Sari la conținut

Am Nevoie De Niste Info De La Cineva Kre Se Pricepe Cu Adevarat!


gadjodilo17
 Share

Postări Recomandate

cred ca ii trebuie mai multe decat un kit de 80 cc ca sa ia 130 :crack:

 

 

130 :kick: da de unde :cheers: ca am 100 in bord si acuma deabea se tarie cu 60.. :P tre sa intru eu in el sa`l curat sa`l fac sa alerge mai rpd.. :crack:

 

eu acu am raru facut pana in 06-2009 si dak o sa vreau sa`l fac iar dupa 2009 tre sa`i pun iar ala de 49? /:lol:

Editat de gadjodilo17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cea mai in masura autoritate, de la noi, ca sa certifice daca un agregat este furat sau nu, este RAR. Insa ca RAR-ul sa poata descoperii un agregat ciordit trebuie ca pe numele acelui agregat sa existe depusa o plangere!!! Altfel nimeni nu stie nimic.

 

 

 

fara suparare dar nu esti prea bine informat si anume : poti sa te caci in el de RAR ! de ce? iti povestesc un episod din plimbarile mele la RAR ( vreo 4 la numar )

in fata mea la coada era un domn cu o aprilia scarabeo 2004 pe care o cumparase din targ ( cine a vizitat targul asta vara sigur o recunoaste : avea saua personalizata cu numele alex pe ambele parti ) si cand ia verificat inginerul scuterasul mare minune ERA FURAT ,acum ce s-a intamplat ,la respins pe om pe motiv ca scuterul este furat NIMIK MAI MULT ( cred ca daca te duci cu o masina furata se intampla la fel ) ,urmez eu si ii arat ca nu am decat factura scuterului si contractul de vanzare cumparare care atesta ca scuterul respectiv este al meu ,respectivul inginer nici nu a vrut sa discute cu mine pe motiv ca nu am talonul scuterului si atunci i-am spus : - cum se poate asa ceva ? adik eu va dovedesc ca scuterul este propietate personala si lui X daca ca arata talonul si in cautarile dvs nu gasiti ca ar fi furat din Italia sau Romania ii faceti C.I. -- raspunsul lui a fost sec si la obiect : - nu este de competenta noastra sa anuntam autoritatile .faza e in felul urmator ,daca scuterul tau e furat dintr-o oricare alta tara inafara de Italia si Romania tu poti deveni propietar de drept cu acte in regula aici .la noi , in tara asta de cacao .

 

P.S. scuze de limbaj dar m-am enervat si nu m-am putut abtine s anu zik vreo doua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

130 :kick: da de unde :cheers: ca am 100 in bord si acuma deabea se tarie cu 60.. :P tre sa intru eu in el sa`l curat sa`l fac sa alerge mai rpd.. :crack:

 

eu acu am raru facut pana in 06-2009 si dak o sa vreau sa`l fac iar dupa 2009 tre sa`i pun iar ala de 49? /:lol:

 

Nu te infinge la modificari radicale precum set motor si alte minuni...cauta atent, incepi cu consumabilele(curea, role, filtrul de aer etc.) apoi reglaje. Iti dau ca exemplu cel mai bun amic al meu, caruia i'am gasit in mai un F15 din '96, uimitor si de necrezut NEATINS(si "foarte" stock)...nu avea nici macar o zgaiba! desi dupa toate plasticele nevopsite(intacte insa culoarea s'a albit) se vedea ca isi poarta cu mandrie anii parcursi. Singura buba observata a fost ca avea cablul de kilometraj prins la baza cu sarma, iar in bord uimitoarea cifra de 5000 si ceva de km. Ne'am spus de la inceput ca el probabil are mult mai multi insa l'am luat pt. ca mergea extraordinar de uniform si bine, ne'a dat chiar manual de utilizare original in italiana, 2 chei originale si cel mai important acte. De atunci a parcurs 3000km fara sa aiba vreun incident. A schimbat socul, fiind electronic, brusc a incetat sa mai functioneze si acum cateva zile am decis sa desfacem transmisia sa vedem cum sta treaba pe acolo daca nu cumva are vreo piesa sport. Spre stupoarea noastra nu am facut decat sa dezvirginam sarmana carcasa, toate piesele fiind stantate cu 96 si perfect curate. Am gasit multa praf de la cureaua macinata care deasemena era orginala si pe care a decis sa o schimbe cu una X-Kevlar de la Malossi. Tot ce pot sa iti zic e ca scuterul merge INSPAIMANTATOR (am ramas socati) acum pt un 49cc de fabrica doar cu o curea care desi e MHR, tot curea ramane. Viteza maxima e de 80kmh(reali din testele facute) insa pana acolo e o racheta constanta. Succes la restaurare! :crack:

Editat de crettz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te infinge la modificari radicale precum set motor si alte minuni...cauta atent, incepi cu consumabilele(curea, role, filtrul de aer etc.) apoi reglaje. Iti dau ca exemplu cel mai bun amic al meu, caruia i'am gasit in mai un F15 din '96, uimitor si de necrezut NEATINS(si "foarte" stock)...nu avea nici macar o zgaiba! desi dupa toate plasticele nevopsite(intacte insa culoarea s'a albit) se vedea ca isi poarta cu mandrie anii parcursi. Singura buba observata a fost ca avea cablul de kilometraj prins la baza cu sarma, iar in bord uimitoarea cifra de 5000 si ceva de km. Ne'am spus de la inceput ca el probabil are mult mai multi insa l'am luat pt. ca mergea extraordinar de uniform si bine, ne'a dat chiar manual de utilizare original in italiana, 2 chei originale si cel mai important acte. De atunci a parcurs 3000km fara sa aiba vreun incident. A schimbat socul, fiind electronic, brusc a incetat sa mai functioneze si acum cateva zile am decis sa desfacem transmisia sa vedem cum sta treaba pe acolo daca nu cumva are vreo piesa sport. Spre stupoarea noastra nu am facut decat sa dezvirginam sarmana carcasa, toate piesele fiind stantate cu 96 si perfect curate. Am gasit multa praf de la cureaua macinata care deasemena era orginala si pe care a decis sa o schimbe cu una X-Kevlar de la Malossi. Tot ce pot sa iti zic e ca scuterul merge INSPAIMANTATOR (am ramas socati) acum pt un 49cc de fabrica doar cu o curea care desi e MHR, tot curea ramane. Viteza maxima e de 80kmh(reali din testele facute) insa pana acolo e o racheta constanta. Succes la restaurare! :cheers:

:crack: :kick: bun,bun ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...