Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

:mytruck: Sper ca nu a avut parte de "botez" pe ploaia de aseara ?

Ba bine că nu! Iată cheltuielile efectuate:

 

Acum am văzut că te-au făcut "supermembru" și n-ai dat de băut. Felicitări! Cum ai făcut, ce șpăgi ai dat?

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:friends: Dau de baut, dau, nu mai facem iesirea cu Ionut .

 

Frumos desfasuratorul de costuri al restaurarii. Eu inca nu l-am facut si nici nu il fac decat dupa finalizare sa nu lesin.

Si daca lesin sa am la ce ma uita sa imi revin :crack:

 

Stiu pe "cineva" interesat de aceasta schita...

 

post-28174-0-74493100-1307008368_thumb.jpg

 

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos desfasuratorul de costuri al restaurarii.

 

Am uitat de oglindă (29 Euro), întinzătoare lanț (3-4 euro), cromaje (200 lei) și să-ți mai dau două vești:

1. vestea bună; motorul merge excelent, cutie brici, ciclistica la fel, amortizoare OK

2. vestea rea; am luat țeapă cu vitezometrul; în viteza a patra Bulă rula cu circa 70 km/h și vitezometrul arăta 40 km/h. Mi s-a părut mie dubios acest vitezometru pe care l-am învârtit cu strungul și care, la turație maximă abia arăta 70 km/h, în timp ce vitezometrul original al lui Corcodel, la turația maximă a strungului arăta 110 km/h.

 

După o gestație de aproape 4 luni Bulă vede pentru prima dată lumina zilei și copăcel copăcel, face primii pași prin curte. :spsmile:

 

http://www.youtube.com/watch?v=wIILy3T9B1s

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat de oglindă (29 Euro), întinzătoare lanț (3-4 euro), cromaje (200 lei) și să-ți mai dau două vești:

1. vestea bună; motorul merge excelent, cutie brici, ciclistica la fel, amortizoare OK

2. vestea rea; am luat țeapă cu vitezometrul; în viteza a patra Bulă rula cu circa 70 km/h și vitezometrul arăta 40 km/h. Mi s-a părut mie dubios acest vitezometru pe care l-am învârtit cu strungul și care, la turație maximă abia arăta 70 km/h, în timp ce vitezometrul original al lui Corcodel, la turația maximă a strungului arăta 110 km/h.

 

După o gestație de aproape 4 luni Bulă vede pentru prima dată lumina zilei și copăcel copăcel, face primii pași prin curte. :spsmile:

 

http://www.youtube.c...h?v=wIILy3T9B1s

 

FELICITARI !

Suna intr-adevar frumos. Nu se mai putea oprii Ionut din ture.

Cu vitezometrul......ce sa zic un motiv in plus sa-l desfac (si asa imi statea mie pe chelie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pe "cineva" interesat de aceasta schita...

post-28174-0-74493100-1307008368_thumb.jpg

:funny:

Te înșeli, nu sunt interesat. Remorca pe care am cumpărat-o are sistemul ei de prindere în dublu exemplar, adică poți pune sistemul pe două motociclete diferite iar remorca, o agăți succesiv când de una, când de alta, după un algoritm prestabilit dinainte. :moto:

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu vitezometrul......ce sa zic un motiv in plus sa-l desfac (si asa imi statea mie pe chelie).

Dacă facem un calcul simplu 110 (Corcodel)/70 (al nostru)= 1,57 coeficient de corecție care e aproape ca valoare cu 1,609, coeficientul care transformă milele terestre în kilometri.

Ca atare, se poate considera că vitezometrul nostru arată viteza în mile/oră ceea ce este perfect pentru că putem îmbârliga profanii care vor face poze pe la manifestări, că motocicletele noastre sunt niște rarități, comandă specială pentru USA din anii '60.

 

Salut,pun si eu o intrebare de profan...care este statistic vorbind, cea mai fiabila comunista? Ce productie? Un model ceva?

Salut,pun si eu o intrebare de profan...care este statistic vorbind, cea mai fiabila comunista? Ce productie? Un model ceva?

Guvernul României nu a finanțat un sondaj de opinie în ceea ce privește această problemă.

Dacă ar fi să ne luăm după rezultatele din concursurile vremii, MZ-ul a câștigat concursurile de anduranță INTERNATIONAL SIX DAYS - WORLD TROPHY WINNER din anii 1963, 64, 65, 66, 57 și 69, ceea ce scrie și pe bușoanele rezervoarelor de benzină la care râvnesc toți MZ-iștii.

Tatăl meu avea o vorbă: "cea mai bună motocicletă e aia pe care o ai!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,pun si eu o intrebare de profan...care este statistic vorbind, cea mai fiabila comunista? Ce productie? Un model ceva?

Nu pot sa-ti raspund decat cu exemplul personal: cu MZ ETZ 250 am fost la intalnirea MZ din Serbia. Am facut 1100km dupa odometru, dus-intors fara absolut nicio problema. Inainte sa ajung acasa la Brasov, am tras si un soft-enduro in lunca Oltului la Halmeag, sa fac pozele promise in topicul de "intalnire socialiste 2011", asa incarcat cum eram. Si nu eram incarcat cu piese de schimb stai linistit, tot ce am avut chei+piesulici in total au avut 2kg restul au fos haine, suveniruri, cort, izopren, sac de dormit, banner.

