Sari la conținut

Probabil Motor Inecat


sogard82
 Share

Postări Recomandate

am o yamaha fzr400 nu a vrut sa porneasca sub nici o forma la un moment dat pana nu am fost cu ea la baiazid si i-am curatat bujiile . el mi-a spus sa nu o mai pornesc aiurea deoarece carb. nu sunt reglate bine si dau prea multa benzina . acum am vazut ca iar nu vrea dar nu am tras deloc de ea ca sa nu se inece prea tare(sper sa aiba timp poate wikwndul asta sa-mi regleze carb). voi credeti ca poate fi si altceva?...... din pacate nu prea are timp baiazid acum de reglaj...... mie imi e frica ca nu cumva(mi-e si frica sa ma gandesc la asa ceva)sa intre apa-n motor

Editat de sogard82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca-l tii acoperit n-are cum sa ploua, si asa iti dai si seama daca e de la asta ;)

 

cauza poate fi si bateria...dar, merg pe mana lui Baiazid...daca vrei sa te convingi ca asa-i, ia si tu dupa mai multe reprize de pornire, desfa rezervoru, scoate bujiile si vezi in ce stare se prezinta...

 

apai nu ti-a zis omu sa nu o pornesti pana nu reglati carburile?oricum, daca vrei sa te convingi singur de problema, ti-am zis....scoate bujiile, vezi daca-s ude, curata-le si tu cu carpa, peria de sarma, ardele cu bricheta, fa masa cu ele, da la demaror, si vezi de scanteie...ai scanteie?ok(bateria-i buna)...du-te la Baiazid sa regleze carburile pe ceas, ca ochiometric la asa motor nu rezolvi mare branza :pow:

 

bafta... :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca nu-ti inchid cuiele pontou. benzina iti ajunge in camera de ardere pe acolo unde au ramas supapele deschise. ca sa scapi de problema asta iti recomand ca ori de cate ori opresti motorul sa inchizi si robinetul de benzina . curata si regleaza carburatoarele pentru ca risti sa spargi si bujiile si ce e cel mai rau este ca benzina acumulata in camera de ardere se va scurge in motor si atunci deranjul va fi si mai mare. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul e ultra bogat. Si trebuie saracit. As incerca insurubarea cu o tura a surubului de amestec.

 

Culmea ca are montate pe ea Iridium si tot o ineaca.

 

Eu stau prost cu timpul acum rau. ;)

 

--- Mesaj completat în 01 Nov 2007 07:17 -------------

problema este ca nu-ti inchid cuiele pontou. benzina iti ajunge in camera de ardere pe acolo unde au ramas supapele deschise. ca sa scapi de problema asta iti recomand ca ori de cate ori opresti motorul sa inchizi si robinetul de benzina . curata si regleaza carburatoarele pentru ca risti sa spargi si bujiile si ce e cel mai rau este ca benzina acumulata in camera de ardere se va scurge in motor si atunci deranjul va fi si mai mare. :ok:

 

 

Daca nu ii inchideau cuiele, ramanea fara benzina in rezervor dupa o saptamana de stat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scoate bujiile, vezi daca-s ude, curata-le si tu cu carpa, peria de sarma, ardele cu bricheta, fa masa cu ele, da la demaror, si vezi de scanteie...a

 

 

niciodata nu curatati bujiile cu peria de sarma..am facut si eu asta shi-a trit sa le schimb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul e ultra bogat. Si trebuie saracit. As incerca insurubarea cu o tura a surubului de amestec.

 

Culmea ca are montate pe ea Iridium si tot o ineaca.

 

Eu stau prost cu timpul acum rau. :ok:

 

<small>--- Mesaj completat în 01 Nov 2007 07:17 -------------</small><br/>

Daca nu ii inchideau cuiele, ramanea fara benzina in rezervor dupa o saptamana de stat.

 

Fezereul respectiv e cu pompa de benzina deci nu are alimentare cu motorul oprit. Cele pe cadere au robinet cu diafragme deci nu alimenteaza nici ele.

Ar trebui in primul rand verificat in ordine pt a nu lucra degeaba incercand mascarea unei probleme prin modificarea altor parametrii:

Compresia

tensiunea pe fisele bujiilor

carburatia:

Sistemul de imbogatire pt pornire rece (verificarea functionarii corecte)

Nivelul in camere poate fi o problema trebuie masurat daca se incadreaza in specificatiile fabricantului.

