mirciulik_4_fun Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 (editat) Am cumparat acum cateva zile un scuter First Bike Sprinter. Pretul cu care l-am luat a fost de 2700 ron. Are 4 luni si 3000Km la bord. Primul proprietar l-a cumparat cu 3700. Mi-a spus ca i-a scos limitarea si mi-a aratat in fata sub pres un cablu intrerupt. Mi-a spus ca daca unesc firele intra in limitare la 45Km/h Am facut pana acum in jur de 60km. Viteza maxima atinsa a fost de 60km/h Pana la 40 accelereaza frumos, apoi pana la 50 mai greu iar intre 50 si 60 urca foarte greu. AM citit pe forum si am observat ca altii fara limitare prin 70-80km/h. AM inteles ca ar fi 3 tipuri de limitari: La toba, la transmisie si carburator. Ce treaba are firul acela la mine? La 50KM/h motorul se aude ciudat...intra ceva in rezonanta...parca se chinuie...si mi-e mila ...scad la 45km/h IMi poate spune si mie cineva cum sa-i scot toate limitarile (daca are)? Scade cu mult fiabilitatea motorului daca merg cu 60km/h (acolo unde drumul permite)? Cu cat creste consumul la asemena viteze? Ce trebuie schimbat sau verificat la 3000km? Am cumparat ulei de motor, de transmisie. Frana pe fata tine foarte bine insa cea de pe spate e slaba...(sau poate asa e gandita sa fie). AM observat ca nu porneste mereu la cheie dimineata (in garaj sunt cam 5 grade) insa la pedala o ia destul de usor. Cu toate ca demarorul invarte bine nu porneste mereu. Asa ''face toate''? RUlmentii trebuie desfacuti si unsi la 3000km? Ce altceva ar trebui sa mai verific? Aceste operatii sunt usor de facut de catre mine (incepator). Mentionez faptul ca am masina (dacie) si acolo ma bag la absolut orice: partea mecanica sau electrica. Cred ca as putea efectua operatiile la scuter si direct in garaj. In talon vad ca scrie moped, 50cm cubi si vit maxima 45km/h. Ea e inmatriculata cu numar galben GL0074 . Imi trebuie A1 sau pot merge asa? Cu toate ca pe forum toti se feresc de FB eu sunt multumit de scuterul acesta. sper sa nu ma dezamageasca pe viitor. Editat Noiembrie 7, 2007 de mirciulik_4_fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Am cumparat acum cateva zile un scuter First Bike Sprinter. Pretul cu care l-am luat a fost de 2700 ron. Are 4 luni si 3000Km la bord. Primul proprietar l-a cumparat cu 3700. Mi-a spus ca i-a scos limitarea si mi-a aratat in fata sub pres un cablu intrerupt. Mi-a spus ca daca unesc firele intra in limitare la 45Km/h Am facut pana acum in jur de 60km. Viteza maxima atinsa a fost de 60km/h Pana la 40 accelereaza frumos, apoi pana la 50 mai greu iar intre 50 si 60 urca foarte greu. AM citit pe forum si am observat ca altii fara limitare prin 70-80km/h. AM inteles ca ar fi 3 tipuri de limitari: La toba, la transmisie si carburator. Ce treaba are firul acela la mine? La 50KM/h motorul se aude ciudat...intra ceva in rezonanta...parca se chinuie...si mi-e mila ...scad la 45km/h IMi poate spune si mie cineva cum sa-i scot toate limitarile (daca are)? Scade cu mult fiabilitatea motorului daca merg cu 60km/h (acolo unde drumul permite)? Cu cat creste consumul la asemena viteze? Ce trebuie schimbat sau verificat la 3000km? Am cumparat ulei de motor, de transmisie. Frana pe fata tine foarte bine insa cea de pe spate e slaba...(sau poate asa e gandita sa fie). AM observat ca nu porneste mereu la cheie dimineata (in garaj sunt cam 5 grade) insa la pedala o ia destul de usor. Cu toate ca demarorul invarte bine nu porneste mereu. Asa ''face toate''? RUlmentii trebuie desfacuti si unsi la 3000km? Ce altceva ar trebui sa mai verific? Aceste operatii sunt usor de facut de catre mine (incepator). Mentionez faptul ca am masina (dacie) si acolo ma bag la absolut orice: partea mecanica sau electrica. Cred ca as putea efectua operatiile la scuter si direct in garaj. In talon vad ca scrie moped, 50cm cubi si vit maxima 45km/h. Ea e inmatriculata cu numar galben GL0074 . Imi trebuie A1 sau pot merge asa? Cu toate ca pe forum toti se feresc de FB eu sunt multumit de scuterul acesta. sper sa nu ma dezamageasca