JAGGA Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 din cate stiam rolul powervalvului este de a suplimenta combistibilu si aerul pt o explozie mai puternica(adica putere mai mare) Nu, PV are rol de a marii suprafata portului de evacuare.. n-are legatura cu admisia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 fara power valve trage ca un motor de 80cm3 .. am avut un exemplar de rs fara pv ai avut un exemplar limitat, in loc de pv aveai o simpla bucata de tabla care micsora evacuarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 sincer nu stiu ce avea si cum avea.. ca atunci eram foarte n00b in domeniu moto.. atata stiu ca era blindat.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGGA Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Cum sa traga ca un motor mai mare din moment ce e limitat :| .. daca bucata aia de tabla era fixa si avea un diametru mai mic decat modelul cu PV avea putere mai mica pentru ca nu se evacuau gazele la fel .... Sa fie de ras ala care a inventat PV )))) ... Cel mai bine 4T no PV no headache ))) .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Cum sa traga ca un motor mai mare din moment ce e limitat :| .. daca bucata aia de tabla era fixa si avea un diametru mai mic decat modelul cu PV avea putere mai mica pentru ca nu se evacuau gazele la fel .... Sa fie de ras ala care a inventat PV )))) ... Cel mai bine 4T no PV no headache ))) .. Stai jos 3. 80<125 cel putin asa mi-au zis in primara exista si la 4 timpi ceva asemanator la modelele sport la suzi ii zice exup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGGA Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 ) .. da, am facut gafa zilei ))) .... Pai mi se pare normal sa traga ca unul mai mic .. dupa cum am si spus ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 Stai jos 3. 80<125 cel putin asa mi-au zis in primara exista si la 4 timpi ceva asemanator la modelele sport la suzi ii zice exup yamaha au scos primii... nu sunt sigur ca si suzi au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 yamaha au scos primii... nu sunt sigur ca si suzi au Iti spun sigur ca au,numai ca stiam ca la suzi ii spune exup,sub ce denumire este si la alti producatori nu imi mai vine in minte la ora asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 cred ca au aceeasi denumire atunci, yamaha de exemplu au fzr1000 EXUP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rareshamico Postat Decembrie 21, 2008 Share Postat Decembrie 21, 2008 cand se deschide power valvele se mareste admisia(evacuare) deobicei la 8000rpm A small hole in the exhaust port applies pressure to a set of bellows, under load or at high revs the back pressure pulls the guillotines up and down adjusting the back pressure of the exhaust system. At lower rpm a spring is used to keep the valve closed. mi-e imi deschide la 5.500 6.000:D cagiva elephant 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eriksson Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 mie tot in 5500 imi deschide rs 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frana Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 @ 6500 nsr 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Decembrie 22, 2008 Share Postat Decembrie 22, 2008 @ 6500 nsr 125 La mine trage liniar , ca imi permit cred ca au aceeasi denumire atunci, yamaha de exemplu au fzr1000 EXUP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 La mine trage liniar , ca imi permit Buna,buna asta.Power Valve-ul este o valva ce vine montata pe evacuare care,la turatii mai mici,motorul nu are nevoie de asa o evacuare mare,pentru ca si raportul de combustibil cu aer e mai mic,mai putina cantitate,insa la turatii mari cand motorul arde mai mult combustibil,are nevoie si de o evacuare mai buna,si atunci aceasta valva se deschide,pentru a permite evacuarea gazelor produse prin explozia combustibilului.O motocicleta gandita cu powervalve merge mai prost fara acesta.La turatii mici e foarte bleaga,pentru ca in cilindru intra putin combustibil,si nu are nevoie de o evacuare asa mare,si devine "rasuflat",evacueaza prea repede gazele.Insa la turatii mari ar trebui sa functioneze la fel ca si cu powervalve,pentru ca atunci valva e deschisa.Incercati,si o sa imi da-ti dreptate.Sunt powervalve-uri actionate mecanice,electronice(rs 125).Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.