Sari la conținut

Ccm Cazut In Curs De Reparare


Postări Recomandate

Salut tuturor,

Cam abrupta aparitia mea pe acest forum, dar asa face omul la nevoie.

 

Am postat si la Legislatie, Acte, etc, dar nu am primit inca raspuns si imi pun speranta in voi, avand in vedere ca problema este putin mai complicata.

 

Am cumparat in septembrie un CCM 404 de la motomania, CCMul 404 de la motomania as zice. Aproape nou ca kilometri, 3 ani de zile vechime. Am facut asigurare la ASTRA, baietii de-acolo desigur nu au auzit nici in cele mai obscure vise ale lor de CCM si datorita fostului proprietar, om foarte de treaba, am reusit sa o scot la capat echivalnd mobra cu un KTM de 400. Evaluarea a fost facuta la 3800E.

 

Din septembrie si pana acuma, numai asfalt ud am prins si inevitabilul s-a produs. La obisnuita incalzire a cauciucurilor si franelor de dimineata am pierdut fata la 30km/h. Eu nu am patit nimic, iar mobra s-a oprit in roata unei masini dupa vreo 5m de alunecat. Daune: oglinda stanga sparta, semnale stanga intacte (parca) dar nefunctionale, bord intact dar nefunctional, scarita indoita, maneta de acceleratie cu joc aiurea, buton de oprit motorul rupt, un plastic spate zgariat. + niste manopera de indreptat, dat niste ciocane si reglat manete.

 

Nu stiu daca merita sa fac pe CASCO sau pe banii mei (ca sa nu imi creasca cotizatia), dar ma ingrijoreaza bordul, care ar putea costa cel mai mult, in caz ca nu merge reparat (s-ar putea sa aiba doar ceva pe la fire). Plasticul spate nu prea intentionez sa il inlocuiesc, pentru ca piese originale sunt greu de gasit, si nu am timp si resurse sa adaptez plastice de YZ.

 

Adevarata problema e ca nu stiu unde sa merg pentru constatatare / deviz. Eu am facut revizia de 1000 la Suzuki, tot la sfatul fostului proprietar. Dealer CCM nu mai exista, deci unde ar trebui sa ma duc?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

Cam abrupta aparitia mea pe acest forum, dar asa face omul la nevoie.

 

Am postat si la Legislatie, Acte, etc, dar nu am primit inca raspuns si imi pun speranta in voi, avand in vedere ca problema este putin mai complicata.

 

Am cumparat in septembrie un CCM 404 de la motomania, CCMul 404 de la motomania as zice. Aproape nou ca kilometri, 3 ani de zile vechime. Am facut asigurare la ASTRA, baietii de-acolo desigur nu au auzit nici in cele mai obscure vise ale lor de CCM si datorita fostului proprietar, om foarte de treaba, am reusit sa o scot la capat echivalnd mobra cu un KTM de 400. Evaluarea a fost facuta la 3800E.

 

Din septembrie si pana acuma, numai asfalt ud am prins si inevitabilul s-a produs. La obisnuita incalzire a cauciucurilor si franelor de dimineata am pierdut fata la 30km/h. Eu nu am patit nimic, iar mobra s-a oprit in roata unei masini dupa vreo 5m de alunecat. Daune: oglinda stanga sparta, semnale stanga intacte (parca) dar nefunctionale, bord intact dar nefunctional, scarita indoita, maneta de acceleratie cu joc aiurea, buton de oprit motorul rupt, un plastic spate zgariat. + niste manopera de indreptat, dat niste ciocane si reglat manete.

 

Nu stiu daca merita sa fac pe CASCO sau pe banii mei (ca sa nu imi creasca cotizatia), dar ma ingrijoreaza bordul, care ar putea costa cel mai mult, in caz ca nu merge reparat (s-ar putea sa aiba doar ceva pe la fire). Plasticul spate nu prea intentionez sa il inlocuiesc, pentru ca piese originale sunt greu de gasit, si nu am timp si resurse sa adaptez plastice de YZ.

