draagood Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 IJ jupiter 3 Anul fabricatiei: 1974 Pret: 350 Euro Locatie: bucuresti Capacitate: 350 cmc Putere: 27 CP asigurare valabila, ITP valabil pana in iulie 2009 schimbate cauciucurile si bascula (avea joc), segmentat acum 100 km (dupa ce inainte cu 1500km a fost refacut motorul...alezat, s.a.), aprindere electronica (deci este pe 12V), imbunatatiri estetice. 0723.375.134 draagood@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Noiembrie 21, 2007 Share Postat Noiembrie 21, 2007 IJ jupiter 3 Anul fabricatiei: 1974 Pret: 350 Euro Locatie: bucuresti Capacitate: 350 cmc Putere: 27 CP asigurare valabila, ITP valabil pana in iulie 2009 schimbate cauciucurile si bascula (avea joc), segmentat acum 100 km (dupa ce inainte cu 1500km a fost refacut motorul...alezat, s.a.), aprindere electronica (deci este pe 12V), imbunatatiri estetice. 0723.375.134 draagood@yahoo.com un pret bun pentru un ij bun si frumos... bafta la vanzare ps : e frumos foc si minsku din spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Noiembrie 22, 2007 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2007 MS, putini se prind ca ala este minsk, chiar si cei care il vad intreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Decembrie 25, 2007 Autor Share Postat Decembrie 25, 2007 de actualitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 minsk-u ala e cumva luat din ploiesti ? numar ceva cu ETX sau ceva d genu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 hmmm, 350 euro pe un jup 3? adevarul este ca nu-i prost cine cere, e prost cel care da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 hmmm, 350 euro pe un jup 3? adevarul este ca nu-i prost cine cere, e prost cel care da... Bai Cox,din moment ce nu e legat de tine,nu ti-a cerut nimeni nimic...nici macar parerea,de ce pana mea nu te abtii ma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 cilindrii sunt de jupiter 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 cilindrii sunt de jupiter 4 bun spirit de observatie. eu nu m-am "obosit" sa ma uit prea atent. nu m-as mira sa fie tot motorul de jup 4, caci capacul de pe stg nu-i de jup 3. la fel si alte piese... nu am nimic impotriva sa vinzi ceva, dar fa-o cum se cuvine. spune ce si cum. anyway, la 350 euro iei jup 5, daca esti fan 2T... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Decembrie 30, 2007 Share Postat Decembrie 30, 2007 da, nici capacul nu e de 3, e de 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobrix Postat Ianuarie 1, 2008 Share Postat Ianuarie 1, 2008 salut Minsku ala cred ca este luat de la cineva din bucuresti ...prietenul meu sabin el stiu ca il facuse albastru ..am vazut toate pozele de la incepout la sfarsit cu modificarile pe care i lea facut lam vazut demontat si in tot fel dar daca ma insel asta e nu mai conteaza ...dar sigur cred ca minsku e luat de la sabin(Metall) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Ianuarie 7, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2008 Pentru cunoscatori este simplu sa se prinda ca din moment ce este pe 12V au fost facute niste modificari pe la capace , ase este, sunt de IJ 4. Pretul este conform cu cele care apar pe la vanzari. Sincer, prefer de 1000 de ori sa merg cu un IJ decat cu un scuter de 400-600 de euro (in conditiile in care am fost in stare sa-mi iau permisul). Minsk-ul intradevar a fost cumparat de la Sabin de catre un prieten de-al meu, iar atunci era la mine ptr. ca tipul era plecat din tara (era la adapost). Prin septembrie-octombrie i-am montat si cimpoiul de la Sabin (in momentul asta motocicleta (Minsk-ul) se afla la pastrare pe timp de iarna intr-un garaj). IJ ul este ok, dupa 1 luna si ceva de nepornit a luat-o pe la a 3-a pedala. Intre timp (decembrie) i-a expirat asigurare, pe care intentionez sa o inoiesc pentru a profita de zapada. --- Mesaj completat în 08 Jan 2008 01:08 -------------A, si am uitat ceva> umbla o vorba prin batrani ca motoarele de J4 si J5 sunt mult mai proaste decat J3. Am fost mirat si eu de vorbele astea, de ce ar face cineva un model superior de calitate mai proasta.... . Oricum, putini vom mai avea ocazia sa vedem daca este adevarat sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 <small>--- Mesaj completat în 08 Jan 2008 01:08 -------------</small><br/>A, si am uitat ceva> umbla o vorba prin batrani ca motoarele de J4 si J5 sunt mult mai proaste decat J3. Am fost mirat si eu de vorbele astea, de ce ar face cineva un model superior de calitate mai proasta.... . Oricum, putini vom mai avea ocazia sa vedem daca este adevarat sau nu. nu le-au dezvoltat, si au tot felul de baiuri, in primul rand estegreu de pus la punct aprindere in felul in care sant echipate.. Ca si intretinere si service undeva pe camp sant preferabile cele intr-un piston.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.