Sari la conținut

Un Pic De Ajutor ...


myhay1208
 Share

Postări Recomandate

Se pare ca revin cu probleme :rolleyes: dar intai vreau sa stiu si dupa accea sa ma apuc de treaba ...

Am facut rost de curea, si vreau sa ma apuc de montat motorul ... asa ca am 2 intrebari :

 

1) Pe piston e o sagetica . Cum trebuie sa fie pusa sageata ? Varful ei trebuie sa indice catre evacuare ? sau invers?

 

2) Si vreau sa stiu daca intre chiuloasa si cilindru exista garnitura.

 

Cand am demontat motorul , cilindrul meu era negru si nu am bagat de seama cum era pusa sagetica aia de pe el . Multumesc pentru ajutor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca revin cu probleme :crack: dar intai vreau sa stiu si dupa accea sa ma apuc de treaba ...

Am facut rost de curea, si vreau sa ma apuc de montat motorul ... asa ca am 2 intrebari :

 

1) Pe piston e o sagetica . Cum trebuie sa fie pusa sageata ? Varful ei trebuie sa indice catre evacuare ? sau invers?

 

2) Si vreau sa stiu daca intre chiuloasa si cilindru exista garnitura.

 

Cand am demontat motorul , cilindrul meu era negru si nu am bagat de seama cum era pusa sagetica aia de pe el . Multumesc pentru ajutor!

1) Cu sageata spre evacuare.

2) Da, exista garnitura.

 

 

Bafta la montare! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frate! Daca nu maine , sambata sigur stau numai de el ... :crack: ... abia astept sa il aud din nou mergand ca in vremurile bune :rock: . Daca mai am ceva nelamuriri o sa revin ... mersi inca odata :rolleyes:

 

 

 

--- Mesaj completat în 20 Dec 2007 17:19 -------------
aaaaoleu ! nu stiu unde mi-a fost mintea dar am uitat sa va intreb ( aici cred ca se pricep care au mai avut piaggio zip ) dar cred ca am o problema cu indicatorul de benzina , posibil si cel de ulei ( fara ulei nu a ramas in asa fel incat sa se aprinda ) dar cel de benzina nu mi se aprinde cand raman fara benzia . Mi s-a intamplat de 2 ori sa raman fara , norocul meu ca eram aproape de casa , si nu s-a aprins beculetul ... Din start este exclusa problema cu becul pt ca in momentul in care pornesc scuterul se aprind amandoua si se sting , deci ... ma gandesc sa nu fie vreo problema de la rezervor ... Ma poate ajuta cineva?

Editat de myhay1208
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se aprinde becul de la benzina cind pui contactul cred ca circuitul e ok....verifica senzorul.."intrerupatorul" de la rezervor cind nivelul de benzina scade si ajunge la rezerva in rezervor este un contac care cupleaza si ti se aprinde becul...verifica acel contact din rezervor..poate sa blocat si nu mai.."cade" :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut tot piaggio zip ca al tau si la fel nu imi mergea indicatorul... dar la mine era altfel problema: statea mereu aprins. Se poate sa se fi ars beculetul, cand dai sa o pornesti (la cheie nu la pedala) se aprinde? ca normal asa face.. se aprinde indicatoru de benzina si de ulei (ca sa vezi daca functioneaza)...

 

daca mai ai ceva nelamuriri (nu la partea de motor) intreaba-ma pe mine ca stiu zip-ul pe derost :rolleyes:

 

[small]Mesaj completat[/small]

 

http://youtube.com/watch?v=TmIDrxqWn1Ep

 

asta a fost zipu meu :crack:

Editat de redeye
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi cand am pus setul de 50 cc , am avut si inca am problme ... am pus ulei ( adica am uns pistonul ) inainte sa strang cilindrul ( parca asa ii zice la ala care inveleste pistonul , nu ? ) . Am pus ulei , am strans totul , am pus putina benzina cu o seringa la piston si am dat la peda ... a pornit din a doua incercare , insa a mers decat vreo 2-3 secunde si s-a oprit ... am incercat de vreo 10-15 ori la fel . AM pus 2 bujii si cum desfaceam bujia era uda ... ce poate sa se intample ? sa se inece motorul din cauza ca avea kit de 80 cc inainte ? trebuie sa reglez carburatorul ? maine sau poimaine incerc sa pun vechiul motor de 80 cc ... sa vad daca imi face la fel ... El porneste se tureaza , si deodata se opreste ... care poate fi problema?

