Sari la conținut

Honda Rebel, Yamaha Virago Sau Kawasaki El (250 Cc)?


Kenno
 Share

Postări Recomandate

Stau si ma gindesc , pt. cine se mai fabrica motoarele de 250 cc ? Nu ma refer la enduro , restul. Oricum nu am ciopar , asa ca mai multe nu zic. Cine are ochi ,sa auda , cine are urechi , sa vada.

 

Pentru incepatori/ mers prin orase extrem de aglomerate si unde nu ai nevoie de o putere/cc prea mare, pentru un consum mai mic, pentru o manevrabilitate mai buna, sau in cazul meu pentru ca aici motoarele peste 250cc ajung la niste preturi ca nu au pic de sens.

In Sud-estul Asiei, majoritatea ( 90-95%) motoarelor sint cam pina in 150cc si asta pentru un motiv foarte bun.

 

Orasele sint extrem de aglomerate. Iti trebuie ceva rapid, manevrabil, usor ingust si care sa consume putin. Acum am unul de 125cc ( scooter) pe care nu l-asi schimba nici pentru un Harley, Hayabusa sau Tenere asta ca sa includ cite ceva din fiecare categorie. Efectiv nu ai ce face cu asa ceva. Ramii blocat in trafic precum o masina si puterea nu iti foloseste la absolut nimic. El-ul vreau sa-l iau sa ma plimb in weekenduri si in vacante, sa admir si sa descopar tarile de pe aici. Pentru acest scop 250cc e perfect. Vreau sa descopar tarile de pe aici, nu sa le trag in poza la 160km/h.

 

oricum multumesc ca ai postat la obiect si m-ai ajutat cu informatii.

 

God bless.

Mesaj completat

Eu unul despre Honda Rebel nu pot zice nimic dar pe Virago de 250 si pe El de 250 m-am dat si fara sa ezit eu as alege Kawasaki.

Este mai manevrabil,un pic mai scurt decat Virago si un pic mai usor.Cel putin asa mi s-a parut mie.

De fapt mie in general motoarele de la Yamaha mi se par cele mai greu manevrabile.Nu stiu cum le fac dar sunt greoaie pentru mine.

Iar despre plusul de putere cred ca in mod categoric Kawasaki e mai puternica decat Virago,motorul de pe EL 250 fiind acelsi cu cel de pe Ninja de 250.

 

Ok mersi de raspuns. Chiar daca sint parerile tale personale, totusi ajuta sa-mi fac o idee. De exemplu nu stiam ca El-ul are acelasi motor cu ninja, dar atunci de ce sint diferente in cp? 27/34 cp?

Oricum pe EL ma fixasem si eu cit de cit. Apropos de pareri... Yamaha arata un pic mai "rebel" decit EL-ul dar asta e alta poveste. Oricum am de gind sa-mi modific El-ul la greu. Am norocul ca lucrez pentru o companie de inox.. deci materialul e gratis :ok:

 

Bafta si mersi

Editat de reverend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator SEKTU

Una zic eu , alta se intelege.

Noi sintem saraci si traim in orase aglomerate. Deci , daca te dai in oras , e mai bun un scuter , net superior orcarui motor , ca si consum , greutate , micime si ce mai vreti.

Sint sarac , ok. Deci daca dau banii pe un motor , hai sa-l iau sa ma bucur de el. Dupa ce ai luat mobra , iti faci prieteni , pleci la mare , la munte , etc. Si tu te tirii cu maximum 120 la ora , cind restul grupului la 120 intra in depasire. Ha , ha , ha. Plus ca mai pui bagaje , iei o fata , etc. Pai si atunci , de ce te-ai mai chinuit sa stringi din buci , sa-ti iei motor.

Eu cind zic de motoare mai mari , nu vorbesc de rachete , vorbesc de motoare decente , care te duc cu ce viteza vrei tu. Cu care mai poti sa si depasesti , pe care poti sa pui bagaje , etc. Pt. oras , ma repet , e tirgu' din Vitan plin de scutere.

Hai , ca v-am plictisit prea mult , pe voi , cunoscatorii in ale motoarelor. Da' nu uitati , 120 la ora pe sosea , e supermarfa si destul de putin. Bafta in continuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma aveti in consideratie si faptul ca Mciaulih e foarte-incepator si incearca sa castige experienta cu timpul... lucru care nu-l impiedica sa dea sfaturi pentru ca asa e el...

Prostia ca yamaha ( ca marca ... buahahahahhaha) e mai putin manevrabila decat alte marci e o prostie prea mare ca sa merite contrata...

Diferenta de cai putere banuiesc e in functie de anii de fabricatie.

Cel mai bine ar fi sa mergi la un magazin si sa faci test ride-uri la modelele care te intereseaza. Conteaza mult si statura ta, modul in care esti obisnuit sa tragi de motor, sa schimbi vitezele, sa intri in curba... toate astea pot sa faca o diferenta uriasa intre modele, indiferent de performantele de fabrica.

Bafta la alegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una zic eu , alta se intelege.

