dededark Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 Am un prieten care are un Suzuki Gsx R 600 din 2001 si mergea in a 3a la 7 mii de ture si deodata i sa blocat roata spate si de atunci nu mai porneste. Simptome a zis ca nu a avut inainte gen:sa nu porneasca sau sa se auda ceva in motor....sa scoata fum sau sa nu mearga mootru cum mergea inainte. Precizez ca schimb de ulei si de filtru a faq inante cu 2 luni de incident.roata spate se invarte dak e in liber sau in viteza cu ambreaju tras....dar nu mai porneste.....cand da la automat nici makar nu mai invarte elektromototru. Ce parere aveti ce se putea intampla si dak stiti exact cam cat ar costa piesele la ea sa o repare. Ma intereseaza mult pt ca vreau sa cumpar motoru sa il fac dar nush ce poate sa aiba si la cat ma ajunge reparatia. ASTEPT RASPUNSURI!!!MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 Am un prieten care are un Suzuki Gsx R 600 din 2001 si mergea in a 3a la 7 mii de ture si deodata i sa blocat roata spate si de atunci nu mai porneste. Simptome a zis ca nu a avut inainte gen:sa nu porneasca sau sa se auda ceva in motor....sa scoata fum sau sa nu mearga mootru cum mergea inainte. Precizez ca schimb de ulei si de filtru a faq inante cu 2 luni de incident.roata spate se invarte dak e in liber sau in viteza cu ambreaju tras....dar nu mai porneste.....cand da la automat nici makar nu mai invarte elektromototru. Ce parere aveti ce se putea intampla si dak stiti exact cam cat ar costa piesele la ea sa o repare. Ma intereseaza mult pt ca vreau sa cumpar motoru sa il fac dar nush ce poate sa aiba si la cat ma ajunge reparatia. ASTEPT RASPUNSURI!!!MS posibil motor calat. adica pistoanele s-au blocat in cilindri, din lipsa de ulei sau alte cauze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dededark Postat Noiembrie 11, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2007 posibil motor calat. adica pistoanele s-au blocat in cilindri, din lipsa de ulei sau alte cauze.... motor calat dar nar fii trebuit sa se aprinda becu de la ulei??/sau inante sa se blocheze sa dea makar un semn ca e de rau ceva?? cam cat mar costa piesele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 cati km are motorul ? nu de alta, dar sa stiu cam cu aproximatie daca e sa ma lase al meu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dext3r Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 I sa dus cutia de vteze .... sa rupt un dinte de la pinion si a blocat angrenajul !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGGA Postat Noiembrie 11, 2007 Share Postat Noiembrie 11, 2007 I sa dus cutia de vteze .... sa rupt un dinte de la pinion si a blocat angrenajul !!! Foarte posibil ... dar din cate am inteles nu mai porneste nici macar scos din viteza deci ar fi mai plauzibila explicatia ca s-ar fi calat. Oricum trebuie desfacut si vazut ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dededark Postat Noiembrie 12, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2007 Foarte posibil ... dar din cate am inteles nu mai porneste nici macar scos din viteza deci ar fi mai plauzibila explicatia ca s-ar fi calat. Oricum trebuie desfacut si vazut ce are. ambreaju functioneaza din moment ce cu ambreaju tras merge si scoasa din viteza.... dar eu tot sunt la ideea ca e calat...dar ma intreb oare becu de la ulei dc nu sa aprins...a fost defecta pompa de ulei ca ulei avea...numai ca dc nu sa aprins becu? --- Mesaj completat în 12 Nov 2007 06:50 ------------- cati km are motorul ? nu de alta, dar sa stiu cam cu aproximatie daca e sa ma lase al meu.. avea 25 de mii....ma tot bate gandu ca e din cauza pompei ca ulei schimbat avea.... Sa speram sa nu ai evenimente neplakute si tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Cat de nasol fratie, totusi trebuia sa se aprinda becul, hai ..nu merge pompa, dar nici senzorul sa nu mearga ? Nasol... la km aia nu avea voie sa crape bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Din pacate, nu cred ca e doar calat, sunt sanse relativ mici