Proxi Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Ia un chopper ca pentru americanezi, in care sa-ti arunci picioarele inainte pe pedale ca mustaciosul din OOC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Cycle-ergo.com .acolo vezi, dar tre sa stai pe careva inainte ca sa ai un punct de comparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 (editat) Cred ca ceva de 1900-2000 cc te-ar coafa cel mai bine.Eu sunt ceva mai mult de jumatate din cat esti tu,dar am Yamaha 1900 cc.Uita de cilindrei sub 1700 cc.Ca si fiabilitate japonezele nu au probleme mari,dar contrar celor auzite ia-ti ceva de la Yamaha...O Roadstar 1700 cc.de exemplu.La polonezi sunt oferte cu gramada....dar sunt peste 3000 euro din pacate... Editat Aprilie 6, 2015 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 VN1500, se manevreaza incredibil de usor, este clasica daca-ti place, exceptie cardanul care poate fi un plus, nu-i toata plastice, ti se potriveste ca marime, nici preturile nu sunt mari, si dincolo de orice, la aproape 1500 cc, are cuplu destul, eu am mers cu doua, m-au impresionat in primul rand cat le-am simtit de usoare desi nu erau, dar nu sunt stilul meu iar ca incepator, tre' sa te abtii si daca incepi pe un astfel de motor, doar n-o sa zbori cu 160 din prima, dupa parerea mea sub 1200 cc nu-s la fel ca cele mari, 1400-1600 medii acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.