Mecanic este tata , care se pricepe mult mai bine decat mine , insa la scuter se descurca mai greu decat la masina ... Daca nu am reusit sa fac sa porneasca motorul , nu am mai umblat la rezervor deocamdata... astept sugestii... :crack: :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM pus 2 bujii si cum desfaceam bujia era uda ... ce poate sa se intample ? sa se inece motorul din cauza ca avea kit de 80 cc inainte ? trebuie sa reglez carburatorul ? maine sau poimaine incerc sa pun vechiul motor de 80 cc ... sa vad daca imi face la fel ...

trebuie sa "te joci" cu surubelele alea 2 din carburator : de la aer si de la benzina ! pana gasesti amestecul potrivit pt setul de 50cc ! :rock:

ps: de ce tot schimbi seturile la el ? cand ala de 50 , cand ala de 80 :crack: ???

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi cand am pus setul de 50 cc , am avut si inca am problme ... am pus ulei ( adica am uns pistonul ) inainte sa strang cilindrul ( parca asa ii zice la ala care inveleste pistonul , nu ? ) . Am pus ulei , am strans totul , am pus putina benzina cu o seringa la piston si am dat la peda ... a pornit din a doua incercare , insa a mers decat vreo 2-3 secunde si s-a oprit ... am incercat de vreo 10-15 ori la fel . AM pus 2 bujii si cum desfaceam bujia era uda ... ce poate sa se intample ? sa se inece motorul din cauza ca avea kit de 80 cc inainte ? trebuie sa reglez carburatorul ? maine sau poimaine incerc sa pun vechiul motor de 80 cc ... sa vad daca imi face la fel ... El porneste se tureaza , si deodata se opreste ... care poate fi problema?

Mecanic este tata , care se pricepe mult mai bine decat mine , insa la scuter se descurca mai greu decat la masina ... Daca nu am reusit sa fac sa porneasca motorul , nu am mai umblat la rezervor deocamdata... astept sugestii... :crack: :rolleyes:

neaaparat trebuie sa reglezi carburatorul....de cati mm e carburatorul?? se poate sa fie prea mare si sa-i dea prea multa benzina ... s-ar putea sa fie de 25 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mihaiand : nu schimb setul ca imi face placere , dar daca citesti primele 3 pagini ai sa vezi de ce :rolleyes: ... ama vut ceva probleme ...

 

Redeye: NU stiu exact , abia am luat scuter si mai dureaza pana invat , singurul lucru pe care il stiu e ca carburator PHVA 12...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce vorbesti man ?

 

ia da un ochi aici, am cautat pe google si prima pagina pe care am gasit-o este : http://www.scootsplace.be/carburators/carburators.html

 

de 12 cred ca nu exista ....

cum ma sa nu fie de 12 :crack: e si pe siteu ala...ia uite-te mai bine, la Carbu 5,exact ca asta aveam eu inainte,si il am si acum prin casa....si uite diferenta dintre cele 2 (stanga 12mm) (dreapta 21mm):rolleyes:

post-19791-1198363326_thumb.jpg

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ma sa nu fie de 12 :) e si pe siteu ala...ia uite-te mai bine, la Carbu 5,exact ca asta aveam eu inainte,si il am si acum prin casa....si uite diferenta dintre cele 2 (stanga 12mm) (dreapta 21mm):rolleyes:

tocmai ti-a aratat Brick ... ca exista de 12 .... apropo , tu de cat crezi ca ai ? :) !