pe viitor. Salut si eu tot un model din asta detin.Prind 75 fara limitare(la carburator am avut un fier care impiedica acceleratia sa se duca pana la capat)vezi daca ai asa ceva si tu.La mine urca bine in viteza.Eu mai patesc cateodata cand il pornesc la cheie sa invarta mai greu demarorul(il las 5 secunde si dupa asta porneste bine),dar asta doar cand e frig in rest e brici.Deocamdata poti merge cu permisul de la masina,da cred ca in curand o sa bage permis obligatoriu. Cam puturos motorul asa in comparatie cu alte scutere,da merge Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 (editat) Am cumparat acum cateva zile un scuter First Bike Sprinter. Pretul cu care l-am luat a fost de 2700 ron. Are 4 luni si 3000Km la bord. Primul proprietar l-a cumparat cu 3700. Mi-a spus ca i-a scos limitarea si mi-a aratat in fata sub pres un cablu intrerupt. Mi-a spus ca daca unesc firele intra in limitare la 45Km/h Am facut pana acum in jur de 60km. Viteza maxima atinsa a fost de 60km/h Pana la 40 accelereaza frumos, apoi pana la 50 mai greu iar intre 50 si 60 urca foarte greu. AM citit pe forum si am observat ca altii fara limitare prin 70-80km/h. AM inteles ca ar fi 3 tipuri de limitari: La toba, la transmisie si carburator. Ce treaba are firul acela la mine? La 50KM/h motorul se aude ciudat...intra ceva in rezonanta...parca se chinuie...si mi-e mila ...scad la 45km/h IMi poate spune si mie cineva cum sa-i scot toate limitarile (daca are)? Scade cu mult fiabilitatea motorului daca merg cu 60km/h (acolo unde drumul permite)? Cu cat creste consumul la asemena viteze? Ce trebuie schimbat sau verificat la 3000km? Am cumparat ulei de motor, de transmisie. Frana pe fata tine foarte bine insa cea de pe spate e slaba...(sau poate asa e gandita sa fie). AM observat ca nu porneste mereu la cheie dimineata (in garaj sunt cam 5 grade) insa la pedala o ia destul de usor. Cu toate ca demarorul invarte bine nu porneste mereu. Asa ''face toate''? RUlmentii trebuie desfacuti si unsi la 3000km? Ce altceva ar trebui sa mai verific? Aceste operatii sunt usor de facut de catre mine (incepator). Mentionez faptul ca am masina (dacie) si acolo ma bag la absolut orice: partea mecanica sau electrica. Cred ca as putea efectua operatiile la scuter si direct in garaj. In talon vad ca scrie moped, 50cm cubi si vit maxima 45km/h. Ea e inmatriculata cu numar galben GL0074 . Imi trebuie A1 sau pot merge asa? Cu toate ca pe forum toti se feresc de FB eu sunt multumit de scuterul acesta. sper sa nu ma dezamageasca pe viitor. in legatura cu pornitu de dimineatza... asa si la mine la demarator nu porneste neam ..cu toate ca invarte bine....dar la pedala n`am probleme .....parerea mea este dim (sau cand motoru e lasat in frig incat sa se raceasca) sal pornesti doar de la kick starter....nu de alta... dar omori bateria degeaba...... Editat Noiembrie 7, 2007 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik_4_fun Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 puturos sau nu...mie imi ajunge. Pentru deplasari la munca e de ajuns. Acum e frig afara si nu mai pot circula. De aceea vreau sa-i fac o revizie..sa schimb ce e de schimbat. Am sa ma uit la carburator sa vad. Totusi la 60 la ora mi se pare cam turat. Cat de mult influenteaza asta consumul si fiabilitatea? Legat de firul acela....chipurile de limitare..ce-mi puteti spune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 puturos sau nu...mie imi ajunge. Pentru deplasari la munca e de ajuns. Acum e frig afara si nu mai pot circula. De aceea vreau sa-i fac o revizie..sa schimb ce e de schimbat. Am sa ma uit la carburator sa vad. Totusi la 60 la ora mi se pare cam turat. Cat de mult influenteaza asta consumul si fiabilitatea? Legat de firul acela....chipurile de limitare..ce-mi puteti spune? aia e limitarea din cdi (aprindere) daca zice ca a desprins firu (daca a desfacut ce trebuie) inseamna ca l`a delimitat (adik firu ala e conectat la cdi si masoara roatiile ....cand ajunge la xxxx rmp`uri numai da scanteie ...asta