O alta chestie specifica e uzura tuburilor de emulsie (ovalizare)si cuielor dozaj

daca nivelul e corect ,compresia pe cilindrii e in parametrii prescrisi si clapetele sunt sincronizate pe cat posibil se poate regla amestecul relanti pt fiecare carb in parte cu motorul la temperatura optima de functionare. Nu neaparat fiecare carb este reglat la acelasi numar de ture al surubului .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fezereul respectiv e cu pompa de benzina deci nu are alimentare cu motorul oprit. Cele pe cadere au robinet cu diafragme deci nu alimenteaza nici ele.

Ar trebui in primul rand verificat in ordine pt a nu lucra degeaba incercand mascarea unei probleme prin modificarea altor parametrii:

Compresia

tensiunea pe fisele bujiilor

carburatia:

Sistemul de imbogatire pt pornire rece (verificarea functionarii corecte)

Nivelul in camere poate fi o problema trebuie masurat daca se incadreaza in specificatiile fabricantului.

O alta chestie specifica e uzura tuburilor de emulsie (ovalizare)si cuielor dozaj

daca nivelul e corect ,compresia pe cilindrii e in parametrii prescrisi si clapetele sunt sincronizate pe cat posibil se poate regla amestecul relanti pt fiecare carb in parte cu motorul la temperatura optima de functionare. Nu neaparat fiecare carb este reglat la acelasi numar de ture al surubului .

imi place de tine ca ai un vocabular elevat dar din pacate esti pe dinafara.esti in afara de orice pericol. baiazid stie destul de bine ce are motoreta , asa ca nu va mai baga-ti in seama. problema cu timpul o avem toti dar asta nu inseamna ca tre sa ne furam caciula. motoreta aia nu are nevoie decat de reglaj carburatoare si nu de nebuniile pe care le debitezi . salut. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti nu am mai putut sa astept si m-am dus la lizeanu la japonez . omul foarte de treaba imi va da jos carburatoarele le va curata le va sincroniza dar eu trebuie sa fac rost de alte filtre de aier(deoarece cine a avuto inainte a dat cu silicon pe ele ca sa traga aier mai putin in loc sa regleze carb cum trebuie) asa ca problema mea acum e sa fac rost de filtre de aier cu diametrul de prindere la carburator de 52-53mm ... va rog spuneti-mi si mie unde as putea gasi niste filtre de aier cum am specificat.... sa nu fie prea scumpe. ca am gasit unele dar e 150ron bucata ceea ce mi se pare mult .......am sa trec maine si prin vitan sa vad ce gasesc

Editat de sogard82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) vrei sa spui ca ai filtre de aer conice (tampeniile alea care unii le numesc racing)? daca este asa tie iti trebuie filtrul original sau jigloare de alta dimensiune. tie chiar nu ti-a spus nimeni ca alea sunt doar pentru motorete tip custom? nu vor merge niciodata pe un speed . motoarele de turatie mare au nevoie de o cutie a filtrului foarte mare nu sarmele alea care nu fac altceva decat sa opreasca praful. Sfatul medicului este sa pastrezi originalul , este cel mai bine pentru motor si buzunarul tau. :cheers:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt conice, sunt filtre de aier sport, dar cine a avut-o inainte le-a dat cu silicon pe ele , si le-a stricat. a spus japonezul ca sunt filtre foarte bune alea dar pacat de ele . si a spus ca intradevar atunci trebe facut un reglaj mai complicat. omul este meserias stie ce spune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place de tine ca ai un vocabular elevat dar din pacate esti pe dinafara.esti in afara de orice pericol. baiazid stie destul de bine ce are motoreta , asa ca nu va mai baga-ti in seama. problema cu timpul o avem toti dar asta nu inseamna ca tre sa ne furam caciula. motoreta aia nu are nevoie decat de reglaj carburatoare si nu de nebuniile pe care le debitezi . salut. :cheers:

 

Da ai dreptate de obicei sunt in afara pericolului de a lucra ore in plus la cate un motor incercand sa reglez carburatoare cu componente uzate sau de ce nu cu supape evacuare putin arse , Si Pt asta exista aparate de masura specifice si aproape la indemana oricui (compresiometre sublere ,vacuumetre) Si daca totul e OK vei avea si nivelul vacuumului corect ( 220mm Hg )respectiv un relanti stabil dupa sincronizarea carburilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a sincronizat azi carb . si mai era o problema la a doua bujie era filetul canalului stricat dar s-a rezolvat si asta . acum mai trebe sa fac rost de filtre de aier.deoarece cel original nu sr potriveste (sunt carburatoarele mai mari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...