O FII?????inca o data bafta :cheers: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum va postez 3 poze cu un chopper care are accelasi motor doar are adaptata cutia de viteze de nipru....poate va dati seama din pozele astea mai bine... :cheers:

post-24-1107950279_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca Oltcitul Club sau TRS are motor boxer (noi avem un Oltcit), iar Oltcit Special avea 2 cilindri, nu 4 ... si cum Oltcitul a fost fabricat dupa Citroen...ai zis ca masina incepe cu C...deci, e motor Citroen?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e motor de Citroen 2CV una din putinele masini adevarate facute de francezi si ruda foarte apropiata cu defunctul Oltcit Special. Motoru' asta avea la inceputuri vreo 370 de cmc ca sa ajunga prin anii '90 la variantele facute pe la iugoslavi la 800 de cmc cu aprindere electronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DARA TE FELICIT din atitia bikeri pe aici...o fata a stiut raspunsul ......felicitari inca o DATA nu ma asteptam ...raspunsul sa fie de la o fata.......

:lol: :cheers: :banana: :banana: :banana: DARA tot RESPECTUL DIN PARTEA MEA :what: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos, nu e cine stie ce avand in vedere ca si tatal meu a avut Oltcit si Cosmin are acum Oltcit. Mai mult decat ce inseamna dispunerea cilindrilor nu stiu decat ca are racire pe aer si delcoul jos, de nu tre' sa treci prin apa cu el, ca se uda scanteia :cheers: . Si ca a fost fabricat dupa Citroen, asa cum Dacia e fabricata dupa Renault.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

idea este ca nimeni nu a raspuns...la intrebarea mea, indiferent de ce tip de motor este sau cum este fascut....tu ai stiut ca este CITROEN ......si asa este OK :cheers: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Baaaai....Mi-a luat-o inante...Azi dimineata ma gindeam... C...Citroen, cumva...Haios ar fi sa fie 2CV...Sa ma injure Roby! Na ca nu m-ar fi injurat!Ptiu!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...