myhay1208 Postat Decembrie 20, 2007 Autor Share Postat Decembrie 20, 2007 Se pare ca revin cu probleme dar intai vreau sa stiu si dupa accea sa ma apuc de treaba ... Am facut rost de curea, si vreau sa ma apuc de montat motorul ... asa ca am 2 intrebari : 1) Pe piston e o sagetica . Cum trebuie sa fie pusa sageata ? Varful ei trebuie sa indice catre evacuare ? sau invers? 2) Si vreau sa stiu daca intre chiuloasa si cilindru exista garnitura. Cand am demontat motorul , cilindrul meu era negru si nu am bagat de seama cum era pusa sagetica aia de pe el . Multumesc pentru ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Se pare ca revin cu probleme dar intai vreau sa stiu si dupa accea sa ma apuc de treaba ... Am facut rost de curea, si vreau sa ma apuc de montat motorul ... asa ca am 2 intrebari : 1) Pe piston e o sagetica . Cum trebuie sa fie pusa sageata ? Varful ei trebuie sa indice catre evacuare ? sau invers? 2) Si vreau sa stiu daca intre chiuloasa si cilindru exista garnitura. Cand am demontat motorul , cilindrul meu era negru si nu am bagat de seama cum era pusa sagetica aia de pe el . Multumesc pentru ajutor! 1) Cu sageata spre evacuare. 2) Da, exista garnitura. Bafta la montare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 20, 2007 Autor Share Postat Decembrie 20, 2007 (editat) Mersi frate! Daca nu maine , sambata sigur stau numai de el ... ... abia astept sa il aud din nou mergand ca in vremurile bune . Daca mai am ceva nelamuriri o sa revin ... mersi inca odata --- Mesaj completat în 20 Dec 2007 17:19 -------------aaaaoleu ! nu stiu unde mi-a fost mintea dar am uitat sa va intreb ( aici cred ca se pricep care au mai avut piaggio zip ) dar cred ca am o problema cu indicatorul de benzina , posibil si cel de ulei ( fara ulei nu a ramas in asa fel incat sa se aprinda ) dar cel de benzina nu mi se aprinde cand raman fara benzia . Mi s-a intamplat de 2 ori sa raman fara , norocul meu ca eram aproape de casa , si nu s-a aprins beculetul ... Din start este exclusa problema cu becul pt ca in momentul in care pornesc scuterul se aprind amandoua si se sting , deci ... ma gandesc sa nu fie vreo problema de la rezervor ... Ma poate ajuta cineva? Editat Decembrie 20, 2007 de myhay1208 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loza Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 daca se aprinde becul de la benzina cind pui contactul cred ca circuitul e ok....verifica senzorul.."intrerupatorul" de la rezervor cind nivelul de benzina scade si ajunge la rezerva in rezervor este un contac care cupleaza si ti se aprinde becul...verifica acel contact din rezervor..poate sa blocat si nu mai.."cade" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 (editat) si eu am avut tot piaggio zip ca al tau si la fel nu imi mergea indicatorul... dar la mine era altfel problema: statea mereu aprins. Se poate sa se fi ars beculetul, cand dai sa o pornesti (la cheie nu la pedala) se aprinde? ca normal asa face.. se aprinde indicatoru de benzina si de ulei (ca sa vezi daca functioneaza)... daca mai ai ceva nelamuriri (nu la partea de motor) intreaba-ma pe mine ca stiu zip-ul pe derost [small]Mesaj completat[/small] http://youtube.com/watch?v=TmIDrxqWn1Ep asta a fost zipu meu Editat Decembrie 22, 2007 de redeye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 22, 2007 Autor Share Postat Decembrie 22, 2007 Azi cand am pus setul de 50 cc , am avut si inca am problme ... am pus ulei ( adica am uns pistonul ) inainte sa strang cilindrul ( parca asa ii zice la ala care inveleste pistonul , nu ? ) . Am pus ulei , am strans totul , am pus putina benzina cu o seringa la piston si am dat la peda ... a pornit din a doua incercare , insa a mers decat vreo 2-3 secunde si s-a oprit ... am incercat de vreo 10-15 ori la fel . AM pus 2 bujii si cum desfaceam bujia era uda ... ce poate sa se intample ? sa se inece motorul din cauza ca avea kit de 80 cc inainte ? trebuie sa reglez carburatorul ? maine sau poimaine incerc sa