Deci daca dau banii pe un motor , hai sa-l iau sa ma bucur de el. Dupa ce ai luat mobra , iti faci prieteni , pleci la mare , la munte , etc. Si tu te tirii cu maximum 120 la ora , cind restul grupului la 120 intra in depasire. Ha , ha , ha. Plus ca mai pui bagaje , iei o fata , etc. Pai si atunci , de ce te-ai mai chinuit sa stringi din buci , sa-ti iei motor.

Eu cind zic de motoare mai mari , nu vorbesc de rachete , vorbesc de motoare decente , care te duc cu ce viteza vrei tu. Cu care mai poti sa si depasesti , pe care poti sa pui bagaje , etc. Pt. oras , ma repet , e tirgu' din Vitan plin de scutere.

Hai , ca v-am plictisit prea mult , pe voi , cunoscatorii in ale motoarelor. Da' nu uitati , 120 la ora pe sosea , e supermarfa si destul de putin. Bafta in continuare.

 

Nu vreau sa elaborez prea mult offtopic din respect pentru initiatorul topicului.

Eu ma bucur de orice pe 2/4 roti. De la bicicleta, trotineta ( fara poante) scuter, 250cc sau 500cc trabant ( iar fara poante) sau audi a6.Imi place sa calatoresc.

maxim 120 km/h pe drumuri de munte/sate... nici macar nu ajung la viteza respectiva, iar pe aici autostrazi cam lipsa.

cu ce viteza vreau eu...cred ca asta depinde de la om la om.

nu sint cunoscator al motoarelor, de asta ma si postat aici cerind niste pareri/sfaturi.

120 destul de putin..... fata de un TGV poate

 

Imi cer scuze fata de initiatorul topicul ca am intrat in offtopic si-i urez bafta cu o alegere buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si parerea mea ar fi la fel ... un motor de 400-500-600 ar fi mai indicat decat unul de 250 daca vrei sa faci niste touring daca nu vrei sa torturezi motorul, chiar si daca te gandesti la consum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei ca sa fiu on topic mi s-a parut de asemenea ca Virago e mai brusca in accelerare pa pornirea de pe loc si nu distribuie cuplul liniar.

Kawasaki in schimb mi s-a parut mai linistita la distribuirea puterii la turatii mici.

Oricum asta e parerea mea personala ca motocicletele facute de Yamaha sunt greoaie si necesita o perioada de obisnuire cu ele mai mare decat la celelalte.Asa mi s-a parut mie.

Eu cred ca cel mai bine ar fi sa le testezi tu personal pe toate cele 3,sa vezi care ti se potriveste cel mai bine si care e cel mai bine adaptata scopului tau.

 

 

Stiam si eu ceva de diferenta intre motor in linie si cel in V, ca cel in linie e mai "domol", dar mersi ca mi-ai confirmat dubille. Rebelul pica din prima singurul motiv fiind cel al pretului fiind aproape dublu fata de EL si cam 1.5 ori mai mare decit viroaga. Tara asta are niste impozite la importuri extrem de mari, iar kawa si yamaha se fabrica aici sub licenta. Singura varianta ar mai fi sa-mi zbor Ltd-ul din olanda in aici, dar ar fi prea multe batai de cap cu birocratia.

Dar totusi nu m-am lamurit cum sta cu diferenta intre cei 27/34cp la EL...

Daca stie cineva rog sa raspunda.

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu..Exista mai multe variante de motor...Cu 27,30 si 34 cp...Sunt si 2 feluri de cutii de viteze - cu 5,sau cu 6 trepte. Uite,vorbeste cu @Petru Moldovan,ca are una d-asta.Si-a fost si-n Grecia,calare pe ea.S-avea si nevasta,coburi si top-case...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simplu..Exista mai multe variante de motor...Cu 27,30 si 34 cp...Sunt si 2 feluri de cutii de viteze - cu 5,sau cu 6 trepte. Uite,vorbeste cu @Petru Moldovan,ca are una d-asta.Si-a fost si-n Grecia,calare pe ea.S-avea si nevasta,coburi si top-case...

 

Ok mersi mult de raspuns. Destul de clar si intadevar si simplu. Am sa incerc sa caut unul in 6 de 34....numai de ar exista pe aici...Iau contactul cu Moldovanul.

 

Bafta si god bless the riders

Mesaj completat

Si parerea mea ar fi la fel ... un motor de 400-500-600 ar fi mai indicat decat unul de 250 daca vrei sa faci niste touring daca nu vrei sa torturezi motorul, chiar si daca te gandesti la consum!

 

Ai drepatate shobolanule. Numai ca aici astia sint cam nebuni cu preturile cind vine vorba de ceva mai mare si mai calumea. In Europa am un LTD454... o minunatie de vechitura intretinuta ca la carte. M-a costat mai putin de 1000euro si m-a purtat pe drumuri foarte faine, am facut Ardenii in belgia si o bucata de alpi in Franta. Cu 650euro cit am dat pe el...m-am distrat de minune.

Aici este alta poveste. Efectiv nu vad motivul pentru care asi da in jur de 3-4000 euro pt un EN500 din 95-96. Oricum nu stiu cit mai stau pe aici si n-am chef sa-mi bat capul cu revinzarea si pierdere de timp si bani.

Un pic offtopic ( cer iertare)... EL-ul vreau sa-l trasform in rat... A rat shall come.

Bafta in sud si sa ne auzim cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...