ZIDU' Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 pune vaselina pe gauri si vezi cum se comporta dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Cum spuneam,am schimbat prezoanele care strang carburatorul.Cele de acum sunt mai scurte,ca in poza si nu intra si in cealalta gaura...... (poza)....O trage aer fals pe acolo (vreau sa exclud toate posibilitatile,desi ar fi culemea ca acolo sa fie o gaura cu iesire in carter).....am innebunit cautand pe unde trage aer fals............. scoate-i bha omule aia de cauciuc... al meu merge cu garnitura de hartie acolo... si silicon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Noiembrie 15, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2007 aia e de ebonita............ma rog, eu tot nu inteleg (desi mi-a explicat c0zmin) de ce cand e socul tras merge frumos la relanti ,iar cand il inchid se tureaza singura.........Plec cu ea cu socul tras si vad ca nu are putere,cand il las , incepe sa traga bine,se simte clar...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 scoate-i bha omule aia de cauciuc... al meu merge cu garnitura de hartie acolo... si silicon... pune ebonita la loc - e un ixolator termic si fara ala vara iti fierbe benzina in carburator si iti inneaaca mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 pune ebonita la loc - e un ixolator termic si fara ala vara iti fierbe benzina in carburator si iti inneaaca mobra teoretic... mie la 37 grade nu mi s-a intamplat... plus ca mareste si galeria de admisie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 chestia cu galeria de admisie e cu dus si intors. la modul cel mai superficial, fara sa luam in considerare alte variabile cu cat e mai lunga cu atat ai cuplu mai mare si cu cat e mai scurta cu atat se comporta mai bine in ture mari. repet: la modul cel mai superficial. augustine, da-i pace carburatorului. desfa motorul in 2, trage pe la imbinarea carterelor. nu are cum sa mai traga pe la carb dupa atatea incercari si 2 kile de silicon cat ai pus tu acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Noiembrie 15, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2007 Poze cu alt motor.....Observati suruburile pe care le-am incercuit....Motorul are 4 astfel de suruburi.Al meu are gaurile goale acolo. Nu m-am gandit sa pun suruburi in gaurile respective pt ca asa a fost cand am luat motocicleta+ca am zis ca sunt de ajuns celelalte. Cele 2 gauri mari pe care le vedeti in poza sunt pt prinderea pe cadru.......O fi de aici ? (am innebunit cautand, nici nu dorm noaptea si am inceput sa sar la astia care ma enerveaza )..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 ..din fericire nu am de a face (des ) cu problemele motoarelor 2T(la 4T problemele sant mult mai elegant separate), dar si parerea mea este sa-l mai crapi in doua odata, ii faci cu rabdare o noua garnitura din ceva carton subtire (presat) cureti foarte bine semicarterele cu nitrodiluant ca sa fi sigur ca adera siliconul, si-l asamblezi frumos la loc...strangant treptat si uniform TOATE suruburile... Si faci treaba odihnit fiind si relaxat...nu la nervi.. Succces, si rabdare ca-i vei da de capat... --- Mesaj completat în 15 Nov 2007 21:09 ------------- aia e de ebonita............ma rog, eu tot nu inteleg (desi mi-a explicat c0zmin) de ce cand e socul tras merge frumos la relanti ,iar cand il inchid se tureaza singura.........Plec cu ea cu socul tras si vad ca nu are putere,cand il las , incepe sa traga bine,se simte clar...... ..in regimul de relanti , ponderea aerului fals este mult mai mare decat in regimul de progresie sau la deschidere maxima a carburatorului, de aceea se produc dereglari mai mari in functionare , in acest regim... Simptomul de turare la inchiderea socului sugereaza existenta unui amestec sarac(sau prezenta aerului fals). Cu socul tras se ineaca in mod evident motorul...ii dai benzina de nu poate inghitzi...Socul este folosit exclusiv la pornire cand motorul este rece si amestecul se condenseaza in carter si in cilindru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Noiembrie 15, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2007 ..din fericire nu am de a face (des ) cu problemele motoarelor 2T(la 4T problemele sant mult mai elegant separate), dar si parerea mea este sa-l mai crapi in doua odata, ii faci cu rabdare o noua garnitura din ceva carton subtire (presat) cureti foarte bine semicarterele cu nitrodiluant