inseamna limtare electronica )......nu prea am vazut vre`un scuter sa fie limitat in 2 locuri ...ex carb si cdi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 aia e limitarea din cdi (aprindere) daca zice ca a desprins firu (daca a desfacut ce trebuie) inseamna ca l`a delimitat (adik firu ala e conectat la cdi si masoara roatiile ....cand ajunge la xxxx rmp`uri numai da scanteie ...asta inseamna limtare electronica )......nu prea am vazut vre`un scuter sa fie limitat in 2 locuri ...ex carb si cdi pai si de ce scuterul lui merge doar 60, plus ca merge foarte turat.Asa am crezut si eu prima data ca am limitare electronica da m-am dus la FB a vazut mecanicul care e treaba mi-a scos aia si a zis da-i bice! .Week asta merg ultima data cu el,dupa asta la iernat tata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik_4_fun Postat Noiembrie 8, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2007 acum el are 3000km. Care este numarul maxim de km fara interventie la motor pt Sprinter? Adica la cati km se face prima segmentare? Cat mai merge dupa segmentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 acum el are 3000km. Care este numarul maxim de km fara interventie la motor pt Sprinter? Adica la cati km se face prima segmentare? Cat mai merge dupa segmentare? Du-te la un magazin First Bike si intreaba,nustiu ce sa zic in cartea tehnica nu scrie nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 daca.. o sa ii pui ulei.. si nu o sa stai prea mult pe rosu.. nu o sa ai probleme.. cu segmentii zic eu.. .. pt ca.. dak nu pui ulei... Motorul se caleaza.. si atunci Segmentul se lipeste de... ( am uitat cum se cheama ) Am un prieten care a patit.. si.. tu nu o sa ai probleme.. decat... daca eu stiu ... cum am mai auzit.. la altii cu FB uri.. sa se intample ceva la motor din... cauza.. ca nu a fost facut bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 (editat) Schimburi de ulei din 2000km in 2000km,si min 15000km nu ai probleme Gilerik,unde vrei sa puna ulei cand e pe rosu daca motorul e in 4 timpi,si cand motorul se caleaza se dilata segmenti,care blocheaza pistonul in cilindru,de obicei se intampla la motoarele in 2 timpi cand raman fara ulei. Editat Noiembrie 9, 2007 de sunnyboy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 (editat) Schimburi de ulei din 2000km in 2000km,si min 15000km nu ai probleme Gilerik,unde vrei sa puna ulei cand e pe rosu daca motorul e in 4 timpi,si cand motorul se caleaza se dilata segmenti,care blocheaza pistonul in cilindru,de obicei se intampla la motoarele in 2 timpi cand raman fara ulei. lasal ma ce stie el ...vad ca iar incepe cu posturi inutile si din nestiint el tot abereaza.... auzi tu cand se aprinde becu roshu @gilerik - sa stii si tu ca scuterele in 4 timpi nu consuma ulei + au si baie de ulei ca sa vezi tehnologia asta... Editat Noiembrie 9, 2007 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik_4_fun Postat Noiembrie 10, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2007 1.Schimbul de ulei se face din 1000 in 1000. Ieri am schimbat uleiul la motor si la transmisie si vreau sa zic ca arata ca nou ....cu toate ca fostul proprietar mi-a spus sa-l schimb la 3000. El il schimba din 500 in 500. 2. Am cautat bujia de am innebunit, si n-am gasit-o. Am desfacut capacul de sub sa si acolo am dat de carburator iar putin mai jos cred ca era bujia insa nu pot ajunge la ea. Nici pe la sa nici prin lateralul scuterului nu pot ajunge la bujie (daca aia era?). 3. Frana pe fata tine foarte bine. Apas putin, incetineste, apas mai tare....se blocheaza roata. Pe spate insa apas maneta la maxim..se simte cum motocicleta se opreste insa e slaba. Roata nu se blocheaza oricat de tare sau incet as merge. Asa e normal sau sa schimb placutele? Cand merg incet, 10km/h si franez pe spate se aud placutele scartaind. Eu zic ca sunt pe duca. 4. Cum pot umbla la rulmenti sa-i ung? Si pe fata si pe spate. Pun moto pe cricul central si scot asa rotile? 