Jump to content

Recommended Posts

Sigur trebuie sa fie un simering intre cele doua rulmenti numai ca manualul da un simering cu diametrul exterior de 40 mm identic cu diametrul exterior a rulmentilor. La mine intre cele doua rulmenti ar intra un simering cu latimea de 7 mm dar cum se vede si in schita diametrul exterior trebuie sa fie mai mic decat a rulmentilor undeva intre 29 si 30 mm. Nu ajung nici cu sublerul sa masor ca lumea. Am incercat de 30 e prea mare , 29 prea mic.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

LA MULȚI ANI PASIONAȚILOR DE MZ.

Posted Images

Salut! Intre cei 2 rulmenti la RT3  exista o piesa de aluminiu in care sta simeringul. Daca nu ma insel , dimensiunea este 17x30x7. Ma gandesc ca daca la RT2 nu are acel suport de aluminiu s-ar putea pune. nu cred sa fie diferente intre cartere. Dar nu bag mana in foc. :cheers:

Edited by sharky_boy
Link to post
Share on other sites

Nu am desfacut RT2, dar motoarele nu cred ca au diferente.Eu am desfacut motoare de K125 (aceeasi baza, DKW 125).

Acea treapta de care zici nu este aproape sigur din carter, este sigur o bucsa din metal  adaugata (fie Aluminiu, fie otel ori alt material, dar e pusa de cineva care nu a gasit simeringul corect (am mai intalnit acest compromis, acel simering nu se mai gasea in Romania ca simering standard si cu acel inel au adaptat un simering existent).Carterele se prelucreaza in acea zona impreuna, se alezeaza atat carterul stanga cat si dreapta impreuna, cu o bara de alezare ca sa fie coaxiale, deci tehnologic nu poate avea treapta respectiva

Incalzeste carterul pe un resou electric si incearca sa scoti acea bucsa(bineinteles verifica atent daca am dreptate, sa nu strici cevala carter).

Simeringuri cu latime de 7mm cred ca exista, dar nu pot sa fiu sigur ca cel de 10mm nu e OK totusi, asta e insa pasul2.

Edited by vene
Link to post
Share on other sites

Cred ca Vene ai dreptate, o sa verific daca treapta respectiva este parte a carterului sau este o piesa separata. Mersi pentru info

In prima faza am verificat cu un magnet si sa confirmat spusele lui Vene, este o piesa din fier .

Sa rezolvat, am indepartat piesa respectiva si intra simering de 17x40x10. Mersi pentru ajutor

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Intamplarea face sa ajung si eu sa lucrez la un RT3.Cred ca asa este, la motorul initial (ori la unele??) exista o piesa intermediara, din Al. care este destul de ingusta si este ca un "adaptor" de la diametrul mare al rulmentilor la un diametru mai mic. Cand reusesc voi pune poze.Nu inteleg de ce?- dar asa este! Cand voi pune poze se va vedea ca nu este o "manufactura", este o piesa turnata din Al., cu nervuri de ramforsare, guler de sprijin pentru simering.Nu stiu cum a rezolvat colegul care a deschis discutia (nu vreau nici sa critic dar nici sa laud aceasta atitudine cand probabil dupa rezolvarea problemei nu se vine cu "un cuvant de incheiere", am rezolvat asa, sunteti prosti!).

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Salutari ,m-am apucat sa restaurez un MZ 125 din 1960  si am nevoie de o aripa spate origilala si lampa de pe aceasta.Din pacate nu o pot inscrie ca autovehicul de epoca pana nu rezolv problema asta.Daca ma poate ajuta cineva ,macar cu o informatie , ii multumesc in avans.

20181022_152119.jpg

Link to post
Share on other sites
La 19.04.2019 la 8:59, cornelilinca84 a spus:

Salutare. Dacă vreau sa pun pe un motor de RT 125 alternator sau magnetou/dinam pe 12 v oare ce s-ar potrivi? 

 

De 12v exista un model de magnetou de scuter 2t cu senzor interior. Destul de rar modelul necesar deoarece rotorul trebuie sa aiba conul potrivit altfel nu are loc statorul . Nu stiu exact sa spun de la ce model .

Eu folosesc cu succes un megnetou de motoreta Riga/ Carpati rusesc... 6v 45W , tot cu senzor , napolitana ... sistem asemanator cu cel de minsk dar cu dimensiuni mai mici. Aceasta varianta este mai ieftina si se dovedeste a fi foarte fiabila... o am deja de cativa ani si merge ca in prima zi... Lumini multumitoare , fara platina , fara baterie...

 

Edited by sharky_boy
Link to post
Share on other sites
La 10.5.2019 la 7:41, sharky_boy a spus:

 

De 12v exista un model de magnetou de scuter 2t cu senzor interior. Destul de rar modelul necesar deoarece rotorul trebuie sa aiba conul potrivit altfel nu are loc statorul . Nu stiu exact sa spun de la ce model .