 

Tinand cont ca slovenii au venit si ei 700km dus, 700intos=1400km, si in grupul lor au avut un MZ ETZ150 si au ajuns si ei fara probleme si reparatii acasa.

 

Daca o sa gasesti exemple dinastea si cu alte modele, ia-le si pe alea in considerare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În plin sezon de teste cu Red Bull, nevastă-mea a venit pe la service să vadă cadoul fiică-sii. Mi-a trântit-o că arată mai bine ca al meu, ceea ce mi se pare normal să capeți experiență pe măsură ce numărul motocicletelor restaurate crește.

În speranța că în viitor o să stau mai mult pe acasă mă întrebă:

- Și acum ce urmează?

- Păi ..., urmează următorul MZ. În caz că rămâi gravidă, nu contează cu cine, la naștere vreau să fiu pregătit cu cadoul.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am spus...am recurs la a doua varianta. Ambielaj nou IFA - Germany, iar prin bunavointa domnului DAN, am intrat imediat in posesie. Avea unul nou in "stand by" si mi l-a dat pe acela, urmand sa il inlocuiesc cu unul identic la urmatoarea comanda.

post-28174-0-31728600-1307124794_thumb.jpg

Acest model nou are o mica diferenta la arbore, in partea dinspre dinam, dar se potriveste perfect cu un simering adecvat si o pana sferica.

post-28174-0-94558200-1307124833_thumb.jpg

Am apelat la o mana de "meserias batran" sau "missing link" in persoana lui nea MANEA, care a asamblat in 30 de minute motorul.

post-28174-0-33535800-1307124941_thumb.jpgpost-28174-0-53128000-1307124994_thumb.jpg

Dupa aceea am continuat prin a monta capacele cu simeringuri, curatat capace, montat pinion, etc.

post-28174-0-64534800-1307125060_thumb.jpg

 

Abia astept sa aud cum "gangureste".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca mai caut piston +bolt+bucsa pt mz 125 rt3.... URGENT

 

sau macar toate site'urile care le stiti de pe care as putea sa fac o comanda din germania...multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acest model nou are o mica diferenta la arbore, in partea dinspre dinam

 

Asa sunt toate ambielajele incepand cu ES 175/2, 250/2, adica Trophy, adica alea cu gatul patratos.

 

 

 

Care e treaba cu ambielajele astea? Vad ca scrie IFA pe laterala si din cate stiu, fabrica nu mai lucreaza repere atat de vechi. Sunt facute sub licenta de vreun atelier din Germania, sunt copii ale originalelor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Abia astept sa aud cum "gangureste".

Ambielajele astea noi vin din fabrică cu o fundă roșie la capătul superior al bielei, ca să nu se deoache.

La bilanțul de cheltuieli am uitat și de pompa de aer (10 euro).

 

Bănuiam că toba asta lungă mă va încurca în remorcă.

 

Pentru Ivan Vitos: uite cum verifici dacă o furcă e strâmbă. Bagi o bară dreaptă de 18 mm sau un ax de basculă la locul lui și prin "metoda privirii piezișe", verifici dacă axul e paralel cu axul umerilor. Furca din fotografie provine de la o motoretă care trăgea dreapta. Dacă a ta trage stânga, trebuie ca furca să fie strâmbă învers. Chiar sunt curios dacă e așa.

 

Pentru Owene: de ce nu funcționează releul din imaginea de mai jos? Singura informație pe care pot să ți-o dau este aceea că am dat 20 și ceva de euro pe el.

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caaat???? 20? la cum arata cam 2-3 euro ar trebui sa fie pretul.

 

La fel de necioplit arata si cel de ETZ.

post-16788-0-53539900-1307138927_thumb.jpg

 

Daca finalul ala e un bipolar(nu imi dau seama ca nu vad ce scrie pe el), colectorul e pe "61", emitorul pe "DF" (ar fi ok asa) si baza e piciorul din stanga.

cu motor oprit, contact pus, ar trebui DF sa fie maxi, cam 1.8-2A sa zicem, deci ar trebui sa fie corecte urmatoarele 3 masuratori: Rezistenta DF-masa masurata doar pe bobina, fara releu montat - sa fie mica si cat trebuie. Dupa aia cu contact pus si releu montat, tensiunea colector emitor intre 0.2V si 0.5V(tranzistor deschis-saturat sau aproape) si Tensiunea baza-emitor pe la 0.6V. Daca e MOS, tensiunea DS(mijloc si dreapta) cat de aproape de 0, tranzistor in conductie, tensiunea GS mare(volti) De aici trebuie vazut daca problema e de la comanda tranzistorului final, si din ce cauza - tranzistorii aia mici driver sau tensiunea citita de pe Zenner e incorecta. Nu pot sa ghicesc asa fara sa masor.

 

Schema la ala de 12V e MZFesszab1.jpg aici si MZFesszab2.jpg aici.