5. Am unit cele 2 fire care reprezinta limitarea din CDI si se opreste la 50km/h indicati pe bord. Am desfacut firele si accelereaza la fel de usor pana la 50km/h apoi pana la 60(maxim) urca foarte greu..am nevoie de 500-1000m. Iar dupa 50km/h se aude ca si cum motorul s-ar tura in gol...si viteza creste foarte greu. M-am uitat la carburator (pe afara, nu am desfacut nici un capac) si firul de la acceleratie descrie un arc de cerc de aproximativ 270 grade. Nu sunt un vitezoman...cu siguranta voi merge constant la 50km/h insa vrea sa stiu ca daca odata voi avea nevoie de un surplus de viteza pana la 70km/h, sa ma pot baza pe scuter. 6. Indicatorul de benzina are o zona rosie de aproximativ 3mm, apoi doua parti egale cam de 1cm fiecare. Cand am cumparat moto rezervorul indica Full pana la ultima gradatie. Am facut 60km si acum imi indica la mijlocul dintre cele 2 gradatii egale. Din 6L asta ar insemna ca eu am consumat ~3L pt 60km? Gresesc undeva sau am consumul mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 1.Schimbul de ulei se face din 1000 in 1000. Ieri am schimbat uleiul la motor si la transmisie si vreau sa zic ca arata ca nou ....cu toate ca fostul proprietar mi-a spus sa-l schimb la 3000. El il schimba din 500 in 500. 2. Am cautat bujia de am innebunit, si n-am gasit-o. Am desfacut capacul de sub sa si acolo am dat de carburator iar putin mai jos cred ca era bujia insa nu pot ajunge la ea. Nici pe la sa nici prin lateralul scuterului nu pot ajunge la bujie (daca aia era?). 3. Frana pe fata tine foarte bine. Apas putin, incetineste, apas mai tare....se blocheaza roata. Pe spate insa apas maneta la maxim..se simte cum motocicleta se opreste insa e slaba. Roata nu se blocheaza oricat de tare sau incet as merge. Asa e normal sau sa schimb placutele? Cand merg incet, 10km/h si franez pe spate se aud placutele scartaind. Eu zic ca sunt pe duca. 4. Cum pot umbla la rulmenti sa-i ung? Si pe fata si pe spate. Pun moto pe cricul central si scot asa rotile? 5. Am unit cele 2 fire care reprezinta limitarea din CDI si se opreste la 50km/h indicati pe bord. Am desfacut firele si accelereaza la fel de usor pana la 50km/h apoi pana la 60(maxim) urca foarte greu..am nevoie de 500-1000m. Iar dupa 50km/h se aude ca si cum motorul s-ar tura in gol...si viteza creste foarte greu. M-am uitat la carburator (pe afara, nu am desfacut nici un capac) si firul de la acceleratie descrie un arc de cerc de aproximativ 270 grade. Nu sunt un vitezoman...cu siguranta voi merge constant la 50km/h insa vrea sa stiu ca daca odata voi avea nevoie de un surplus de viteza pana la 70km/h, sa ma pot baza pe scuter. 6. Indicatorul de benzina are o zona rosie de aproximativ 3mm, apoi doua parti egale cam de 1cm fiecare. Cand am cumparat moto rezervorul indica Full pana la ultima gradatie. Am facut 60km si acum imi indica la mijlocul dintre cele 2 gradatii egale. Din 6L asta ar insemna ca eu am consumat ~3L pt 60km? Gresesc undeva sau am consumul mare? bujuia se afla in dreapta motorului ...cum scoti saua ...ai sa vezi in dreapta un cablu (cablu de inductie) care intra in motor.... scoti cablu ala si ai sa vezi bujia... cat despre frana spate asa imi face si mie ...apas maxim si abia incetineste....chiar daca o strang tot la fel .... nu stiu poate ca s`au tocit saboti ... avnd in vedere ca roata ingheta cand apas spate , asta cand era noua cat despre imi scartzaie la 10 km/h ca franez pe spate.....asa imi face si mie ..doar dimineeatza...ca sunt reci saboti aia...e normal ...asa am vazut la mai toate scuterele ... nu se mai fac saboti ca inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Dc nu te duci intrun service FB sal delimitezi,daca se tureaza in gol la 50 inseaman ca ai limitare pe transmisie care nui permite curelei sa urce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik_4_fun Postat Noiembrie 10, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 10, 2007 Dc nu te duci intrun service FB sal delimitezi,daca se tureaza in gol la 50 inseaman ca ai limitare pe transmisie care nui permite curelei sa urce. 1. Acum e deja iarna...si nu mai circul cu el....vreau doar sa-l pun la punct. 