Sari la conținut

Putin Ajutor ! ! ! !


TrickIT
 Share

Postări Recomandate

Ia-ti un scuter pe care sa stai comod si sa fie pe placul tau! Mai important e sa fie fiabil decat sa "bage suta"...

 

bine zici tata ! eu la inceput nu aveam pretentii de la scuter insa dupa ceva timp mi-am dat seama ca trebuie sa ma orientez dupa fiabilitate( consum,piese de schimb ) si le-am tot schimbat

 

 

--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 14:34 -------------

Logic ca am dreptate, sunt pline strazile de copii kamikaze de 15-16 ani (mai nou vad si de 13 pe forum) pe scutere de capacitate cilindrica mai mare de 49cm3 care se cred Valentino Rossi sau Casey Stoner. Pana mea, puneti mana pe legislatie si invatati ca nu e de glumit, marea majoritate dintre voi nici nu stitzi regulile de circulatie.

P.S. adysme55 si ce daca acuma mi-am facut cont? Pe vremea cand am inceput eu sa citesc forumul tu de abia ce invatza-i sa mergi pe bicicleta si acuma te crezi mare Jedi. :crack:

 

 

ar trebui sa-ti intre in cap : REGULILE DE CIRCULATIE NU TE INVATA SA CONDUCI SI IMPLICIT NU CAPETI EXPERIENTA DE A CONDUCE UN MOTOR DIN ELE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bine zici tata ! eu la inceput nu aveam pretentii de la scuter insa dupa ceva timp mi-am dat seama ca trebuie sa ma orientez dupa fiabilitate( consum,piese de schimb ) si le-am tot schimbat

<small>--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 14:34 -------------</small><br/>

ar trebui sa-ti intre in cap : REGULILE DE CIRCULATIE NU TE INVATA SA CONDUCI SI IMPLICIT NU CAPETI EXPERIENTA DE A CONDUCE UN MOTOR DIN ELE

ar trebui sa-ti intre tie in cap , ca degeaba ai experienta si stii sa conduci bine (e relativa chestia asta) DACA NU ESTI LEGAL !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pot face cate acount-uri cate vrea .....mea .....deci puteti sa imi dati ce vreti voi......dak nu am chef sa tac........nu tac........o trecut comunismu....trezitiva...

trezeste-te tu si mai treci pe la scoala ca te exprimi greu si cu multe greseli...

 

hai jet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pot face cate acount-uri cate vrea .....mea .....deci puteti sa imi dati ce vreti voi......dak nu am chef sa tac........nu tac........o trecut comunismu....trezitiva...

Ah, da? Pe aceasta cale te anunt ca si mie mi e rupe, de aceea iti dau ban si suspendarea dreptului de a mai posta pe o perioada finita. O zi buna iti doresc.

 

Mai vrea cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pot face cate acount-uri cate vrea .....mea .....deci puteti sa imi dati ce vreti voi......dak nu am chef sa tac........nu tac........o trecut comunismu....trezitiva...

 

tudorik hai gata ca o dai in balarii... n-ai anii si nici mintea de scooter ... din partea mea poti sa faci ce vrei... dar fereasca sfantu sa ne intalnim prin trafic si sa-mi lovesti fie masina or scooteru :crack: ca bat la tine pana inveti legislatie si pe urma te duc si la politie :crack:

 

Judas nu se cade sa faci pe destepu, dai ban si gata ... eu zic ca asa-i sta bine unui admin correct ... ca in ritmu asta rami doar tu cu reverse pe forum :lol:

si inca ceva nu cred ca trebuie sa fim toti de accord cu ce spune reverse ca sa nu luam ban ...

Editat de cosminake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa-ti intre tie in cap , ca degeaba ai experienta si stii sa conduci bine (e relativa chestia asta) DACA NU ESTI LEGAL !!!

 

abia te asteptam :crack: ai dreptate degeaba esti Profi daca conduci fara sa ai cunsotintele necesare de legislatie

 

p.s. in unelele raspunsuri le care le dai esti prea dur si uiti ca si tu ai fost ca ei ( poate nu ca unii dintrei ei ) dar totusi esti prea dur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

abia te asteptam :crack: ai dreptate degeaba esti Profi daca conduci fara sa ai cunsotintele necesare de legislatie

 

p.s. in unelele raspunsuri le care le dai esti prea dur si uiti ca si tu ai fost ca ei ( poate nu ca unii dintrei ei ) dar totusi esti prea dur

Frate si eu si el am fost ca ei dar, exista si un dar, nu eram atata Gica Contra. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prost asa n-am fost niciodata ...

:crack: :D

LOL :crack: :lol:

pentru cei care va credeti prosti,sau foarte prosti,abtineti-va de la comentarii,prostia se plateste :D

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Judas nu se cade sa faci pe destepu, dai ban si gata ... eu zic ca asa-i sta bine unui admin correct ... ca in ritmu asta rami doar tu cu reverse pe forum :crack:

si inca ceva nu cred ca trebuie sa fim toti de accord cu ce spune reverse ca sa nu luam ban ...

 

Jumatate din ei oricum nu inteleg unde dispare lumea cand tragi draperiile ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oook deci topicu asta e varza deja a pornit de la o parere de scuter si sa ajuns la certuri si confuzii despre cei cu nick vlad...foarte tare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM 16 ani si pana la sfarsitul anului o sa imi iau un scuter...

