Sari la conținut

Choppere Facute


Vizitator stress_L&P
 Share

Postări Recomandate

  • 1 year later...
  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator DARK-RIDER-82

:ok: vad ca a-ti uitat de topicul asta(rusinica stressule :P ) in maxim 10 zile o sa apara prin garajul meu un motor de oltcit TRS 1300 complet(cu tot cu cutie de viteze) dar cu "ceva" km la bord :( numa 146580 :( logic , stiu , urmeaza "dezbracarea" motorului ,DAR nu sariti cu gura!!! pt. ca nu o fac singur de capu' meu toata treaba asta!!! ci cu ajutorul unui mecanic de oltcit-uri (face treaba asta de cand au aparut oltcit-uri in romania!!!si el m-a indrumat catre modelul TRS (cu toate ca si eu ma gandeam tot la el), si singura problema care poate apare la motorul de 1300 (sau in general oltcit-uri )este la alimentarea cu benzina, in rest mergi cu el de te plictisesti(cum a mers si fostul proprietar :150mii de km... mai praf era caroseria decat motorul...(spun asta pt.ca eu l-am dat jos de pe masina) :P momentan vreau doar sa-l reconditionez ...dupa ma mai gandesc :D oricum , mecanicul meu m-a avertizat la modul cel mai serios... : cadrul trebuie lungit cu aproximativ 25cm, INTARIT bine... viteza maxima va fi mai mare de 160km/h mai mult ca sigur(masina are 875kg si are roti de 13", iar motocicleta vreo 250kg si roti de yamaha de 18"... deci faceti voi calculele), singura treaba buna e ca la o viteza de 100km/h s-ar putea sa consume vreo 5 litri la suta, si motorul o sa "tina" mult mai mult de 150mii de km , fiabilitate cat cuprinde :finger: (un "mic" aport il are si racirea fortzata cu aer! o imbunatatire extrem de buna ar fi racirea uleiului cu un ventilator electric si cu termostat care sa-l tina intre 80-90 grade C)

daca mai e cineva interesat de subiectul asta SPUNE-TI, chiar as vrea cat mai multe detalii tehnice :finger: , sunt in faza de culegere a datelor(ma sperie gandul de a reconditiona un motor de oltcit , DAR nu ma grabesc:) ) CIAO! :(

:what:

 

:ok: ASPECTUL LEGAL: NU MA INTERESEAZA DEOCAMDATA :finger: dar poate se desteapta si boiyy astia de romanasi de la R.A.R. ca noi romanii am fost dintotdeauna mai cu motz(acuma , sa fiu sincer , nu stiu CE FEL DE MOTZ...de fes sau de c..cat ...multa :rose: pt politicieni si altii ca ei!)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia clatitzi-va okii aici:

 

asta

 

http://ratbike.org/docs/179.php motor rover v8

 

si astea

 

http://ratbike.org/photos2/y480vw_large.jpg 3 motorete cu motor de beetle

 

si astea

 

http://ratbike.org/docs/279.php una cu motor de vaz sau zaz(rusesc) shi cealalt cu motor de citroen club (identic cu ala de oltcit in 4 cilindri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salve!!! mai fratilor!! dar ce cutii de viteza intra pe nebuniile astea de motoare??? tare-s curios... hmmm m-as apuca si io sa fac o tampenie dasta!!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10: vad ca a-ti uitat de topicul asta(rusinica stressule :D ) in maxim 10 zile o sa apara prin garajul meu un motor de oltcit TRS 1300 complet(cu tot cu cutie de viteze) dar cu "ceva" km la bord :cheers: numa 146580 :welcome: logic , stiu , urmeaza "dezbracarea" motorului ,DAR nu sariti cu gura!!! pt. ca nu o fac singur de capu' meu toata treaba asta!!! ci cu ajutorul unui mecanic de oltcit-uri (face treaba asta de cand au aparut oltcit-uri in romania!!!si el m-a indrumat catre modelul TRS (cu toate ca si eu ma gandeam tot la el), si singura problema care poate apare la motorul de 1300 (sau in general oltcit-uri )este la alimentarea cu benzina, in rest mergi cu el de te plictisesti(cum a mers si fostul proprietar :150mii de km... mai praf era caroseria decat motorul...(spun asta pt.ca eu l-am dat jos de pe masina) :thanks: momentan vreau doar sa-l reconditionez ...dupa ma mai gandesc :cheers: oricum , mecanicul meu m-a avertizat la modul cel mai serios... : cadrul trebuie lungit cu aproximativ 25cm, INTARIT bine... viteza maxima va fi mai mare de 160km/h mai mult ca sigur(masina are 875kg si are roti de 13", iar motocicleta vreo 250kg si roti de yamaha de 18"... deci faceti voi calculele), singura treaba buna e ca la o viteza de 100km/h s-ar putea sa consume vreo 5 litri la suta, si motorul o sa "tina" mult mai mult de 150mii de km , fiabilitate cat cuprinde :blbl: (un "mic" aport il are si racirea fortzata cu aer! o imbunatatire extrem de buna ar fi racirea uleiului cu un ventilator electric si cu termostat care sa-l tina intre 80-90 grade C)

daca mai e cineva interesat de subiectul asta SPUNE-TI, chiar as vrea cat mai multe detalii tehnice :funny: , sunt in faza de culegere a datelor(ma sperie gandul de a reconditiona un motor de oltcit , DAR nu ma grabesc:) ) CIAO! :cheers:

:hug:

 

 

:bigstar: ASPECTUL LEGAL: NU MA INTERESEAZA DEOCAMDATA :agree: dar poate se desteapta si boiyy astia de romanasi de la R.A.R. ca noi romanii am fost dintotdeauna mai cu motz(acuma , sa fiu sincer , nu stiu CE FEL DE MOTZ...de fes sau de c..cat ...multa :crack: pt politicieni si altii ca ei!)

 

 

SALUT!!!!

incearca site-ul www.oltcit.ro

In alta ordine de idei, nu esti interesat sa vinzi motorul de otlcit? Ca ma bate un gand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...