 

Adevarata problema e ca nu stiu unde sa merg pentru constatatare / deviz. Eu am facut revizia de 1000 la Suzuki, tot la sfatul fostului proprietar. Dealer CCM nu mai exista, deci unde ar trebui sa ma duc?

 

Multumesc anticipat

se face cam asa..la orice service care repara motociclete si este agreat de firma de asigurari(vezi ca cu astra sunt maaari probleme cand e vorba sa plateasca)se face o constatare a pieselor care trebuie comandate si care se repara...separat se face un deviz ptr reparatii,se comanda piesele(cele stricate de obicei le cere agentul de asigurari inapoi dar nu e o regula) si se repara capra...parerea mea la cati bani platesti la nemernicii astia baga tot pe asigurare

 

bafta multa...fiindca o sa ai nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Atillas.

Ionut: pentru un motor de supermoto :crack:.

Ideea e ca sunt incepator, cu mecanica stau prost si ma inflamez repede pentru ca tin la mobra mai mult ca la mine. Cred ca iti dai seama ca primul lucru pe care l-am facut cand am cazut a fost sa o ridic de pe jos.

 

Daunele ma ingrijoreaza din doua puncte de vedere:

1 mi-este greu sa merg: nu am oglinda si o secunda de uitat peste umar poate avea consecinte grave (merg prin oras zi de zi), la fel cu semnalizarea, am avut multe probleme cu soferii cand faceam dreapta/stanga fara sa semnalizez, si mai ales, cu acceleratia trebuie sa ma concentrez tot timpul pentru ca aluneca cauciucul pe maneta si trebuie sa tin strans ca sa o invart.

2 kilometrajul defect nu inregistreaza viteza si ma fura, si nici kilometrii, si consider ca trebuie sa il rezolv neaparat

 

Dar nu va faceti griji pentru ca in dimineata asta mi-a murit bateria si se pare ca nu o sa merg nicaieri prea curand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Atillas.

Ionut: pentru un motor de supermoto :crack:.

Ideea e ca sunt incepator, cu mecanica stau prost si ma inflamez repede pentru ca tin la mobra mai mult ca la mine. Cred ca iti dai seama ca primul lucru pe care l-am facut cand am cazut a fost sa o ridic de pe jos.

 

Daunele ma ingrijoreaza din doua puncte de vedere:

1 mi-este greu sa merg: nu am oglinda si o secunda de uitat peste umar poate avea consecinte grave (merg prin oras zi de zi), la fel cu semnalizarea, am avut multe probleme cu soferii cand faceam dreapta/stanga fara sa semnalizez, si mai ales, cu acceleratia trebuie sa ma concentrez tot timpul pentru ca aluneca cauciucul pe maneta si trebuie sa tin strans ca sa o invart.

2 kilometrajul defect nu inregistreaza viteza si ma fura, si nici kilometrii, si consider ca trebuie sa il rezolv neaparat

 

Dar nu va faceti griji pentru ca in dimineata asta mi-a murit bateria si se pare ca nu o sa merg nicaieri prea curand.

Faptul ca ti-a murit bateria demonstreaza ca ai un scurt pe undeva. La mansoane baga prenadez - sau cum i-o mai fi zicand...

Supermoto e buna in oras...dar are un dezavantaj - centrul de greutate prea sus pe roti de strada. Lasa cauciucul mai moale - 1,7 bari pe fata si 1,9 pe spate. Si pipaie-i franele continuu. Incearca sa-i taraii fata pe mazga - dupa ce te-ai plictisit de tarait spatele. Asa o-nveti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca ti-a murit bateria demonstreaza ca ai un scurt pe undeva. La mansoane baga prenadez - sau cum i-o mai fi zicand...

Supermoto e buna in oras...dar are un dezavantaj - centrul de greutate prea sus pe roti de strada. Lasa cauciucul mai moale - 1,7 bari pe fata si 1,9 pe spate. Si pipaie-i franele continuu. Incearca sa-i taraii fata pe mazga - dupa ce te-ai plictisit de tarait spatele. Asa o-nveti...