As vrea sa imi spuneti kre sunt cele mai bune si de ce (specificatii tehnice despre motor si alte parti importante)

scuterul oricum o sa fie luat din Italia dar nu stiu de ce sa tin cont la un scuter (toti vor un scuter care sa prinda o viteza cat mai mare)

MULTUMESC ! ! ! !

~~~~~ KND AI VAZUT PRIMA DATA KIWY AI ZIS K E CARTOF CU PAR ~~~~~

Vad ca apropape toate raspunsurile sunt off-topic, asa ca (presupunand ca ai deja cursul de legislatie, casca, si ceva echipament) o sa incerc sa iti raspund eu mai la obiect:

 

1. Primul criteriu trebuie sa fie cat de bine se potriveste caroseria scuterului la talia ta. Trebuie in primul rand ca atunci cand stai cat de cat comod pe scaun sa poti sa pui ambele picioare ferm pe sol (inclusiv calcaiul). Unele din cele mai stupide accidente de moto se petrec atunci cand ai un motor prea inalt, incerci sa urci o bordura ca sa parchezi, nu iti iei destul avant ca ti-e frica sa nu te izbesti de zidul din fata daca nu franezi la timp, ramai cu picioarele fix langa bordura, intinzi degetele, nu reusesti sa ajungi la asfalt si faci baldabac de parca ai cadea in baie...

2. Motoarele chinezesti nu sunt fiabile. Eu am schimbat dupa 100 km furtunul de la frana din fata, dupa 300 km cablul de la kilometraj, dupa 2800 km cureaua de transmisie (cu impins 6-7 km pana la service in doua runde), ieri cablul de acceleratie (la circa 7900km), si mai nou claxonul imi merge doar in parte de jos a butonului si faza scurta nu pleaca decat dupa ce trec odata pe faza lunga. Cred ca orice produs japonez sau italian merita mai mult banii, ba chiar si ceva din Taiwan gen Kymco...

3. Roata mare trece peste gropi iar roata mica trece prin gropi. Chiar daca scuterele cu roata mare au un portbagaj ridicol de mic, eu cred ca merita deranjul (eu am roata mare la moto si mica la scuter, asa ca stiu diferenta).

4. Motorul in 2 timpi e mai performant dar mult mai nefiabil. Practic sub 250cc motoarele in doi timpi merg mai bine (la MotoGP la 125cc sunt tari sunt Aprilia RS125 si alte chestii in 2 timpi), dar se strica mult mai usor. Motorul in 4 timpi are ungere in baie de ulei si cu pompa de ulei, deci uzurile sunt mici si trebuie sa-i schimbi segmentii la 15,000-30,000 km si setul motor dupa ce schimbi segmentii de 2-3 ori, pe cand motorul in doi timpi are ungere in amestec (adica in amestec cu benzina) si asta il face sa se uzeze foarte repede (se schimba setul motor de obicei la 6,000 - 15,000 km, si un set motor costa cam 650RON).

5. Motoarele moderne au imbunatatiri gen racire cu lichid sau alimentare cu injectie care fiecare le cresc performantele cu circa 20% (si injectia ajuta si la pornirea la rece), dar cel putin racirea pe lichid le face ceva mai grele.

6. Conformarea la normele Euro inseamna in primul rand ca mergi pe benzina fara plumb, dar si ca ai catalizatori care scad puterea cu circa 10-20%, sau sonda Lambda care decide daca motorul are amestecul prea bogat (prea multa benzina) sau prea sarac - chestie care poate iar sa ajute pe timp rece sau pe umezeala.

7. Din ce am auzit eu italienii in medie nu prea au grija de motoare asa cum au nemtii, asa ca nu stiu daca faptul ca motorul vine din Italia e un lucru bun (daca nu e un motor nou).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......

4. Motorul in 2 timpi e mai performant dar mult mai nefiabil. Practic sub 250cc motoarele in doi timpi merg mai bine (la MotoGP la 125cc sunt tari sunt Aprilia RS125 si alte chestii in 2 timpi), dar se strica mult mai usor. Motorul in 4 timpi are ungere in baie de ulei si cu pompa de ulei, deci uzurile sunt mici si trebuie sa-i schimbi segmentii la 15,000-30,000 km si setul motor dupa ce schimbi segmentii de 2-3 ori, pe cand motorul in doi timpi are ungere in amestec (adica in amestec cu benzina) si asta il face sa se uzeze foarte repede (se schimba setul motor de obicei la 6,000 - 15,000 km, si un set motor costa cam 650RON).

......

 

Tin sa te contrazic! 6000 de kilometri tine daca mergi tot timpul cu acceleratia la maxim! :crack: Si asta doar probabil, eu am mers cu un Sonic 8000 de kilometri si cam tot timpul la blana si cu ulei semi-sintetic.

Daca mergi cu un motor 2T linistit si ai grija de el, va tine linistit 20.000km si atunci doar il segmentezi!

Setul motor il schimbi daca e crapat, zgariat sau pur si simplu prea uzat, pierzand compresie si cu garnituri+segmenti noi :crack:

Seturi motoare sunt de la 2 la 8 milioane, de 50cc; mai mari(70-80cc) pretul sare si 12 milioane(lei vechi, desigur :cheers: )!

 

 

Bafta! :kick:

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...