Sari la conținut

Choppere Facute


Vizitator stress_L&P
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

Mai voi ce parere aveti despre chopperele facute (la comanda sau chiar de proprietar!)? hai za va vad! in special (dar nu le exclud shi pe celalalte) cele boxer 4 (vreu eu sa-mi facu unu' in vreo 3 ani asa, mai agale cu motor de oltcit...suna bestial fara tobe!) shi cele v 8 (de asta n-am bani ca mi-as face)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai voi ce parere aveti despre chopperele facute (la comanda sau chiar de proprietar!)? hai za va vad! in special (dar nu le exclud shi pe celalalte) cele boxer 4 (vreu eu sa-mi facu unu' in vreo 3 ani asa, mai agale cu motor de oltcit...suna bestial fara tobe!) shi cele v 8 (de asta n-am bani ca mi-as face)!

Chopper cu motor de Oltcit? Sau trike?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea despre choppere nu e tocmai buna, dar avind in vedere ca-i pui motor de oltcit, probabil o sa iasa ceva interesant...ca si curiozitate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi venise o idee, deoarece am mers multa vreme pe tico si am fost incantat ce motor fiabil si economic este, ma batea gandu ca ce misto ar fii sa faci o motocicleta cu motoru de pe tico. va da-ti seama daca cu conserva in carca consuma 4/100 (si are si ceva viata) darmite pusa doar pe un cadru...dar deh' astea sunt vise scumpe si care nu se merita decat de amorul artei,..... probabil ca ar fii doar o alta "japoneza". auzi stress, dar tehnic se poate sa pui motor de Oltcit si sa-i adaptezi cutia la un cadru? atentie deci nu sa iasa trike :) ci pur si simplu motocicleta. ca indianele alea vechi cu schimbator de viteza la mana ..eu zic ca se merita efortu'

iese cineva cu idei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Am uitat cine m-a intrebat dar nu conteaza! da, chopper, nu trike! tehnic, se poate pune pe cadru! (doar au pus astia v-8 pe cadru, de ce n-ar merge un boxer 4 de 1300 cmc? axel 12 trs, nu de-al de 11 R.M., adik Roman Modernizat! :P )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

ar mai fi o idee cu motoru' de oltcit special, 2 cilindri, 650 cmc...32 sau 36 cp....in schimb ala de 1300 (1295 mai exact) are 65 cp....nu mai stiu ce cuplu au motoarele astea...o sa ma uit in cartea tehnica...oricum, sunt de turatie relativ mare (pentru o masina) intra la 6500 pe rosu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar mai fi o idee cu motoru' de oltcit special, 2 cilindri, 650 cmc...32 sau 36 cp....in schimb ala de 1300 (1295 mai exact) are 65 cp....nu mai stiu ce cuplu au motoarele astea...o sa ma uit in cartea tehnica...oricum, sunt de turatie relativ mare (pentru o masina) intra la 6500 pe rosu....

la ala de special ma gandeam ca e (probabil) mai simplu decat cel de trs (si mai micutz). ma roade tare mult faza,am avut un oltcit hartanit dee taica-miu(la caroserie) dar cu motor impecabil (frantuzesc) dar l-am dat ca fraieru' ...mi se pare ca ar putea fii inceputul unui vis de-al meu frumos: ROMANI CARE SA CONSTRUIASCA O MOTOCICLETA CU TOTUL SI CU TOTUL ORIGINALA (SI ROMANEASCA)

tot ce tb ar fii o mana de entuziasti si nu f. multi bani. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Buuun...acu'-i acu'! intrebare! ce-mi trebuie ca sa omologhez shi evident sa inmatriculez o magaoaie de asta? ca nu-i vreo comunista modificata... stie cineva? help pls! cadrul pot sa-l proiectez pe comp, am shi un unchi care e inginer mecanic deci am la cine sa apelez pentru ajutor...haideti oameni buni, poate fac shi eu ceva...in 2-3 ani ar fi gata dar parca nu vreau sa-l fac doar de dragul de a-l face....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca reusesti sa inmatriculezi asa ceva. Am fost la RAR de mai multe ori pentru a discuta cu ei despre inmatricularea unui kit-car si nici nu vroiau sa auda. Unul din raspunsuri a fost ca nu exista in tara o firma omologata care sa mi-l monteze...

Eram mai multi care incercam sa facem kit-cars, vroiam chiar sa facem o mica afacere din asta, dar nu s-a putut.

Pentru o motocicleta facuta complet artizanal, sansele sint foarte mici deocamdata. Poate ar fi o varianta sa incerci sa pui un alt motor pe un cadru deja inmatriculat si sa o omologhezi cu motorul nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MAI NASOL E CA O SA TE OPREASCA GARDA DOAR SA SE UITE LA MOTOR NICIDECUM NU AI CUM SA TRECI CU EL NEOBSERVAT; APROPO DE CE ZICE V8, AM AUZIT DE TALOANE DE SUZUKI DE 250 SI CU CARE CIRCULAU INTRUDERE SAU CHIAR NEPRE CA NU SE UITA ASTIA ATENT LA ASA CEVA DA DACA VREI SA INTRI DEPLIN IN LEGALITATE SLABA SANSA MA TEM. ORICUM, PACAT CA NU ESTI DIN BUC. CA M-AS FII BAGAT SA FAC UN JOINT-VENTURE PE TEMA ASTA "CHOPPER OLTCIT"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit de motor de Olcit pe nipru. Se pare ca merge doar ca trebuiesc facute cateva modificari.. Oricum, nu castigi prea multi CP.. e mai mult de forma..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Demostene, aici trebuie neaparat sa te contrazic! nepra are 32 de cai, nu? ei bine, axel 12 trs-ul (oltcit) are 65....de 2 ori mai mult! deci ai castiga destul... faza nasoala e cu omologatu' stie careva unde sa ma interesez exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe aici vad destul de des choppere cu V6 si V8-uri, dar unele sunt de-a dreptul urate.

 

stress: te-ai gandit putin si la estetica ? vrei sa cromezi motorul ? :D

nu mi-o lua in nume de rau, initiativa e laudabila, dar daca te apuci doar tu singur iti ia sigur cativa ani treaba :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

A, uitasi! neaparat tre' sa vad daca se poate omologa pana la urma, chiar si cu chiu-cu vai motorul...........ca daca nu pot ma kak in el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai un cadru pe care a fost un motor de aceeasi capacitate sau mai mare decat noul motor, se omologheaza artizanal. daca fostul motor este in doi timpi, poti sa pui unul in patru de cilindree de 1,8 mai mare, dar cu tot atatia cilindri, sau un motor cu un numar dublu de cilindrii dar la aceeasi cilindree sau mai mica...

 

daca vrei sa faci un cadru nou, pe care sa-l omologhezi legal, tre sa mergi la rar bucuresti, sa faci toate testele cu el, tre sa ai proiect pt. el, la modul foarte injineresc, si... cel mai important, dai la bani de intepenesti....... la romani nu exista omologare pe sasiu nou artizanal-unicat... rar considera ca daca ai un sasiu omologat poti sa-l copiezi la nesfarsit industrial si te taxeaza ca atare... mergi in marea britanie! acolo au cele mai bune legi... poti sa-ti alegi o categorie... sau lasa balta proiectul tau... oricum, un cadru nu este o jucarie!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...