Maniax Postat Martie 12, 2005 Share Postat Martie 12, 2005 Am si eu un jupiter 4 si nu imi merg la fel ambii cilindrii, asta dupa ce i-am facut bine toate reglajele, iar setul l-am schimbat cu unul nou. Am gasit si un manual tradus din rusa, care e cam varza, ca nu are imaginile aferente, dar acolo scrie ceva de genu : "... .Pt. a elimina neuniformitatea de functionare, intre racordul de admisie si flansa carburatoruluieste instalat un regulator. Amestecul se imbogateste in acel cilindru, in partea caruiaeste rotita parghia regulatorului. Reglarea se face cu piulitele de prindere a carburatorului slabite pe motorul oprit." Acum, eu nu prea am idee care e cilindurl ala in care se uniformizeaza amestecul, sa mearga la fel pe ambii cilindri, ca nu am asa ceva. Oricum cilindrul care merge mai prost (daca e lasat singur si nu turez motorul moare, pe cand celalalt merge perfect) este cel din stanga (cel de la distributie). Nu stiu care e problema, deoarece am si bujii noi, bobinele sunt amandoua bune(verificat prin interschimbare). Dati-mi va rog voi o idee, eventual ce e cilindrul ala de mai sus ca sa ma agat de ceva, ca nu mai am nici o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat Martie 12, 2005 Share Postat Martie 12, 2005 Man, nu stiu cum este la Ij-uri! Insa am avut shi eu o problema de genul asta la Jawa! Daca nu turam motorul, cel de-al doilea piston nu lucra!!! Problema am rezolvat-o punand un simering corespunzator la ambielaj!!! Eram la inceputuri, shi nu stiam care e rostul lui! Simeringul initial, avea diametrul interior mai mare decat axul ambielajului, ca urmare un cilindru tragea aer, nefiind vacuumat, iar atunci cand crestea turatia motorului, reusea sa traga shi benzina, drept urmare intra shi el in functiune!!! Asta ar fi solutia in cazul problemei prezentate de tine, in cazul unui motor de JAWA! Poate iti va fi de folos la IJ! Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Martie 12, 2005 Share Postat Martie 12, 2005 La IJ este un chiţibuş la montatul galeriei de admisie; înainte de a strânge definitiv prezoanele cilindrilor trebuie strânse piuliţele de la galerie...în caz contrar, cilindrii se fixează în poziţii ce nu permit etanşeizarea galeriei (dispare coplaneitatea celor două suprafeţe de etanşare), apare aer fals, de regulă mai mult în cilindrul apropiat....nexam putinţă de echilibrat cei doi cilindri. Diferenţele de avans între cei doi cilindri, de regulă, nu pot induce diferenţe dramatice de funcţionare, decât dacă diferenţele sunt de "prost gust tehnic". Eu am păţit ruşinea cu un 4 luat "gata reparat", unde mecanicu' rumîn i-a "...utut" cilindrii diferiţi (3+4), cu diagrame diferite de distribuţie......să vezi acolo diagnostic diferenţial + pozitiv de examen de primariat Kipin' taci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dreamer. Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 Sal. Maniax! Ma intereseaza, viteza a doua, intra normal, sau tre sa duci pedala spre e treia, si apoi sa revii? Io am tot un jupi4 si cam asea se comporta, tipul de la care am luat-o mi-s zis ca asa e la toate motoarele jupiter, insa mie nu mi se pare normal. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix_Harley Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 Iti spun eu ca nu este normal!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kombat Postat Mai 24, 2005 Share Postat Mai 24, 2005 nu prea o sa reusesti sal reglezi 100% dar etapele de montaj al cilindrilor sunt tocma asa:stringi cilindri apoi suruburile interioare ale galeriei siapoi cele exterioare ,garnitura de galerie mai groasa muiata in ulei si ostringi de doua ori rece/cald apoi verifici si faci reglajele .daca setul e nou mai rodeazal vei vedea dupa 200 km facuti rezultatu munci tale.nu da avans mai mare de 2,5 mm la set nou chiar mai mic mac.1,5 amestecul mai bogat fara turati mari verifica sa ai ulei la volanta care leaga cele doua ambielaje ,ulei in cutie sa nu scape la semeringul de la aprindere . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dreamer. Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 Iti spun eu ca nu este normal!!! Ai cumva idee ce ar putea fi? Merita sa-i schimb cutia de viteze?Astept raspunsul tau!Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 26, 2005 Share Postat Mai 26, 2005 daca merge cutia de viteze (chiar, ce treaba are cutia cu mersul cilindriilor? iti zic eu ca nici una!) nu o schimba! are niste saibe pe care le poti incurca si risti sa-ti sara sau sa nu mai mearga! daca totusi te hotarasti sa o schimbi fa-o cu unul care a mai desfacut cutii la viata lui! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.