Sari la conținut

sfaturi custom dnepr


grex
 Share

Postări Recomandate

poate a mai fost un topic la fel dar nu cred ca strica pt cei care vor sa-si modifice dneprele.scrieti ce a-ti facut, vazut si auzit ca au facut altii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe al meu nu eu l-am modificat, dar stiu, ce trebuie si cum. Motoric: o aprindere diferita - pe al meu e de Dacie, cu apr. electronica, si functioneaza perfect + mai trebuie 2 carburatoare bune. Modificari la cadru: cei mai frumosi custom-uri sunt cu cadru de M72 semirigid, dar trebuie sa fii atent la cardan (lungire, centralizare, balansare, etc.) Poti sa pui si roata de 205 in spate (cum este pe al meu). Comenzile avansate sunt importante si din cauza protectiei cilindrilor. Franele de tambur originale sunt bune, si arata si bine (mult mai bine decat franele cu disc - parerea mea). La ce trebuie sa fii atent: cauciucul de masina in spate face figuri, unghiul furcii trebuie calculata precis, inaltimea solului de garda sa fie tot calculat- e foarte lat motorul, si cam atat. Pentru cei, care cumpara un Nipru modificat: motorul nu se mai conduce, ca o motocicleta normala, cere o obisnuinta mult mai mare, decat unul stock. Dar arata mult mai bine.. :cheers:

In fine: in primul rand sa hotariti, ce vreti sa faceti din motor - daca chopper, sa fie chopper, daca lowrider, sa fie lowrider, daca streetfighter (am vazut!!), atunci sa fie streetfighter, nu o corcitura. Estetica dicteaza (si, bineinteles - banii..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ulise
Pe al meu nu eu l-am modificat, dar stiu, ce trebuie si cum. Motoric: o aprindere diferita - pe al meu e de Dacie, cu apr. electronica, si functioneaza perfect + mai trebuie 2 carburatoare bune. Modificari la cadru: cei mai frumosi custom-uri sunt cu cadru de M72 semirigid, dar trebuie sa fii atent la cardan (lungire, centralizare, balansare, etc.) Poti sa pui si roata de 205 in spate (cum este pe al meu). Comenzile avansate sunt importante si din cauza protectiei cilindrilor. Franele de tambur originale sunt bune, si arata si bine (mult mai bine decat franele cu disc - parerea mea). La ce trebuie sa fii atent: cauciucul de masina in spate face figuri, unghiul furcii trebuie calculata precis, inaltimea solului de garda sa fie tot calculat- e foarte lat motorul, si cam atat. Pentru cei, care cumpara un Nipru modificat: motorul nu se mai conduce, ca o motocicleta normala, cere o obisnuinta mult mai mare, decat unul stock. Dar arata mult mai bine.. :cheers:

In fine: in primul rand sa hotariti, ce vreti sa faceti din motor - daca chopper, sa fie chopper, daca lowrider, sa fie lowrider, daca streetfighter (am vazut!!), atunci sa fie streetfighter, nu o corcitura. Estetica dicteaza (si, bineinteles - banii..)

Ma intereseaza cum ai pus cauciuc de 205 pe spate daca imi poti da mai multe detalii. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ulise

:cheers: 1.ce fel de janta ai folosit si cum ai prins-o de butuc(ai gaurit-o si i-ai pus spite?)?

2.cardanul l-ai taiat si l-ai lungit sau ai confectionat altul?

3.ca sa nu frece cardanul de cauciuc ma gandesc ca l-ai scos (mai) in exterior si nu inteleg cum

 

Am cumparat si eu un Nipru de curand si ma gandeam sa fac ceva modificari la el.Prima modificare ar fi sa latesc ambele roti,sa renunt la spite si sa le fac interiorul plin,etc,etc.Am o revista ungureasca(motor revu) cu un motor care-mi place si am sa incerc sa o scanez sa vezi despre ce e vorba.Numai bine! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Janta e o janta aluminiu BBS de 205/15, de la un Porsche 944, veche. Nu e cu spite, e intreg, e sudat pe butucul original de Nipru.

Cardanul e lungit, balansat, sudat. Este in interioriul furcii, nu afara. Na, acum vine problema: nu stiu cuvantul in romaneste, dar incerc sa-ti explic - deci, cardanul nu sta paralel cu cadrul, cu furca, are un unghi de vreo 6-7 grade in spate, ca sa incape janta si guma. Unde vine afara cardanul din motor, e o chestie (cuvantul asta nu stiu), ca sa nu fie pus fix pe motor. Na, la roata din spate, unde intra cardanul, are si acolo una din asta. De-aia poate sa sta in unghi, fata de furca, si sa nu fie rupt. Nu stiu, daca ai inteles, zi-mi te rog numele piesei de acolo.

 

P.s.: Trimite-mi articolul, si o sa-ti traduc. Bafta la customizare, sa fie ceva frumos!!!! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana:  Na, acum vine problema: nu stiu cuvantul in romaneste

Daca ai cate una la fiecare capat ii zice cruce cardanica (le gasesti la orice cardane, la planetare de masina). din fabrica niprul are una singura parca, langa grup si o flansa de cauciuc langa cutie.

