inhuman Postat Iunie 7, 2005 Share Postat Iunie 7, 2005 Bikere.....vezi ca dracovenia e 24W........nu 24V.......exact ca nipra ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 vad ca a-ti uitat de topicul asta(rusinica stressule ) in maxim 10 zile o sa apara prin garajul meu un motor de oltcit TRS 1300 complet(cu tot cu cutie de viteze) dar cu "ceva" km la bord numa 146580 logic , stiu , urmeaza "dezbracarea" motorului ,DAR nu sariti cu gura!!! pt. ca nu o fac singur de capu' meu toata treaba asta!!! ci cu ajutorul unui mecanic de oltcit-uri (face treaba asta de cand au aparut oltcit-uri in romania!!!si el m-a indrumat catre modelul TRS (cu toate ca si eu ma gandeam tot la el), si singura problema care poate apare la motorul de 1300 (sau in general oltcit-uri )este la alimentarea cu benzina, in rest mergi cu el de te plictisesti(cum a mers si fostul proprietar :150mii de km... mai praf era caroseria decat motorul...(spun asta pt.ca eu l-am dat jos de pe masina) momentan vreau doar sa-l reconditionez ...dupa ma mai gandesc oricum , mecanicul meu m-a avertizat la modul cel mai serios... : cadrul trebuie lungit cu aproximativ 25cm, INTARIT bine... viteza maxima va fi mai mare de 160km/h mai mult ca sigur(masina are 875kg si are roti de 13", iar motocicleta vreo 250kg si roti de yamaha de 18"... deci faceti voi calculele), singura treaba buna e ca la o viteza de 100km/h s-ar putea sa consume vreo 5 litri la suta, si motorul o sa "tina" mult mai mult de 150mii de km , fiabilitate cat cuprinde (un "mic" aport il are si racirea fortzata cu aer! o imbunatatire extrem de buna ar fi racirea uleiului cu un ventilator electric si cu termostat care sa-l tina intre 80-90 grade C) daca mai e cineva interesat de subiectul asta SPUNE-TI, chiar as vrea cat mai multe detalii tehnice , sunt in faza de culegere a datelor(ma sperie gandul de a reconditiona un motor de oltcit , DAR nu ma grabesc:) ) CIAO! ASPECTUL LEGAL: NU MA INTERESEAZA DEOCAMDATA dar poate se desteapta si boiyy astia de romanasi de la R.A.R. ca noi romanii am fost dintotdeauna mai cu motz(acuma , sa fiu sincer , nu stiu CE FEL DE MOTZ...de fes sau de c..cat ...multa pt politicieni si altii ca ei!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 ia clatitzi-va okii aici: asta http://ratbike.org/docs/179.php motor rover v8 si astea http://ratbike.org/photos2/y480vw_large.jpg 3 motorete cu motor de beetle si astea http://ratbike.org/docs/279.php una cu motor de vaz sau zaz(rusesc) shi cealalt cu motor de citroen club (identic cu ala de oltcit in 4 cilindri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WHITE RAVEN Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Salve!!! mai fratilor!! dar ce cutii de viteza intra pe nebuniile astea de motoare??? tare-s curios... hmmm m-as apuca si io sa fac o tampenie dasta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 vad ca a-ti uitat de topicul asta(rusinica stressule ) in maxim 10 zile o sa apara prin garajul meu un motor de oltcit TRS 1300 complet(cu tot cu cutie de viteze) dar cu "ceva" km la bord numa 146580 logic , stiu , urmeaza "dezbracarea" motorului ,DAR nu sariti cu gura!!! pt. ca nu o fac singur de capu' meu toata treaba asta!!! ci cu ajutorul unui mecanic de oltcit-uri (face treaba asta de cand au aparut oltcit-uri in romania!!!si el m-a indrumat catre modelul TRS (cu toate ca si eu ma gandeam tot la el), si singura problema care poate apare la motorul de 1300 (sau in general oltcit-uri )este la alimentarea cu benzina, in rest mergi cu el de te plictisesti(cum a mers si fostul proprietar :150mii de km... mai praf era caroseria decat motorul...(spun asta pt.ca eu l-am dat jos de pe masina) momentan vreau doar sa-l reconditionez ...dupa ma mai gandesc oricum , mecanicul meu m-a avertizat la modul cel mai serios... : cadrul trebuie lungit cu aproximativ 25cm, INTARIT bine... viteza maxima va fi mai mare de 160km/h mai mult ca sigur(masina are 875kg si are roti de 13", iar motocicleta vreo 250kg si roti de yamaha de 18"... deci faceti voi calculele), singura treaba buna e ca la o viteza de 100km/h s-ar putea sa consume vreo 5 litri la suta, si motorul o sa "tina" mult mai mult de 150mii de km , fiabilitate cat cuprinde (un "mic" aport il are si racirea fortzata cu aer! o imbunatatire extrem de buna ar fi racirea uleiului cu un ventilator electric si cu termostat care sa-l tina intre 80-90 grade C) daca mai e cineva interesat de subiectul asta SPUNE-TI, chiar as vrea cat mai multe detalii tehnice , sunt in faza de culegere a datelor(ma sperie gandul de a reconditiona un motor de oltcit , DAR nu ma grabesc:) ) CIAO! ASPECTUL LEGAL: NU MA INTERESEAZA DEOCAMDATA dar poate se desteapta si boiyy astia de romanasi de la R.A.R. ca noi romanii am fost dintotdeauna mai cu motz(acuma , sa fiu sincer , nu stiu CE FEL DE MOTZ...de fes sau de c..cat ...multa pt politicieni si altii ca ei!) SALUT!!!! incearca site-ul www.oltcit.ro In alta ordine de idei, nu esti interesat sa vinzi motorul de otlcit? Ca ma bate un gand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.