Sari la conținut

Kawa Zxr 400


mh01bag
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 92
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

CHAT.. :cheers:

ehhh si tu acum :huh:

 

--- Mesaj completat în 22 Feb 2008 22:55 -------------
zolly, sa-ti vedem mobra ;) , am auzit ca e pe drum, baga niste poze

 

--- Mesaj completat în 26 Feb 2008 11:14 -------------
nu imi spune nimeni ce ulei sa bag in mobra mea ? am inteles ca e bun motul 15-50 sau 10-40 dar deja am o dilema si nu stiu ce sa bag . :huh: poate ma ajutati cu niste raspunsuri

 

--- Mesaj completat în 26 Feb 2008 11:14 -------------
nu imi spune nimeni ce ulei sa bag in mobra mea ? am inteles ca e bun motul 15-50 sau 10-40 dar deja am o dilema si nu stiu ce sa bag . poate ma ajutati cu niste raspunsuri

 

--- Mesaj completat în 26 Feb 2008 11:15 -------------
nu imi spune nimeni ce ulei sa bag in mobra mea ? am inteles ca e bun motul 15-50 sau 10-40 dar deja am o dilema si nu stiu ce sa bag . poate ma ajutati cu niste raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aparent merge super. Zgomotele motorului sunt mai diminuate de la vascozitatea mai crescuta. Insa aceeasi vascozitate mai mare scade "pompabilitatea" uleiului, ungerea e mai proasta decat cu uleiul recomandat de producator. De asemenea, va urca mai greu in ture, iar consumul (de benzina) va fi mai mare.

Asta in teorie. In practica, s'ar putea ca motorul tau sa fie suficient de uzat pentru a accepta cu brio si un ulei mai vascos (tolerantele dintre piese cresc in urma uzurii).

 

eu nu m-am luat dupa teorie, am 30si de mii de km si consider ca am bagat uleiul recomandat, daca aveam pana in 30mii bagam 10-40 :cheers: , cei de la united motors mi-au recomandat 15-50

 

--- Mesaj completat în 07 Mar 2008 13:37 -------------

e 10 W 40 factory line, omu cu kawa nu prea le are....

 

tu ziceai ca ti-ai bagat ulei de Dacie in supozitoru tau ? argumentand ca tot ulei e :cheers:

Editat de mh01bag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca era un mijto ironic... la modu' "frate cat de cocalaristic poate sa arate!" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi mi-ar fi jena sa merg cu supozitorul ala tau , sincer :rusinica: e penal rau :crack:

 

E drept ca supozitorul meu nu e atat de fascinant pt cocalari si pixxxde ieftine ca si polizoru tau tunat cu neon. Te rog sa nu uiti de pleoapa pt far. Si sa mai pui niste stickere pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mai e si cocalar pe deasupra...

Citate din PM-uri

 

"bai manelare daca te mai bagi in seama aiurea iti sparg (cuvant urat)"

 

"ba manelare te cumpar si pe tine si pe mata cand vreau eu , asa ca marsh in morti mati de (cuvant urat) daca nu vrei sa te bag in punga de plastic"

 

Ti-e greata de iti vine sa :rusinica: pe fetzele lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu iti pui "nieon" ( :rusinica: stumfu) pe motor, altul isi pune un Nike pe Dacie :crack:

 

O sugestie: Ne te mai da rotund si nu te mai lua de motoarele altora, ca fiecare isi iubeste motorul si pentru el e cel mai frumos. :crack:

Editat de adidas00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce treaba are una cu alta ? :rusinica:

 

 

 

@mi-Obag: eu vorbeam serios de caii putere dati in plus de neon. Hai sa iti explic. Aplicarea neonului pe plan longitudinal sub saua motorului confera dinamicitate ridicata , in functie de grosimea si puterea neonului. Puterea tubului de neon antreneaza bateria si in felul asta puterea iti creste cu vreo 30-50 cai. Du-te si masoara-ti neonul si inmulteste lungimea lui cu puterea in W,inparti la 10 si afli cati cai ai in plus. EX: 20cm x13W :10=26. Deci acum tu ai un bolid de vreo 90 cai. Incearca de curiozitate cu un erunu(R1) si vei vedea cat de greu ,,te face''(in limbaj manelistic). Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mi-Obag: eu vorbeam serios de caii putere dati in plus de neon. Hai sa iti explic. Aplicarea neonului pe plan longitudinal sub saua motorului confera dinamicitate ridicata , in functie de grosimea si puterea neonului. Puterea tubului de neon antreneaza bateria si in felul asta puterea iti creste cu vreo 30-50 cai. Du-te si masoara-ti neonul si inmulteste lungimea lui cu puterea in W,inparti la 10 si afli cati cai ai in plus. EX: 20cm x13W :10=26. Deci acum tu ai un bolid de vreo 90 cai. Incearca de curiozitate cu un erunu(R1) si vei vedea cat de greu ,,te face''(in limbaj manelistic). Multa bafta.

 

 

ai gresit topicul, cel cu manele e la tine la tara :rusinica: , e plin forumul de boschetari ca voi, te chinui de 2 ani sa o vinzi :crack: , manelisti ca voi prostesc eu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cata, chiar ca ai gresit topicul. E prea tare de nuca reisărul asta, din toata demonstratia ta cu fizica aia aplicata nu a inteles decat referirea la manele. :rusinica:

 

e plin de moldoveni pe topicu asta :crack: niste pisati care conduc motoare in fatza calculatorului.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai vreo problema cu Moldovenii? Iti multumesc pentru gandurile frumoase de pe PM, asta dovedeste ca nu ai mai mult de 2 clase, repetentule!

Editat de adidas00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...