Eu folosesc cu succes un megnetou de motoreta Riga/ Carpati rusesc... 6v 45W , tot cu senzor , napolitana ... sistem asemanator cu cel de minsk dar cu dimensiuni mai mici. Aceasta varianta este mai ieftina si se dovedeste a fi foarte fiabila... o am deja de cativa ani si merge ca in prima zi... Lumini multumitoare , fara platina , fara baterie...

 

Salut. Magnetou  cu senzor interior este de malaguti 2t.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Salutare,

Stiu ca am lipsit cativa ani de pe aici, dar totusi.

Ce se intampla? Lipsa de activitate, sau a scazut asa de tare interesul pentru moto MZ?

2847EFD8-0335-4BB7-8888-210B4236C3E5.jpg

Link to post
Share on other sites

Salut.

 

Caut un motor complet pentru MZ ES 175 Trophy, cu carburator si esapament.

Daca stiti la cineva, va rog sa ma anuntati.

 

O intrebare. Intra in cadrul de 175, motor de 250? In caz ca nu gasesc de 175, proprietarul vrea sa punem de 250.

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Multumesc,

este o lucrare recenta.

Al meu este inca printre "favoriti" 

Acum de curand am achizitionat si eu un atas DUNA din 1961 si ma voi apuca de restaurarea lui.

IMG_0936.JPG

IMG_0942.JPG

IMG_0958.JPG

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
La 28.10.2020 la 9:57, bandit red a spus:

Salutare,

Stiu ca am lipsit cativa ani de pe aici, dar totusi.

Ce se intampla? Lipsa de activitate, sau a scazut asa de tare interesul pentru moto MZ?

 

Am intrat in gasca cu un ETZ 250! :)

Si totodata caut cadru cu acte de ES 250!!!

 

image0.jpeg

Edited by iuli-voshod
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salut,

 

Am cumparat de curand un MZ RT 125 din 1959 de la un om in varsta, nu mai are acte la el dar nu e problema. M-am apucat de restaurarea lui si mi-ar trebui burdufurile de la telescoape pe fatza, cabluri frana fatza si spate si vitezometru. Daca stiti de unde se pot procura. Multumesc.

 

P.S. Pot dona piesele din interiorul motorului celor care au nevoie pentru ca vreau sa fac moto electric cu bateria de litiu-ion ascunsa in rezervor iar motorul electric ascuns in carcasa exterioara al celui actual. Ideea e sa arate precum unul original dar sa mearga full electric.

mz-electric.jpg

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, bolbo a spus:

Salut,

 

Am cumparat de curand un MZ RT 125 din 1959 de la un om in varsta, nu mai are acte la el dar nu e problema. M-am apucat de restaurarea lui si mi-ar trebui burdufurile de la telescoape pe fatza, cabluri frana fatza si spate si vitezometru. Daca stiti de unde se pot procura. Multumesc.

 

P.S. Pot dona piesele din interiorul motorului celor care au nevoie pentru ca vreau sa fac moto electric cu bateria de litiu-ion ascunsa in rezervor iar motorul electric ascuns in carcasa exterioara al celui actual. Ideea e sa arate precum unul original dar sa mearga full electric.

mz-electric.jpg

nu mai bine iti cumperi tu una electrica de-a gata si pe asta o lasi asa cum a facut-o fabrica?...a rezistat peste 60 de ani merita si ea putin respect.

 

Link to post
Share on other sites

Intre timp am facut rost de burdufuri si cabluri de frana. Am luat de mobra si cu mici modificari se potrivesc.

 

Imi trebuie un vitezometru care sa se potriveasca, daca stie cineva. Mersi.

Link to post
Share on other sites
La 30.01.2021 la 11:14, bolbo a spus:

Salut,

 

Am cumparat de curand un MZ RT 125 din 1959 de la un om in varsta, nu mai are acte la el dar nu e problema. M-am apucat de restaurarea lui si mi-ar trebui burdufurile de la telescoape pe fatza, cabluri frana fatza si spate si vitezometru. Daca stiti de unde se pot procura. Multumesc.

 

P.S. Pot dona piesele din interiorul motorului celor care au nevoie pentru ca vreau sa fac moto electric cu bateria de litiu-ion ascunsa in rezervor iar motorul electric ascuns in carcasa exterioara al celui actual. Ideea e sa arate precum unul original dar sa mearga full electric.

mz-electric.jpg

BLASFEMIE!

Iarta-l Doamne caci nu stie ce face!

 

Daca tot sunteti asa de inteligent de ce nu faceti una de la zero?

Dati aceasta motocicleta cuiva care o merita, e clar ca dumneavoastra nu o intelegeti nici in litera si mai ales in spiritul sau.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...