Am zis miramas , sa aibe el de 25 pe ZIP

:crack:

 

:rock: :blbl: am gresit Quote-u :( [era pt postul lui redeye]

Editat de mihaiand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa ii fac o poza carburatorului dar nu prea am reusit ... E amplasat si unde nu pot sa fac prea bine poza , si in plus nici nu am avut lumina ca nu l-am scos afara ... am incercat sa fac cat mai bine .Nu stiu de ce dar in poze pare mai murdar decat e in realitate ... :blbl: ... o sa vina si vremea cand o sa il curat dar intai sa il fac sa mearga bine :crack: ....poate reusiti sa va dati seama , mai ales daca ati avut un zip ... scuzati ca nu ma pricep asa de bine ...

 

--- Mesaj completat în 23 Dec 2007 17:01 -------------
Am cautat cu google si am gasit ceea ce am eu pe scuter : exact acelasi carburator ...

sper ca am facut bine ca am pus link :rock:

http://www.scooter-center.com/catalog/prod...eb547c4fdfbd151 :rolleyes:

post-28809-1198420648_thumb.jpg

post-28809-1198420766_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un set de la paneuro care contine piston, segmenti, bolt, rulment si sigurante costa 1.200.000 lei vechi.

dar mentionez ca pretul asta e pentru kitul de 49 de cm3... nu cred ca ar fi diferenta mare la bani.. . bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai deschid alt topic , sunt curios care e viteza maxima a unui scuter cu motor de 80 cc :crack: si daca stie careva , piaggio zip poate sa fuga la 100 km/h cu set de 80 cc? :crack: . Eu nu am reusit sa ajung decat pe la 60 (atat indica pe bord :crack:) ca mai mult mi-a fost km frica ( drum prost, intuneric, vant , etc) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu mai deschid alt topic , sunt curios care e viteza maxima a unui scuter cu motor de 80 cc :crack: si daca stie careva , piaggio zip poate sa fuga la 100 km/h cu set de 80 cc? :crack: . Eu nu am reusit sa ajung decat pe la 60 (atat indica pe bord :crack:) ca mai mult mi-a fost km frica ( drum prost, intuneric, vant , etc) .

Nu ai cum sa determini viteza unui set de 80cc,pentru ca depinde mai multi factori,celelalte componente modificate,vant,benzina,ulei,bujie,etc....dar cu un scuter stock delimitat si bine intretinut,cu un kit de 80 cred ca iei 100...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e posibil ... pai folosesc o bujie pe care scrie SUPER si un numar parca, ulei Arol 2t, pe variaor ( daca mi-am dat eu seama care e ) scrie polini, am ambreiaj marit pt set de 80 si o toba pe care scrie TOP PERFORMERS .... deci m-am km lamurit :crack: mersi mult... asa daca intereseaza pe careva cum arata toba mea :crack: ...

post-28809-1199132753_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e posibil ... pai folosesc o bujie pe care scrie SUPER si un numar parca, ulei Arol 2t, pe variaor ( daca mi-am dat eu seama care e ) scrie polini, am ambreiaj marit pt set de 80 si o toba pe care scrie TOP PERFORMERS .... deci m-am km lamurit :crack: mersi mult... asa daca intereseaza pe careva cum arata toba mea :crack: ...

Si le mine pe bujie scrie super si un nume si ii neagra si scris cu alb :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci e posibil ... pai folosesc o bujie pe care scrie SUPER si un numar parca, ulei Arol 2t, pe variaor ( daca mi-am dat eu seama care e ) scrie polini, am ambreiaj marit pt set de 80 si o toba pe care scrie TOP PERFORMERS .... deci m-am km lamurit :crack: mersi mult... asa daca intereseaza pe careva cum arata toba mea :crack: ...

in primul rand...nu prea stii ce vorbesti...

2.nu cred k ai set de 80,poate 70

3.iti trebuie carburator mai mare daca ai intr-adevar set mai mare

4.top performers care de fapt e top performance

etc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...