pun vechiul motor de 80 cc ... sa vad daca imi face la fel ... El porneste se tureaza , si deodata se opreste ... care poate fi problema? Mecanic este tata , care se pricepe mult mai bine decat mine , insa la scuter se descurca mai greu decat la masina ... Daca nu am reusit sa fac sa porneasca motorul , nu am mai umblat la rezervor deocamdata... astept sugestii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 AM pus 2 bujii si cum desfaceam bujia era uda ... ce poate sa se intample ? sa se inece motorul din cauza ca avea kit de 80 cc inainte ? trebuie sa reglez carburatorul ? maine sau poimaine incerc sa pun vechiul motor de 80 cc ... sa vad daca imi face la fel ... trebuie sa "te joci" cu surubelele alea 2 din carburator : de la aer si de la benzina ! pana gasesti amestecul potrivit pt setul de 50cc ! ps: de ce tot schimbi seturile la el ? cand ala de 50 , cand ala de 80 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 Azi cand am pus setul de 50 cc , am avut si inca am problme ... am pus ulei ( adica am uns pistonul ) inainte sa strang cilindrul ( parca asa ii zice la ala care inveleste pistonul , nu ? ) . Am pus ulei , am strans totul , am pus putina benzina cu o seringa la piston si am dat la peda ... a pornit din a doua incercare , insa a mers decat vreo 2-3 secunde si s-a oprit ... am incercat de vreo 10-15 ori la fel . AM pus 2 bujii si cum desfaceam bujia era uda ... ce poate sa se intample ? sa se inece motorul din cauza ca avea kit de 80 cc inainte ? trebuie sa reglez carburatorul ? maine sau poimaine incerc sa pun vechiul motor de 80 cc ... sa vad daca imi face la fel ... El porneste se tureaza , si deodata se opreste ... care poate fi problema? Mecanic este tata , care se pricepe mult mai bine decat mine , insa la scuter se descurca mai greu decat la masina ... Daca nu am reusit sa fac sa porneasca motorul , nu am mai umblat la rezervor deocamdata... astept sugestii... neaaparat trebuie sa reglezi carburatorul....de cati mm e carburatorul?? se poate sa fie prea mare si sa-i dea prea multa benzina ... s-ar putea sa fie de 25 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 neaaparat trebuie sa reglezi carburatorul....de cati mm e carburatorul?? se poate sa fie prea mare si sa-i dea prea multa benzina ... s-ar putea sa fie de 25 mm 25 e enorm .... miramas ! daca nu ma insel , stock e de 12 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 22, 2007 Autor Share Postat Decembrie 22, 2007 mihaiand : nu schimb setul ca imi face placere , dar daca citesti primele 3 pagini ai sa vezi de ce ... ama vut ceva probleme ... Redeye: NU stiu exact , abia am luat scuter si mai dureaza pana invat , singurul lucru pe care il stiu e ca carburator PHVA 12... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 25 e enorm .... miramas ! daca nu ma insel , stock e de 12 mm ce vorbesti man ? ia da un ochi aici, am cautat pe google si prima pagina pe care am gasit-o este : http://www.scootsplace.be/carburators/carburators.html de 12 cred ca nu exista .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 22, 2007 Share Postat Decembrie 22, 2007 (editat) ce vorbesti man ? ia da un ochi aici, am cautat pe google si prima pagina pe care am gasit-o este : http://www.scootsplace.be/carburators/carburators.html de 12 cred ca nu exista .... cum ma sa nu fie de 12 e si pe siteu ala...ia uite-te mai bine, la Carbu 5,exact ca asta aveam eu inainte,si il am si acum prin casa....si uite diferenta dintre cele 2 (stanga 12mm) (dreapta 21mm) Editat Decembrie 22, 2007 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 23, 2007 Share Postat Decembrie 23, 2007 (editat) cum ma sa nu fie de 12 e si pe siteu ala...ia uite-te mai bine, la Carbu 5,exact ca asta aveam eu inainte,si il am si acum prin casa....si uite diferenta dintre cele 2 (stanga 12mm) (dreapta 21mm) tocmai ti-a aratat Brick ... ca exista de 12 .... apropo , tu de cat crezi ca ai ? ! Am zis miramas , sa aibe el de 25 pe ZIP am gresit Quote-u [era pt postul