sogard82 Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 (editat) am o yamaha fzr400 nu a vrut sa porneasca sub nici o forma la un moment dat pana nu am fost cu ea la baiazid si i-am curatat bujiile . el mi-a spus sa nu o mai pornesc aiurea deoarece carb. nu sunt reglate bine si dau prea multa benzina . acum am vazut ca iar nu vrea dar nu am tras deloc de ea ca sa nu se inece prea tare(sper sa aiba timp poate wikwndul asta sa-mi regleze carb). voi credeti ca poate fi si altceva?...... din pacate nu prea are timp baiazid acum de reglaj...... mie imi e frica ca nu cumva(mi-e si frica sa ma gandesc la asa ceva)sa intre apa-n motor Editat Octombrie 31, 2007 de sogard82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 31, 2007 Share Postat Octombrie 31, 2007 pai daca-l tii acoperit n-are cum sa ploua, si asa iti dai si seama daca e de la asta cauza poate fi si bateria...dar, merg pe mana lui Baiazid...daca vrei sa te convingi ca asa-i, ia si tu dupa mai multe reprize de pornire, desfa rezervoru, scoate bujiile si vezi in ce stare se prezinta... apai nu ti-a zis omu sa nu o pornesti pana nu reglati carburile?oricum, daca vrei sa te convingi singur de problema, ti-am zis....scoate bujiile, vezi daca-s ude, curata-le si tu cu carpa, peria de sarma, ardele cu bricheta, fa masa cu ele, da la demaror, si vezi de scanteie...ai scanteie?ok(bateria-i buna)...du-te la Baiazid sa regleze carburile pe ceas, ca ochiometric la asa motor nu rezolvi mare branza bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 problema este ca nu-ti inchid cuiele pontou. benzina iti ajunge in camera de ardere pe acolo unde au ramas supapele deschise. ca sa scapi de problema asta iti recomand ca ori de cate ori opresti motorul sa inchizi si robinetul de benzina . curata si regleaza carburatoarele pentru ca risti sa spargi si bujiile si ce e cel mai rau este ca benzina acumulata in camera de ardere se va scurge in motor si atunci deranjul va fi si mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Amestecul e ultra bogat. Si trebuie saracit. As incerca insurubarea cu o tura a surubului de amestec. Culmea ca are montate pe ea Iridium si tot o ineaca. Eu stau prost cu timpul acum rau. --- Mesaj completat în 01 Nov 2007 07:17 ------------- problema este ca nu-ti inchid cuiele pontou. benzina iti ajunge in camera de ardere pe acolo unde au ramas supapele deschise. ca sa scapi de problema asta iti recomand ca ori de cate ori opresti motorul sa inchizi si robinetul de benzina . curata si regleaza carburatoarele pentru ca risti sa spargi si bujiile si ce e cel mai rau este ca benzina acumulata in camera de ardere se va scurge in motor si atunci deranjul va fi si mai mare. Daca nu ii inchideau cuiele, ramanea fara benzina in rezervor dupa o saptamana de stat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 nu stiu exact despre ce e vorba.doar mi-am dat cu parerea. suntem amandoi in aceeasi oala . bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 scoate bujiile, vezi daca-s ude, curata-le si tu cu carpa, peria de sarma, ardele cu bricheta, fa masa cu ele, da la demaror, si vezi de scanteie...a niciodata nu curatati bujiile cu peria de sarma..am facut si eu asta shi-a trit sa le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Noiembrie 2, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2007 le-am curatat cu periuta de dinti ) ca sa scape de carii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Amestecul e ultra bogat. Si trebuie saracit. As incerca insurubarea cu o tura a surubului de amestec. Culmea ca are montate pe ea Iridium si tot o ineaca. Eu stau prost cu timpul acum rau. <small>--- Mesaj completat în 01 Nov 2007 07:17 -------------</small><br/> Daca nu ii inchideau cuiele, ramanea fara benzina in rezervor dupa o saptamana de stat. Fezereul respectiv e cu pompa de benzina deci nu are alimentare cu motorul oprit. Cele pe cadere au robinet cu diafragme deci nu alimenteaza nici ele. Ar trebui in primul rand verificat in ordine pt a nu lucra degeaba incercand mascarea unei probleme prin modificarea altor parametrii: Compresia tensiunea pe fisele bujiilor carburatia: Sistemul de imbogatire pt pornire rece (verificarea functionarii corecte) Nivelul in camere poate fi o problema trebuie masurat daca se incadreaza in specificatiile fabricantului. O alta chestie specifica e uzura tuburilor de emulsie (ovalizare)si cuielor dozaj daca nivelul e corect ,compresia pe cilindrii e in parametrii prescrisi si clapetele sunt sincronizate pe cat posibil se poate regla amestecul relanti pt fiecare carb in parte cu motorul la temperatura optima de functionare. Nu neaparat fiecare carb este reglat la acelasi numar de ture al surubului . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Fezereul respectiv e cu pompa de benzina deci nu are alimentare cu motorul oprit. Cele pe cadere au robinet cu diafragme deci nu alimenteaza nici ele. Ar trebui in primul rand verificat in ordine pt a nu lucra degeaba incercand mascarea unei probleme prin modificarea altor parametrii: Compresia tensiunea pe fisele bujiilor carburatia: Sistemul de imbogatire pt pornire rece (verificarea functionarii corecte) Nivelul in camere poate fi o problema trebuie masurat daca se incadreaza in specificatiile fabricantului. O alta chestie specifica e uzura tuburilor de emulsie (ovalizare)si cuielor dozaj daca nivelul e corect ,compresia pe cilindrii e in parametrii prescrisi si clapetele sunt sincronizate pe cat posibil se poate regla amestecul relanti pt fiecare carb in parte cu motorul la temperatura optima de functionare. Nu neaparat fiecare carb este reglat la acelasi numar de ture al surubului . imi place de tine ca ai un vocabular elevat dar din pacate esti pe dinafara.esti in afara de orice pericol. baiazid stie destul de bine ce are motoreta , asa ca nu va mai baga-ti in seama. problema cu timpul o avem toti dar asta nu inseamna ca tre sa ne furam caciula. motoreta aia nu are nevoie decat de reglaj carburatoare si nu de nebuniile pe care le debitezi . salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Noiembrie 2, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2007 (editat) baieti nu am mai putut sa astept si m-am dus la lizeanu la japonez . omul foarte de treaba imi va da jos carburatoarele le va curata le va sincroniza dar eu trebuie sa fac rost de alte filtre de aier(deoarece cine a avuto inainte a dat cu silicon pe ele ca sa traga aier mai putin in loc sa regleze carb cum trebuie) asa ca problema mea acum e sa fac rost de filtre de aier cu diametrul de prindere la carburator de 52-53mm ... va rog spuneti-mi si mie unde as putea gasi niste filtre de aier cum am specificat.... sa nu fie prea scumpe. ca am gasit unele dar e 150ron bucata ceea ce mi se pare mult .......am sa trec maine si prin vitan sa vad ce gasesc Editat Noiembrie 2, 2007 de sogard82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 vrei sa spui ca ai filtre de aer conice (tampeniile alea care unii le numesc racing)? daca este asa tie iti trebuie filtrul original sau jigloare de alta dimensiune. tie chiar nu ti-a spus nimeni ca alea sunt doar pentru motorete tip custom? nu vor merge niciodata pe un speed . motoarele de turatie mare au nevoie de o cutie a filtrului foarte mare nu sarmele alea care nu fac altceva decat sa opreasca praful. Sfatul medicului este sa pastrezi originalul , este cel mai bine pentru motor si buzunarul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Noiembrie 2, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2007 nu sunt conice, sunt filtre de aier sport, dar cine a avut-o inainte le-a dat cu silicon pe ele , si le-a stricat. a spus japonezul ca sunt filtre foarte bune alea dar pacat de ele . si a spus ca intradevar atunci trebe facut un reglaj mai complicat. omul este meserias stie ce spune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kassy_ok Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 sal sogard82 bafta la reparat....omul face treaba buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 imi place de tine ca ai un vocabular elevat dar din pacate esti pe dinafara.esti in afara de orice pericol. baiazid stie destul de bine ce are motoreta , asa ca nu va mai baga-ti in seama. problema cu timpul o avem toti dar asta nu inseamna ca tre sa ne furam caciula. motoreta aia nu are nevoie decat de reglaj carburatoare si nu de nebuniile pe care le debitezi . salut. Da ai dreptate de obicei sunt in afara pericolului de a lucra ore in plus la cate un motor incercand sa reglez carburatoare cu componente uzate sau de ce nu cu supape evacuare putin arse , Si Pt asta exista aparate de masura specifice si aproape la indemana oricui (compresiometre sublere ,vacuumetre) Si daca totul e OK vei avea si nivelul vacuumului corect ( 220mm Hg )respectiv un relanti stabil dupa sincronizarea carburilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sogard82 Postat Noiembrie 5, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 5, 2007 mi-a sincronizat azi carb . si mai era o problema la a doua bujie era filetul canalului stricat dar s-a rezolvat si asta . acum mai trebe sa fac rost de filtre de aier.deoarece cel original nu sr potriveste (sunt carburatoarele mai mari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 Am inteles ca ai avea carburatoare FCR pe ele (sunt prieten cu un fost proprietar al motocicletei tale). Sunt fix pentru pista. Nu sunt recomandate pentru mersul in oras ca o ineaca aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.