sa se blocheze de tot din cauza asta (adica sa ramana blocat si dupa ce se raceste). Cel mai probabil mi se pare un cuzinet spart la una dintre biele. Nu are cum sa fie cutia blocata daca se invarte roata cu ambreiajul apasat. Oricum, singura solutie in momentul asta e desfacutul motorului, ca din dat cu parerea in jurul lui nu se rezolva nimic. Daca e ce cred eu, o sa duca pe la vreo 3-500 euro piesele, asta daca nu s-a dus vibrochenul. P.S. e posibil sa se intample asta chiar si cu pompa de ulei si martorul de presiune functionand bine-merci - de exemplu daca ajunge un gunoi in canalul care unge cuzinetul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dededark Postat Noiembrie 12, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2007 Din pacate, nu cred ca e doar calat, sunt sanse relativ mici sa se blocheze de tot din cauza asta (adica sa ramana blocat si dupa ce se raceste). Cel mai probabil mi se pare un cuzinet spart la una dintre biele. Nu are cum sa fie cutia blocata daca se invarte roata cu ambreiajul apasat. Oricum, singura solutie in momentul asta e desfacutul motorului, ca din dat cu parerea in jurul lui nu se rezolva nimic. Daca e ce cred eu, o sa duca pe la vreo 3-500 euro piesele, asta daca nu s-a dus vibrochenul. P.S. e posibil sa se intample asta chiar si cu pompa de ulei si martorul de presiune functionand bine-merci - de exemplu daca ajunge un gunoi in canalul care unge cuzinetul respectiv. pai eu sper sa poata intra in reparatii de sapt viitoare...vam ceruta parerea fiindca vreau sa schimb motoru meu cu asta....eu am o Laverda din 99 si dat fiind faptu ca lumea in Ro nu prea cunoaste acest model se da fffff greu...de asta am acceptat schimbu cu suzu si sper sa ma ajunga pana in 500 de eu piesele ca nu dispun de mai multi bani motoru meu e cam la 2200 de eu....ce ziceti emrita schimbu cu SUZUKI??!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Se poate sa fie distributia daca nu a dat nici un semn in prealabil. Cam greu de crezut treaba cu calarea. Daca este distributia, si motorul blocat, este destul de ciorba motorul. Poate fi nevoie de inlocuirea supapelor, sau a intregii rampe de culbutori, si daca ghinionul a fost si mai mare poate este nevoie si de pistoane si/sau cilindrii in cazul in care s-au spart. Sa ne tii la curent, si succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dededark Postat Noiembrie 12, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2007 Calatul se intampla datorita supraincalzirii (lipsa racirii), gripatul datorita ne-ungerii. Oricare ar fi fost cauza, pana nu il va desface nu va stii. Dinafara e imposibil de estimat vreun cost al reparatiei. Il cumpar ca acum am vb cu un tip care are un mootr exact ca asta...a fost dat de pamant afara si a adus motoru in tara....a zis ca mil da la 450 de eu...are 19 mii de km...si e in stare de functionare:D deci poate da noroku peste mn si o rezolv si pe asta:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 Inainte de a te bucura prea tare, verifica daca ala are acte acceptate de RAR pe motorul epavei. Ca altfel nu poti sa-l schimbi, si e de puscarie daca o faci pe barba ta. Iar solutia de a schimba doar "interiorul" motorului nu-i cine stie ce - pentru ca trebuie sa schimbi si cuzinetii (toti), segmentii si garniturile cu ocazia asta, adica exact cele mai scumpe lucruri (crede-ma, sunt mai scumpe decat supapele sau pistoanele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dededark Postat Noiembrie 12, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2007 Inainte de a te bucura prea tare, verifica daca ala are acte acceptate de RAR pe motorul epavei. Ca altfel nu poti sa-l schimbi, si e de puscarie daca o faci pe barba ta. Iar solutia de a schimba doar "interiorul" motorului nu-i cine stie ce - pentru ca trebuie sa schimbi si cuzinetii (toti), segmentii si garniturile cu ocazia asta, adica exact cele mai scumpe lucruri (crede-ma, sunt mai scumpe decat supapele sau pistoanele). ROGER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.