ca sa fi sigur ca adera siliconul, si-l asamblezi frumos la loc...strangant treptat si uniform TOATE suruburile... Si faci treaba odihnit fiind si relaxat...nu la nervi.. Asta e cea mai buna solutie,fara nervi. Eu cand am asamblat motorul,prietenul meu a zis sa punem silicon doar pe o parte a garniturii,intr-un strat foarte subtire,aproape deloc,ma rog, am zis ca el stie mai bine..........de la inceput ma gandeam ca garnitura ar fi trebuit sa aiba silicon pe ambele parti........dar deh.... Am inteles ca trebuie sa pun suruburi si in cele 4 gauri in care nu erau ((.........normal,ca nu le-au facut aia degeaba,dar cum spuneam,motorul nu a avut acolo nimic....... Sa vad cand se mai incalzeste putin vremea (in martie ca pana acum am intrat in casa cu mainile paralizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 ..pe ambele parti , si subtire..corect, pentru ca ce e in plus il impinge pin cutie/carter... trebuie doar sa degresezi foarte bine... si motorul de voshod e mic ...poti sa-l duci in casa ...spre bucuria tuturor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Poze cu alt motor.....Observati suruburile pe care le-am incercuit....Motorul are 4 astfel de suruburi.Al meu are gaurile goale acolo. Nu m-am gandit sa pun suruburi in gaurile respective pt ca asa a fost cand am luat motocicleta+ca am zis ca sunt de ajuns celelalte. Cele 2 gauri mari pe care le vedeti in poza sunt pt prinderea pe cadru.......O fi de aici ? (am innebunit cautand, nici nu dorm noaptea si am inceput sa sar la astia care ma enerveaza )..... man, suruburile alea iti strang tie motorul, inplicit si carterul... da motorul jos, ia-l in camera si desfal... in 3-4 ore te intorci cu el inapoi...cand incepi sa-ti intrii in mana iti sunt de ajuns 2 ore pierzi mai mult timp uitandu-te la el... astept un post de-al tau aici "gata lume, merge perfect".Sport la treaba si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Noiembrie 16, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2007 (editat) ..pe ambele parti , si subtire..corect, pentru ca ce e in plus il impinge pin cutie/carter... trebuie doar sa degresezi foarte bine... si motorul de voshod e mic ...poti sa-l duci in casa ...spre bucuria tuturor.. Am un bou de coleg in camera care face mofturi la absolut orice.Lui orice ii miroase a benzina,sclifosit...........,dar poate il iau si il desfac in baie........acolo o sa vina colegii mei de camin sa ma innebuneasca cu intrebarile )) Si ca sa fiu impacat inainte de a-l desface iar: cum e amestecul sarac? Cand am montat noi motorul,prietenul meu nu a lasat relanti aproape deloc.........adica am vazut ca sibarul nu era absolut deloc deschis in partea spre galerie si nu l-a mai reglat ulterior,dupa ce a pornit cu socul tras.Surubul de aer e desfacut aproape de tot.........Inainte,se vedeea deschiderea sibarului ,vreo 3mm pt relanti Editat Noiembrie 16, 2007 de augustin87r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 amestec sarac sau bogat e dat de raportul aer/benzina, pe care nu il poti regla daca trage prinn alte parti. mare grija sa nu pui prea mult silicon la garniturile alea ca ti-l baga inauntru. dai un film subtire de tot, pe jumatatea din exterior a garniturii, pe ambele fetze. abia manjita garnitura, nu mai mult da-l dreaq de coleg de camera. plimba-l o tura cu mobra si poate il convertesti. daca nu vorbim pe pm/mess despre metode pt dresat colegii de camera, ca am vre-o 5 ani de camin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Am un bou de coleg in camera care face mofturi la absolut orice.Lui orice ii miroase a benzina,sclifosit...........,dar poate il iau si il desfac in baie........acolo o sa vina colegii mei de camin sa ma innebuneasca cu intrebarile )) Si ca sa fiu impacat inainte de a-l desface iar: cum e amestecul sarac? Cand am montat noi motorul,prietenul meu nu a lasat relanti aproape deloc.........adica am vazut ca sibarul nu era absolut deloc deschis in partea spre galerie si nu l-a mai reglat ulterior,dupa ce a pornit cu socul tras.Surubul de aer e desfacut aproape de tot.........Inainte,se vedeea deschiderea sibarului ,vreo 3mm pt relanti Colegul tau de camera este cumva culturist?...ca astia , de obicei sant naturi foarte sensibile si delicate... Daca il ia cu lesin de la miros , intreaba-l daca nu lesina si cand merge el la wc?!...si trimite-l la mamitzica lui sa-i spele hainutzele si dessurile care nu-i miros sigur a benzina...ca