2. Mai intai vreau sa ma informez..sa nu fiu pacalit de catre cei din service. 3. Cu masina de cate ori am fost prin service am avut probleme, a trebuit sa repar in urma lor. Asa ca prefer sa fac cu mana mea. Probabil ca pentru delimitarte o sa ma duc in service, dar pentru alte lucruri le voi face singur. (Cat costa o delimitare la FB?) ok. Dupa cum spuneam mai sus am limitare pe CDI. Exista sansa sa am limitare si in alte locuri? transmisie, carburator... Inca nu mi-a raspuns nimeni la partea de consum si fiabilitate in urma delimitarii. Daca scot toate limitarile si o tin spre exemplu la un drum in afara orasului la 60km/h cam ce consum as avea? Astept raspunsuri de la cei care cu FB Sprinter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 1. Acum e deja iarna...si nu mai circul cu el....vreau doar sa-l pun la punct. 2. Mai intai vreau sa ma informez..sa nu fiu pacalit de catre cei din service. 3. Cu masina de cate ori am fost prin service am avut probleme, a trebuit sa repar in urma lor. Asa ca prefer sa fac cu mana mea. Probabil ca pentru delimitarte o sa ma duc in service, dar pentru alte lucruri le voi face singur. (Cat costa o delimitare la FB?) ok. Dupa cum spuneam mai sus am limitare pe CDI. Exista sansa sa am limitare si in alte locuri? transmisie, carburator... Inca nu mi-a raspuns nimeni la partea de consum si fiabilitate in urma delimitarii. Daca scot toate limitarile si o tin spre exemplu la un drum in afara orasului la 60km/h cam ce consum as avea? Astept raspunsuri de la cei care cu FB Sprinter. 2.Cu pacalitul nu stiu ce sa zic,la noi sunt de treaba baieti le dai un suc si se repara orice 3.Nu cred ca va costa mult Consumul e cam mare,pai eu cu un rezervor fac 180-200km depinde cum merg,da o sa vezi ca daca bagi 5l tot full iti indica.Poti sa ai limitare in variator eu m-am dat pe o vale si am accelerat la blana si scuterul se frana,la 60,deci se poate sa fie si in variator da nu mai ma bag si acolo ca ajunge 75 la ora.Eu la carburator am avut toata limitarea si daca vrei sa se auda super misto taiei teava aia mica care iese din toba,se aude superrrrr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 In vale daca scuterul e limitat sa iei contactu sa vezi ca ia mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik_4_fun Postat Noiembrie 12, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2007 Am rezolvat problema consumului. Cand am 3.5L imi indica la mijloc iar daca am 4.5L imi indica full. Restul pana la 6.5 ramane Full. Bujia tot nu o gasesc. Daca are cineva un aparat foto sa-mi arate si mie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 In vale daca scuterul e limitat sa iei contactu sa vezi ca ia mai mult cum adik??? sa opresc motoru de tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 da opresti motoru,si iti creste viteza,ma refer la scuterele limitate la 50. Trebuie sa fie ceva vale ca sa creasca cu 5-6km/h in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 (editat) da opresti motoru,si iti creste viteza,ma refer la scuterele limitate la 50. Trebuie sa fie ceva vale ca sa creasca cu 5-6km/h in plus lol ..yo cateodata ii mai iau contactu pe la 10-20km/k si se infraneaza:)))) rau detot.....dupa ce se opreste motoru....merge fara nici o infranare:D n`am incercat niciyodata in vale sa fac asa ceva.... mi`e sa nu faca o frana de motor..sa ma dea cu pa.sa.rik`an sus:))) Editat Noiembrie 12, 2007 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
*adytza* Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 lol ..yo cateodata ii mai iau contactu pe la 10-20km/k si se infraneaza:)))) rau detot.....dupa ce se opreste motoru....merge fara nici o infranare:D n`am incercat niciyodata in vale sa fac asa ceva.... mi`e sa nu faca o frana de motor..sa ma dea cu pa.sa.rik`an sus:))) Eu cand ajung acasa dupa la vreo 20 de km dau contactu jos da nu se franeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.