Probabil cardanul tau arata ca in poza atasata de mine :cheers:

uite un site pe care am gasit diverse cardane de vanzare. putin probabil sa iasa la fel daca sunt facute de mana

http://www.mert-san.ro/cardan.html

post-8-1108907104_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai cate una la fiecare capat ii zice cruce cardanica (le gasesti la orice cardane, la planetare de masina). din fabrica niprul are una singura parca, langa grup si o flansa de cauciuc langa cutie.

Probabil cardanul tau arata ca in poza atasata de mine :cheers:

uite un site pe care am gasit diverse cardane de vanzare. putin probabil sa iasa la fel daca sunt facute de mana

http://www.mert-san.ro/cardan.html

Exact asa e!!! Thanx a lot! Deci... cruce cardanica - am invatat! :banana: Si este exact, cum e pe poza. Deci: cruce cardanica la iesire din motor + cruce la roata din spate. Asa nu trebuie sa modifici blocul, nu trebuie sa pui ceva transmisie la iesire, ca sa incape cardanul langa roata. Simplu, si eficient. Spor la treaba!! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la partea estetica sa incepem cu mecanica.stim toti cum sunt de bune:pompa de ulei marita(cel putin dublata) si in circuitul de ulei pus un radiator(se inbunatateste vizibil mersul motorului,mai ales in zilee calduroase).eu am gasit o pompa de ZIL si am adaptat-o in carterul mot.are pinioanele de2 ori si face fata unui radiator de oltcit normal.

volanta usurata:intra mai repede in turatie alte efecte sec nu vad

pistoane taiate sub bolt,teoretic ia ture mai repede, le-am taiat dar inca nu am mers cu ele,o sa vad ce e cu ele

carburatoare de japan keihin sau mikuni,difuzor de cel putin 32,jiglor princ de 120, cele mai bune!am incercat si altele:k63-5% consum,k65, tot la fel,de Minsk 4,5%dar parca si lipsa de putere.

in cutie se schimba pinioanele de a 4-a

grupul neaparat de fuga

furca fata si telescoape spate de japan ca stim cum sunt drumurile noastre,plus ca e si frana disc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu am nipru in schimb are fratele meu, si el l-a luat gata modificat, insa am avut ocazia sa ii fac o reparatie capitala la motor + cutie....si am tras urmatoarele concluzii:

1. pompa de ulei marita este excelenta, atentie unde montati radiatorul de ulei.....montarea sau dimensionarea incorecta a unui radiator de ulei poate avea efecte catastrofale asupra ungerii motorului si poate duce la defectarea grava a acestuia

2. pistoanele usurate sunt o idee buna, dar nu sunt de acord cu scurtarea lor....prin scurtare se renunta la cel de al patrulea segment si pestonul nu se mai centreaza corect in interiorul cilindrului, fapt care duce la vibratii ale motorului si in cel mai rau caz uzura anuormala a pistonului si segmentilor.

3. Volanta usurata este o idee buna insa trebuie facut un compromis, deoarece usurarea excesiva a volantei duce la scaderea cuplului la turatii mici si medii.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, exista si pistoane de mashina care au 4 segmenti, dar nu stiu sa iti spun care masini au asa ceva....auzisem pe undeva ca se potrivesc pistoanele de moskvich dar cred ca trebuie ceva modificari, de asemenea cred ca merg si pistoanele de oltcit cu modificarile de rigoare, insa stiu ca sunt mai grele decat cele de nipru si de aceea trebuie usurate considerabil....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

salutare! grex MAN vreau sa vb cu tine ! in special despre modificari la motor! da-mi un byp cand esti prin bucuresti! (ideal ar fi sa ne intalnim in timpul saptamanii ) bafta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

o pompa de zil? ala ce mai e? paana la urma nu conteaza , numai sa fie mai mare decat aia de nipru... si de unde ai luat-o? m-ar interesa si pe mine una!

 

 

 

bafta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ulise

 

P.s.: Trimite-mi articolul, si o sa-ti traduc. Bafta la customizare, sa fie ceva frumos!!!! :cheers:

Am scanat pozele si articolul dar sunt prea mari si nu le pot pune aici.Fii bun si da-mi o adresa de mail unde sa ti le pot trimite .Numai bine! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:lol: serios?????????????? :lol: deci imi trebuie piese de camion pt frumusetea mea de motocicleta! :banana: :banana: :what: mai frate sincer iti spun : M-AM CAM SATURAT ! SI DE NIPRU SI DE TOT! daca imi iau permisu' , promit solemn ca nu il fugaresc! :banana: ca dupa atata timp pierdut langa o SINGURA motocicleta , cred ca am imbatranit....

 

 

hai BAFTA! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ehhhhhhhhhhhhhhhh las ca nu e asha de complicat.... dupa ce am tras cu ochiu' pe net , si am vazut cate natii de zil exista....... nu pot sa zic decat urmatoarele: GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEX : DE LA CE DRACOVENIE DE ZIL AI LUAT POMPA AIA? te rog mult sa imi raspunzi pt ca simt ca o iau razna cu motoru' asta...

 

 

va salut! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot este vorba de Nepre modificate hai sa va arat si eu una cu roata foarte mare de masina. Nu stiu insa ce dimensiune are dar o sa vorbesc cu proprietarul cat mai curand si o sa va spun si voua ce diensiuni are. In poze, dupa parerea mea, nu se vede foarte bine cat de mare este roata dar cei care cunosc Neprele bine isi pot da seama de dimensiuni...

post-8-1109456102_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...