banuiesc ca mamitzica lui i le spala.. Era buna armata, mai imputina numarul de poponari si domnisoare...oricum intra , barbat , femeie , hermafrodit sau mai stiu eu ce varietate , ii scoteau pe toti barbati , si gata! ...'tui in aripa de delicati! Un carton mare , pe jos , in mijlocul camerei ca sa nu pierzi nimic din el cand il crepi in doua, 2 beri sau o vodka, si care te deranjeaza ii spui clar in fatza sa-si vada de drum daca nu vrea sa ajunga crapat in doua ca si motoru'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 16, 2007 Share Postat Noiembrie 16, 2007 Colegul tau de camera este cumva culturist?...ca astia , de obicei sant naturi foarte sensibile si delicate... Daca il ia cu lesin de la miros , intreaba-l daca nu lesina si cand merge el la wc?!...si trimite-l la mamitzica lui sa-i spele hainutzele si dessurile care nu-i miros sigur a benzina...ca banuiesc ca mamitzica lui i le spala.. Era buna armata, mai imputina numarul de poponari si domnisoare...oricum intra , barbat , femeie , hermafrodit sau mai stiu eu ce varietate , ii scoteau pe toti barbati , si gata! ...'tui in aripa de delicati! Un carton mare , pe jos , in mijlocul camerei ca sa nu pierzi nimic din el cand il crepi in doua, 2 beri sau o vodka, si care te deranjeaza ii spui clar in fatza sa-si vada de drum daca nu vrea sa ajunga crapat in doua ca si motoru'! aia da... complet de acord numai respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Noiembrie 17, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2007 O sa mai schimb o data simeringul.Se vede putin rulmentul de jur imprejurul axului. Am vb si cu c0zmin la tel si mi-a zis ca trebuie schimbat.Oricum,asta pe care il am acum e cu mult mai mic decat cel dinainte,cu care nici nu pornea.Cand or veni de la Gaspar,inainte sa montez simeringul,vreau sa dau cu banda izolanta pe ax,acolo unde trebuie sa etanseze simeringul si daca nu mai trage aer fals inseamna ca de acolo e problema si o sa caut simeringuri bune....Sa speram ca de aici e buba. Am vazut pe un alt motor (care merge perfect,dar nu am acte la el) ca in partea dr simeringul are un cod: 124.00.01.073.01 Il rog pe Gaspar sa se uite daca are cu codul asta...... Dupa ce fac motorul va pov eu de animalu cu care stau in camera care e mai 'fin' decat o domnisoara.......lasa ca a luat-o si el de la cei 3 normali care stam cu el in camera......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 O sa mai schimb o data simeringul.Se vede putin rulmentul de jur imprejurul axului. Am vb si cu c0zmin la tel si mi-a zis ca trebuie schimbat.Oricum,asta pe care il am acum e cu mult mai mic decat cel dinainte,cu care nici nu pornea.Cand or veni de la Gaspar,inainte sa montez simeringul,vreau sa dau cu banda izolanta pe ax,acolo unde trebuie sa etanseze simeringul si daca nu mai trage aer fals inseamna ca de acolo e problema si o sa caut simeringuri bune....Sa speram ca de aici e buba. Am vazut pe un alt motor (care merge perfect,dar nu am acte la el) ca in partea dr simeringul are un cod: 124.00.01.073.01 Il rog pe Gaspar sa se uite daca are cu codul asta...... Dupa ce fac motorul va pov eu de animalu cu care stau in camera care e mai 'fin' decat o domnisoara.......lasa ca a luat-o si el de la cei 3 normali care stam cu el in camera......... Simeringuri gasesti pe la magazine specializate, si mai bune decat cele rusesti... Cota este scrisa pe ele!...chiar si pe cele rusesti... Daca nu sant cote cu virgula(in care exceleaza rusii1) mai bine pui unul siliconic de calitate..Poti sa-i intaresti putin arcul, scurtandu-l.Gasesti modele cu fusta dubla... Daca ai bataie la fusele ambielajului(descentrare de la montaj gresit , de la prea mult ciocan...) nu vei putea face etansarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Noiembrie 17, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2007 Ar fi bune alea cu fusta dubla.Nu credeam ca exista........Primul simering care mi-a facut probleme a fost cumparat de la magazin specializat:dimensiune 20-47,exact ca rulmentul,doar ca cel rusesc are 19-47...... diamentru interior mai mic decat cel al rulmentului ca sa etanseze bine........... Cum sunt simeringurile siliconice? Cumpar din ala ca sa fiu sigur....... Nu am bataie la fusele ambielajului....absolut deloc....