Sari la conținut

vreau sa imi fac un chopper


koffa
 Share

Postări Recomandate

Ca si cum nu as avea destule pe cap ,in ultimul timp ma tot bate gandul sa ma apuc sa imi fac un chopper .Toate bune si frumoase dar n-am nici cea mai vaga idee de la ce sa incep.In primul rand ma gandesc sa iau ca baza un motor ieftin pentru cazul in care dau chix ,sa nu plang dupa bani.Pe urma e o ceata totala pt. mine problema legalitatii modificarilor ,cat si ce pot inlocui sau modifica si sa nu fie nevoie sa umblu si in acte.E clar ca va trebui sa modific cadrul dar nu stiu daca pot sa o fac fara sa fie nevoie de omologarea lui ulterioara.Sunt convins ca multi dintre voi v-ati lovit de toate aceste probleme si vasi fi recunoscator daca mi-ati explica cum stau lucrurile.Un singur lucru nu vreau sa aud si anume so las balta ca nu merita ,ca nu se poate si altele de genul .Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca pot sa pun asa problema ,eu nu vreau sa ma vad cu un chopper oricare ar fi el ,vreau sal fac cum gandesc eu .Asa ar fi simpla treaba ,iau un virago sau intruder etc si il modific putin si asta e,nu.Vreau sa fac ceva in genul celor de la OCC dar dupa capul meu nu o copie.De aia m-am gandit la un motor ca baza din care la final va ramane blocul motor si ceva din cadru atat cat sa nu fie nevoie de alte acte ,omologari si toate alea .Probabil ceva comunist sar preta la asta dar nu stiu ce anume.Nu iau in calcul performantele motorului ,va fi mai mult Show bike .Mar aranja si un junghi ,dar sa fie motorul in stare buna si sa aiba acte in regula si cam atat ,nu imi trebuie roti , sa ,aparatori ,rezervor etc . pentru ca oricum nu le voi folosi .Cateva sute de euro cred ca sunt suficient pentru asta ,investitia mai mare urmeaza dupa aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai atunci iati un dragstar 650 de afara...si te asigur ca in jurul motorului de dragstar se poate creaa cu chopper nota 10 , dragstarul fiind de 650 cred ca ai putea pune motorul de drgstar pe acte de nipru ma refer sa pui motorul pe cadru de nipru..te duci il omologhezi motorul pus pe nipru si dupa aia....liber..modifici la el :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai,e cam greu cu omologarea de cadru nou,din cate stiu eu.....

cel mai usor e sa iei o motocicleta cu acte,sa ti-o treci pe numele tau,pe urma sa modifici cadrul si tot ce vrei tu,cat mai pe gustul tau,dar sa pastrezi partea de cadru unde ai seria.

dupaia ,poti sa umbli cu el asa ,ca nu e mare problema....

Nipru se preeteaza foarte bine la asa ceva,asta dac iti plac boxerele...

 

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu Robybiker tocmai de treaba cu actele vreau sa ma feresc ,stii cum este ,pentru omologari trebuie nenumarate spagi ,actele trebuie trimise la Bucuresti ca pe plan local nu se poate si peste toate mai bine sap in mina decat sa am de umblat dupa hartii.Poate ideea cu nipru ar fi mai buna ,stiti voi ceva de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi tu Robybiker tocmai de treaba cu actele vreau sa ma feresc ,stii cum este ,pentru omologari trebuie nenumarate spagi ,actele trebuie trimise la Bucuresti ca pe plan local nu se poate si peste toate mai bine sap in mina decat sa am de umblat dupa hartii.Poate ideea cu nipru ar fi mai buna ,stiti voi ceva de vanzare?

pai uitate la vinzari motoare aici pe forum peste 650 o sa gasesti citeva nipre pe acolo si erau chiar in stare originala la 400-euro era unul cu tot cu ataj:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia uite aici un link vrea 20000 milioane si arata foarte bine...intreabal de nr de telefon si negociaza din pret ca se poate

/index.php?showtopic=15447

bafta ma uit acum poate mai gasesc ceva pt tine:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Aaaaa...Voi uitatzi ca si DragStar-ul si Nipra au transmisia finala pe cardan,ceea ce inseamna ca e exclusa montarea unui cauciuc foarte lat, pe spate.Sau s-ar putea ,da'cu prea multe batai de cap ... :friends: .E adevarat ca am vazut si eu un calendar cu DragStare super modificate- belea....nimic de zis...greu mi-am dat seama ce motor fusesera.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaaa...Voi uitatzi ca si DragStar-ul si Nipra au transmisia finala pe cardan,ceea ce inseamna ca e exclusa montarea unui cauciuc foarte lat, pe spate.Sau s-ar putea ,da'cu prea multe batai de cap ... :friends: .E adevarat ca am vazut si eu un calendar cu DragStare super modificate- belea....nimic de zis...greu mi-am dat seama ce motor fusesera.... :cheers:

mai dariane nu compara nipra cu dragstarul ca drgstarul vine din fabricatie cu cauciuc 160...si se poate pune 180 fara mari modificari...pot sa zic chiar de loc.....asa ca din start este cauciuc gros pe spate...la nipru ca sa incapa 160 trebuie sa modifici bascula..ce sa mai vorbim de cardan.....