 

Pare a fi facuta de aceiasi, deci schema trebuie sa fie similara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca mai caut piston +bolt+bucsa pt mz 125 rt3.... URGENT

 

sau macar toate site'urile care le stiti de pe care as putea sa fac o comanda din germania...multumesc anticipat

Vezi aici

http://www.sausewind-shop.com/Zweiraeder/RT-125-1-2-3/Zylinder-Kurbelwelle/Kolben-51-95-vst-fuer-MZ-RT-125-inkl-Kolbenringen-und-12er-Kolbenbolzen.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de ce la modelele ES (0,/1) cablul de ambreiaj se prinde in furca direct, iar la modelele ES /2 prin intermediul unei tije cu arc ?

post-28174-0-14783500-1307167191_thumb.gif

 

avantaje si dezavantaje :what:

 

 

 

Pozitia 4 din imagine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de ce la modelele ES (0,/1) cablul de ambreiaj se prinde in furca direct, iar la modelele ES /2 prin intermediul unei tije cu arc ?

post-28174-0-14783500-1307167191_thumb.gif

avantaje si dezavantaje :what:

Pozitia 4 din imagine.

Avantajul ar fi că la modelele mai noi, ca să schimbi cablul de ambreiaj, nu mai trebuie să demontezi capacul, să scoți uleiul din cutie, să te murdărești pe mâini etc. ...

Și la astea vechi, mai e și piulița aia care trebuie desfăcută la pistol.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te înșeli, nu sunt interesat. Remorca pe care am cumpărat-o are sistemul ei de prindere în dublu exemplar, adică poți pune sistemul pe două motociclete diferite iar remorca, o agăți succesiv când de una, când de alta, după un algoritm prestabilit dinainte. :moto:

 

ce fel de remorcuta ati cumparat?informativ,o poza se poate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce fel de remorcuta ati cumparat?informativ,o poza se poate?

Se poate. A venit de o lună și nici măcar nu am desfăcut cutia. E o remorcă pentru plimbat copiii mici și care se leagă de biciclete.

 

Ea acum arată cam așa,

 

nu știu cum să fac să pot circula legal cu ea. Dacă reușesc, îi voi face o cutie de aluminiu care să semene cu atașul (sau un cadru metalic peste care pun un coviltir din piele cu fermoare), lămpi de poziție etc., dacă nu, o voi utiliza doar la manifestații sau împreună cu "crossul" la recuperarea aeromodelelor din teren.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am continuat munca la MZ. Am cumparat cablu de otel de 1,5mm si 2mm de la MOPED si am inceput sa 'fabric' cablurile pentru ES in versiunea ORIGINALA GRAU (gri). Cel de 1,5mm impreuna cu manta (bowden) de 2,5mm (comandat in Germany) - pentru soc si acceleratie, iar cablul de 2,5mm, cu manta de 3mm - pentru ambreiaj. Cel pentru frana de mana intr-un episod urmator (am fabricat cele strict necesare pentru functionarea motorului);) .

In timp ce prelucram de zor, taiam si masuram (consultand schitele domnului profesor), am avut o inspectie pentru "verificarea respectarii normelor si acuratetii proiectului intocmai cu originalul" la cel mai inalt nivel :ok: :

post-28174-0-90662300-1307252863_thumb.jpg

Domnul profesor DAN in persoana insotit de fica sa (fica cea mare).

A sosit la fix pentru a ma ajuta sa finalizez cablul de ambreiaj (masura finala, ambutisaj).

post-28174-0-86024500-1307252794_thumb.jpg

va urma...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sosit la fix ...

Eu te-am așteptat toată noaptea să vii la chef.

Poze mai proaste ca astea, n-am mai făcut de pe vremea când aveam aparat rusesc SMENA.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Ivan Vitos: uite cum verifici dacă o furcă e strâmbă. Bagi o bară dreaptă de 18 mm sau un ax de basculă la locul lui și prin "metoda privirii piezișe", verifici dacă axul e paralel cu axul umerilor. Furca din fotografie provine de la o motoretă care trăgea dreapta. Dacă a ta trage stânga, trebuie ca furca să fie strâmbă învers. Chiar sunt curios dacă e așa.

 

 

 

Mulțumesc mult dl. Petcu! O să revin cu rezultatul!

post-61874-0-84749200-1307279588_thumb.jpg

 

Atașul "EL-SI"...vai de el, încercăm să-l sudăm în zilele următoare.

post-61874-0-05789200-1307280077_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu te-am așteptat toată noaptea să vii la chef.

Poze mai proaste ca astea, n-am mai făcut de pe vremea când aveam aparat rusesc SMENA.

 

 

 

 

Draguta fata...pardon motocicleta :rolleyes: .Sa ii fie de bine si sa mearga cu grija.Dar nu stiu de ce imi aminteste treaba asta de un prieten care ii lua lui frac-su de ziua lui cadourile ce ii placeau si ii trebuiau lui :laugh: si la 2-3 saptamani ghici cine aparea in geaca cea noua ....cadou.

 

Vitos chiar spuneam mai demult ca pe la noi sunt foarte rare modelele de mz in care apari tu in poza, mi-ar placea daca ai pune mai multe poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...