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Ar fi bune alea cu fusta dubla.Nu credeam ca exista........Primul simering care mi-a facut probleme a fost cumparat de la magazin specializat:dimensiune 20-47,exact ca rulmentul,doar ca cel rusesc are 19-47...... diamentru interior mai mic decat cel al rulmentului ca sa etanseze bine........... Cum sunt simeringurile siliconice? Cumpar din ala ca sa fiu sigur....... Nu am bataie la fusele ambielajului....absolut deloc....... ai grija si la grosimea simeringului... daca il cautiu la piese auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Ar fi bune alea cu fusta dubla.Nu credeam ca exista........Primul simering care mi-a facut probleme a fost cumparat de la magazin specializat:dimensiune 20-47,exact ca rulmentul,doar ca cel rusesc are 19-47...... diamentru interior mai mic decat cel al rulmentului ca sa etanseze bine........... Cum sunt simeringurile siliconice? Cumpar din ala ca sa fiu sigur....... Nu am bataie la fusele ambielajului....absolut deloc....... Ceri si daca are iti da! ...sant mai moi, si nu se intaresc de la ulei/benzina/temperatura...sant rosii sau verzi sau albastre.... Cand al montezi trebuie sa ai grija sa nu intre stramb si sa nu-i intorci pe dos fusta sau sa sara arcul...unge-i fusta cu putina vaselina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 O sa mai schimb o data simeringul.Se vede putin rulmentul de jur imprejurul axului. Am vb si cu c0zmin la tel si mi-a zis ca trebuie schimbat.Oricum,asta pe care il am acum e cu mult mai mic decat cel dinainte,cu care nici nu pornea.Cand or veni de la Gaspar,inainte sa montez simeringul,vreau sa dau cu banda izolanta pe ax,acolo unde trebuie sa etanseze simeringul si daca nu mai trage aer fals inseamna ca de acolo e problema si o sa caut simeringuri bune....Sa speram ca de aici e buba. am vorbit degeaba mai sus dai acolo cuvaselina in exces si asta etanseaza perfect cateva minute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 17, 2007 Share Postat Noiembrie 17, 2007 Ar fi bune alea cu fusta dubla.Nu credeam ca exista........Primul simering care mi-a facut probleme a fost cumparat de la magazin specializat:dimensiune 20-47,exact ca rulmentul,doar ca cel rusesc are 19-47...... diamentru interior mai mic decat cel al rulmentului ca sa etanseze bine........... Cum sunt simeringurile siliconice? Cumpar din ala ca sa fiu sigur....... Nu am bataie la fusele ambielajului....absolut deloc....... am mai spus pe acest topic: simeringurile rusesti in 80% din cazuri TREBUIE sa le strangi arcurile. nu pune duble. se duc mult mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Noiembrie 24, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2007 Prietenii mei,am rezolvat problema.....Am comandat un set de siemringuri la Gaspar si l-am schimbat din nou pe cel din partea dreapta.......Merge brici,porneste la pedala.Acum trebuie sa fac mici reglaje: ambreiaj,amestec + ma apuc de cosmetizare......Am luat si permisul,vremea e buna.............ma duc sa ma dau )) Multumesc mult de tot pentru ajutor,ca altfel nu rezolvam problema.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 24, 2007 Share Postat Noiembrie 24, 2007 Prietenii mei,am rezolvat problema.....Am comandat un set de siemringuri la Gaspar si l-am schimbat din nou pe cel din partea dreapta.......Merge brici,porneste la pedala.Acum trebuie sa fac mici reglaje: ambreiaj,amestec + ma apuc de cosmetizare......Am luat si permisul,vremea e buna.............ma duc sa ma dau )) Multumesc mult de tot pentru ajutor,ca altfel nu rezolvam problema.......... na ca a venit si postul asta.... sa ai parte de multi km fara evenimente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Noiembrie 24, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2007 Uite ce post vine........ Mergand eu fericit am observat cateva probleme: 1.Dupa vit de 50 km/h ghidonul se misca in sus si in jos ,adik trepideaza,dar nu lateral ci sus - jos......Sper sa nu fie de la ce cred eu ,adik de la eventualele roti ovalizate.........Ma gandeasc ca o fi din cauza ca furca mea e moarta,nu mai are pic de ulei,pur si simplu nu se comporta ca un amortizor,sta ca si cum nu si-ar reveni dupa o franare pe fata:((Practic am furca de bicicleta,fara amortizoare deci...... Care o fi prob.....? De la furca sau de la roti ? 2. Cand schimb in viteza a 4-a se aude un sunet ca la masinile la care patineaza cureaua pe fulia de la alternator.....Trage bine, merge,doar se aude zgomotul asta.............asta de la ce o mai fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.