asa ca sfatul ce i lam dat eu omului este numa bun ...cu dragstarul....la drgstar prin simpla latire a basculei si asta se face ussor se foloseste un cric de masina se pune intre bascula in spate se incalzesc bratele basculei cu autogenul si o latesti cu 4 cm mai mult decit originalul si poti pune cauciuc de 200 linistit si nu modifici nimic la cardan....pot sa spun asta pt ca am facut asa ceva pe un dragstar,ce sa mai zic ca dacal vrei rigid scoti telescopul de sub sa si pui o bara de fier..o faci mai scurta si coboara si motorul la o linie placuta.....pe cind niprul trebuie sa modifici tot cadrul spate ca sai faci bascula softail ca la dragstar.....

ok sper sa ma intelegi acum :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos ar fi sa gasesti ceva cu motor V-twin, ca un chopper adevarat se zice asa e. Nu ca as fi mare specialist... un mic wannabee, acolo. Vezi ca pe la TM era o Honda CX in stare faina, relativ ieftin pentru o japoneza. In acelasi pret intra o a doua motocicleta descompletata, are avantajul ca iti poti face mana pe piesele de la aceea, sau ai rezerva daca ceva nu-ti iasa. Ala e V-Twin, cu diferenta ca cilindrii sunt transversali, nu longitudinali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos ar fi sa gasesti ceva cu motor V-twin, ca un chopper adevarat se zice asa e. Nu ca as fi mare specialist... un mic wannabee, acolo. Vezi ca pe la TM era o Honda CX in stare faina, relativ ieftin pentru o japoneza. In acelasi pret intra o a doua motocicleta descompletata, are avantajul ca iti poti face mana pe piesele de la aceea, sau ai rezerva daca ceva nu-ti iasa. Ala e V-Twin, cu diferenta ca cilindrii sunt transversali, nu longitudinali.

zoltan un motor transversal in v nu arata de loc bine pe un chopper...si este problema ca nu este comod sa faci comenzile in fata la motorul transversal....si daca cazi cu el cilindri iti vin exact peste picior fiind veul transversal...la nipru comenzile si picioarele sunt peste chiulase asa nai cum sati prinzi picioarele.....

parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Koffa zicea de chopper gen OCC,cu roata de 250 sau chiar mai lata...Robby,vezi ca ti-am trimis pe yahoo-ul tau un mesaj cu o rugaminte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Koffa zicea de chopper gen OCC,cu roata de 250 sau chiar mai lata...Robby,vezi ca ti-am trimis pe yahoo-ul tau un mesaj cu o rugaminte...

da mai se poate pune si 250 chiar destul de usor pe dragstar.....intra pe messenger yahoo sa vorbim :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un motor de intruder ieftin dar e dus computerul .Merita luat ,gasesc chestia aia so schimb si cam cat ar costa?

zimi exact cum se numeste piesa...nu cuva CDI ...si iti zic...zimi la ce pret e motorul si cum este in rest sati zic daca se merita...pt ca este unul aici pe forum ce aduce orce componente din germania...ok

zimi la ce pret la gasit si in ce stare este...ok koffa

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia e ca ar trebuii sai spui tipului sa faca rost de CDI sa porneasca motorul sal auzi....ca daca nul auzi e naspa eu sincer nu mas baga sa cumpar un motor ce nul pot auzi cum suna.....este motocicleta intreaga sau numai motorul?

vezi ca normal daca este numai motorul ar trebui sa aibe o gramada de chestii pe linga motor bobine de inductie cutia cu rezistente si important e sa aibe cablurile toate....daca nu nu stiu cine iti va face instalatia electrica pt motor.....are multe chestii importante ...cacaturi mici....si fara ele poate nici nu porneste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E numai motorul.Cand l-am vazut nu eram interesat de el asa ca nu stiu ce are si ce nu si doar acum cateva zile l-am sunat sa vad daca nu la vandut.Trebuie sa trec pe la el sa vad despre cei vorba .El mi-a zis la tel. ca nui mare problema cu motorul dar era si normal sa-si laude marfa.Zilele astea tre sa vina fratemeu acasa din franta si o sa merg cu el ca e meserias sa vada el daca merita sal iau

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cit cc este motorul? ai grija ce cumperi....si sati dea macar o garantie..in caz ca nu porneste sati dea banii inapoi....ai grija..bafta te salut :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...