Sari la conținut

sfaturi custom dnepr


grex
 Share

Postări Recomandate

Am mai gasit poze de anu' asta...de fapt de anu' trecut...Timisoara 2004

Asta este ce-a mai celebra motocicleta din Craiova...o stie toata lumea. Poti sa intrebi pe oricine pe strada- "motocicleta aia imensa cu roata aia mare". In mers motocicleta pare si mai mare pentru ca proprietarul nu este foarte inalt si pare mic pe ea... :banana:

Se vede cat de mare este roata...

 

Numa' bine! :cheers:

post-8-1109457449_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montarea unei roti de asemenea dimensiuni necesita unele adaptari la axul cardanic.motorul specificat are janta turnata de auto,anvelopa de 210.pe axul cardanic are 3 cruci cardanice si un rulment intermediar,crucile cardanice nu mai sunt cele originale ci sunt maimari pt a rezista efortului.la timisoarai se sparsese rulmentul intermediar si a venit 30 km cu niste carpe in loc!e lucrata motocicleta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus si eu o pompa care am gasit-o.daca ai de altceva fff bine, numai sa intre, adica sa aiba acelasi diametru rotile dintate cu cele orig.toata treaba e sa fie mai lkate.motorul asta de zil l-am gasit aruncat la un prieten in curte si din pasune l-am demontat.daca ai un atelier bun de prel mecanice iti poate face alte pinioane mai late.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

multumesc pt raspuns radu! eu credeam ca sunt mai mari in diametru... (daca nu am desfacut pompa ... de unde sa stiu...) deci au acelasi diamtru si alea de ZIL , dar sunt mai late, ok ! am sa ma bag si la pompa :banana:(poate imi prind urechile pe acolo! :cheers:

 

 

 

BAFTA! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ulise

Ptr.Pannoniachopper:Scuze,dar se pare ca nici pe mail nu am reusit sa le trimit.Am sa incerc sa-ti trimit numai textul

post-8-1109767792_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anainte de a modifica debitul la pompa de ulei ,trebuie modificata trecerea din pompa spre vibrochen prin bucsare cu bronz grafitat (oringurile nu tzin,se uzeaza prea repede).Marirea debitului e necesara doar la adaugarea radiatorului de racire a uleiului si atunci ar fi indicat sa se utilizeze o a doua pompa de ulei (circuit separat) care sa aibe returul din radiator montat prin niste diuze gen jigloare de carburator si sa "scuipe" uleiul racit direct pe pistoane! Asta e recomandat datorita faptului ca ,desi multi o trec cu vederea, montarea unei aprinderi si carburatii performante duce la cresterea nr maxim de ture la care poate ajunge motorul ceea ce poate duce la aparitia unor "goluri" de ungere.Varianta cu ungerea se mai poate ajusta si prin folosirea unui ulei de ff.buna calitate dar atunci trebuie inlocuite si ghidurile cu supape cu tot (avantaj,se poate folosi benzina fara PB)

si puse altele cu semeringuri ca sa nu mai pape ulei.

Daca va puneti semeringuri la supape nu folositi decat modelul pt. WW Broasca sau Transporter(motor boxer cu racire pe aer) sunt singurele care rezista dar nu incercati sa le adaptati pe ghidurile originale deoarece nu vor rezista datorita proiectarii diferite a ghidurilor (nu au fost proiectate pt semering).Cel mai bine e ca la capitolul supape sa consultati o firma specializata in reconditzionare chiulase

si in nici un caz nu apelati la un prieten care are un prieten... etc. deoarece sunt sanse de peste 90% sa va greseasca lucrarea din cauza lipsei sculelor si nu a cunostintzelor in domeniu daca va inlocuiti supapele,neaparat sa inlocuiti si arcurile cu altele mai tari dar nu exagerat de tari deoarece va aparea fenomenul de "flambare" a tijelor inpingatoare pana la rupera acestora prin frecarea cu invelisul exterior.Daca totusi vretzi sa puneti arcuri f tari schimbati tijele cu unele de Dacie (pastratzi capetzii!!)

Montarea unor arcuri f.tari poate duce la o uzura prematura a axei cu came dar puteti monta in interiorul motorului o tzeava de la preaplinul pumpei de ulei care sa mearga deasupra axe cu came si sa picure ulei pe came.

O imbunatatzire a functzionarii motorului se poate obrzine si prim scimbarea bobinei de inductzie cu alte doua sau una dubla de la moto japonez dar trebue avut in vedere ca bobinele pt aprindere electronica au alta inpedantza decat cele pt. platina iar ceea ce montati voi pe motor cumparat de la piese de Dacie sii spunetzi aprindere electronica e defapt protectie electronica pt. platina si e proiectata pt. o bobina cu impedanta specifica platini asa ca daca vetzi monta o bobina luata de pe vre-un moto strain sau masina straina cu o reala aprindere electronica s-ar putea sa aveti surpriza sa mearga mai rau sa cel putzin la fel dar in inici un caz mai bine ca inainte.

Carburatia optima poate fi obtzinuta doar cu carburatoare japoneze dar trebuie tinut cont ca la montare sa nu apara colturi drepte pe traseul de aer pentru a avea o "curgere' a aerului cat mai lina ,orice denivelare duce la vartejuri si la o mai defectuoasa alimentare cu combustibil.

La carburatoare deasemenea trebuie tinut cont ca motorul de pe care provin sa aibe o capacitate cilindrica mai mica sau ebala cu motorul de nipru dar nu mai mare deoarece s-ar putea ca motorul sa nu poata asigura suficient vaccum pt a ridica membranele de vacuum.

daca mai avetzi intrebari ,nu ezitati

 

un exproprietar de nipru custom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(oringurile nu tzin,se uzeaza prea repede)
Se pietrifica, e adevarat. Insa pana se se ajunga acolo, 3-4 ani tin fara probleme. E o investitie minima si o lucrare usor de realizat :friends:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pietrifica, e adevarat. Insa pana se se ajunga acolo, 3-4 ani tin fara probleme. E o investitie minima si o lucrare usor de realizat  :cheers:

Tu faci modificarile in motor sa tina un sezon-doua premeditat ?! :friends:

Crede-ma ce-ti zic ca daca tot ajungi sa umbli la zona aia mai bine tai o bere din meniu si faci o treaba ce nu mai trebuie revazuta in veci amin si nu pui consumabile in mijlocul motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu faci modificarile in motor sa tina un sezon-doua premeditat ?!

Oringurile alea tin mai mult de un sezon/doua.. Dupa 4 sezoane este imposibil sa nu desfaci motorul ca sa vezi ce se mai intampla... Sa schimbi si tu cuzinetii acolo, sa verifici pinioanele, arborele, etc... Doar e nepra si se stie ca piesele nu sunt printre cele mai performante... Iar ca sa schimbi oringurile alea te costa 20.000 si-ti ia un minut.

Eu il desfac oricum in fiecare iarna ca sa-l verific. Se demonteaza intr-o zi si se face la loc in alta :friends: Cu conditia sa ai la indemana toate piesele care trebuiesc schimbate daca e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...