lui redeye] Editat Decembrie 23, 2007 de mihaiand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 23, 2007 Autor Share Postat Decembrie 23, 2007 Am incercat sa ii fac o poza carburatorului dar nu prea am reusit ... E amplasat si unde nu pot sa fac prea bine poza , si in plus nici nu am avut lumina ca nu l-am scos afara ... am incercat sa fac cat mai bine .Nu stiu de ce dar in poze pare mai murdar decat e in realitate ... ... o sa vina si vremea cand o sa il curat dar intai sa il fac sa mearga bine ....poate reusiti sa va dati seama , mai ales daca ati avut un zip ... scuzati ca nu ma pricep asa de bine ... --- Mesaj completat în 23 Dec 2007 17:01 -------------Am cautat cu google si am gasit ceea ce am eu pe scuter : exact acelasi carburator ... sper ca am facut bine ca am pus link http://www.scooter-center.com/catalog/prod...eb547c4fdfbd151 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 un set de la paneuro care contine piston, segmenti, bolt, rulment si sigurante costa 1.200.000 lei vechi. dar mentionez ca pretul asta e pentru kitul de 49 de cm3... nu cred ca ar fi diferenta mare la bani.. . bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 31, 2007 Autor Share Postat Decembrie 31, 2007 Ca sa nu mai deschid alt topic , sunt curios care e viteza maxima a unui scuter cu motor de 80 cc si daca stie careva , piaggio zip poate sa fuga la 100 km/h cu set de 80 cc? . Eu nu am reusit sa ajung decat pe la 60 (atat indica pe bord ) ca mai mult mi-a fost km frica ( drum prost, intuneric, vant , etc) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 Ca sa nu mai deschid alt topic , sunt curios care e viteza maxima a unui scuter cu motor de 80 cc si daca stie careva , piaggio zip poate sa fuga la 100 km/h cu set de 80 cc? . Eu nu am reusit sa ajung decat pe la 60 (atat indica pe bord ) ca mai mult mi-a fost km frica ( drum prost, intuneric, vant , etc) . Nu ai cum sa determini viteza unui set de 80cc,pentru ca depinde mai multi factori,celelalte componente modificate,vant,benzina,ulei,bujie,etc....dar cu un scuter stock delimitat si bine intretinut,cu un kit de 80 cred ca iei 100... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Decembrie 31, 2007 Autor Share Postat Decembrie 31, 2007 Deci e posibil ... pai folosesc o bujie pe care scrie SUPER si un numar parca, ulei Arol 2t, pe variaor ( daca mi-am dat eu seama care e ) scrie polini, am ambreiaj marit pt set de 80 si o toba pe care scrie TOP PERFORMERS .... deci m-am km lamurit mersi mult... asa daca intereseaza pe careva cum arata toba mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdanut Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 Deci e posibil ... pai folosesc o bujie pe care scrie SUPER si un numar parca, ulei Arol 2t, pe variaor ( daca mi-am dat eu seama care e ) scrie polini, am ambreiaj marit pt set de 80 si o toba pe care scrie TOP PERFORMERS .... deci m-am km lamurit mersi mult... asa daca intereseaza pe careva cum arata toba mea ... Si le mine pe bujie scrie super si un nume si ii neagra si scris cu alb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 Deci e posibil ... pai folosesc o bujie pe care scrie SUPER si un numar parca, ulei Arol 2t, pe variaor ( daca mi-am dat eu seama care e ) scrie polini, am ambreiaj marit pt set de 80 si o toba pe care scrie TOP PERFORMERS .... deci m-am km lamurit mersi mult... asa daca intereseaza pe careva cum arata toba mea ... in primul rand...nu prea stii ce vorbesti... 2.nu cred k ai set de 80,poate 70 3.iti trebuie carburator mai mare daca ai intr-adevar set mai mare 4.top performers care de fapt e top performance etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhay1208 Postat Ianuarie 1, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 1, 2008 The Doctor , crede-ma ca stiu ce zic despre kit e de la mallossi si e de 80 astfel nu imi zicea cel care mi l-a adus ca e de 80 aaaa si carburatorul face fata iti zic eu sigur bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.