 

Bateria din cate am inteles a fost schimbata la un moment dat, deci e oarecum proaspata. Eu sunt unul dintre 'adevaratii' care merg si pe vremea asta si am lasat-o 3 zile fara sa merg cu ea (in ploaie si in frig) si cred ca de-aia a murit bateria. Merge sa o pornesc impins, avand in vedere ca nu mi se aprinde nici macar farul? sau trebuie incarcata neaparat manual.

 

Mersi de sfaturi, eu rulez cu 1.8 si 2.0 pentru ca iau cam multe borduri si mi-e sa nu fac pana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria din cate am inteles a fost schimbata la un moment dat, deci e oarecum proaspata. Eu sunt unul dintre 'adevaratii' care merg si pe vremea asta si am lasat-o 3 zile fara sa merg cu ea (in ploaie si in frig) si cred ca de-aia a murit bateria. Merge sa o pornesc impins, avand in vedere ca nu mi se aprinde nici macar farul? sau trebuie incarcata neaparat manual.

 

Mersi de sfaturi, eu rulez cu 1.8 si 2.0 pentru ca iau cam multe borduri si mi-e sa nu fac pana.

Offtopic... ma bucur ca am carja si pot sa o pornesc dimineata fara sa ma stresez :crack:

On topic 1) presiunea eu o tin la 1,6 si 1,8 pe spate, e destul, nu faci pana din atat.

2) bateria nu trebuie sa moara dupa 3 zile de nepornit. Sigur e un scurt, sau un consumator pe undeva pe acolo.

Bafta la depanat si mai ales bafta la asigurari. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu pot sa imi montez o carja si poate intr-o zi am sa o fac.

Ati fi surprinsi dar un 'prof' de la service de la suzuki care merge pe KeTeMe supermoto mi-a recomandat 2 cu 2.5.

 

Faza cu consumatorul m-a pus pe ganduri. Poate sa fie cumva de la alarma?

 

--- Mesaj completat în 12 Dec 2007 18:05 -------------
Am fost astazi la nenea cu asigurarile si am descoperit ca am o fransiza de 4 milioane. Si in cel mai rau caz, in care trebuie schimbat cu totul bordul nu cred ca ajung la 4 milioane, deci am hotarat sa o fac pe banii mei.

 

Daca puteti sa imi recomandati un service unde oamenii sunt mecanici si mecanicii sunt oameni, as fi recunoscator. La suzuki de ex. a trebuit sa ii zic eu, care nu mai vazusem mobra in viata mea, lu nea ca a montat rezervorul prost. El nu, ca e normal sa se miste, vine saua peste si il tine. In fine, stiti la ce ma refer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi alarma, caci bateria fiind destul de mica, ca amperaj se consuma repede.

Cat despre service iti recomand pe cel de la MotoAdventure Tel.: 0722 343912. Suna si vezi ce iti spun.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Pit, pana la urma, de voie de nevoie cred ca o sa o las la iernat asa cum e.

 

Am auzit din mai multe surse ca trebuie (ar fi trebuit) sa merg la politie ca sa constate nu stiu ce. Fara procesul verbal sau ce mai e pe acolo nu pot sa o repar? Mai ales ca au trecut cateva zile bune de atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mosicule ... eu am un CCM in garaj ... ma dau cu el de trei ani si nu am probleme cu bateria ...hai ca te ajut eu cu unele din probleme ... inca mai am nr. de tel de la reprezentanta din Brasov ... hai sa ne vedem sa ma uit si yo la mobra ta si sa vedem ce se poate face ... telefonul meu este 0721 060 787 ... Andrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mosule, esti pentru real?? Adica, vorbesti serios?

Tu esti AndreiUL cu CCM sau UN Adrei cu CCM, nu-s asa de multe.

 

Mi-ar placea sa iti onorez invitatia, dar nu cred ca sunt multe de facut, bateria pare a fi moarta. Problema cu al meu este ca nu a fost plimbat vreo 2 ani de zile. Daca chiar ai vorbit serios, sa imi spui cand ai timp.

 

Si, asta pentru toata lumea: eu am auzit ca nu mai exista reprezentanta CCM in Brasov. Am vorbit cu niste baeti din UK si chiar si cu Clews, care zicea ca este in cautari de dealer pentru Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...