axius Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Salut dan, poti sa imi spui te rog cand a costat si de unde ai luat masca cu parbriz ? Ma gandesc sa imi pun si eu un parbriz dar inca nu sunt hotarat de care Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan22y Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Parbrize gasesti pe www.louis.de pe sectiunea bike-datenbank, alegi CB450S si mai jos selectezi Produkte zeigen. Acolo ai mai multe tipuri de parbize, vin cu tot cu sistem de prindere. Eu am primit de la un prieten acesta masca peste far completa cu parbriz, a fost vospit in rosu la un atelier (de catre alt prieten). Le multumesc pe aceasta cale. Daca nu puneam acesta primit, luam de pe louis cel cu codul: 10006508. Sper sa reusesc sa pun cateva poze in weekend. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Trebuie schimbat un pic mai sus, minim 3500 dacă e în trafic aglomerat, iar la drum liber se simte bine pe la 4000, deci schimbat măcar la 4500, eu o turam destul de frecvent înspre 7-8 mii (aveam Âşi tobele puțin coapte, deci mă înțelegeți ).Ca o curiozitate, odată m-am enervat că mergea înnecat Âşi i-am dat (pe loc) maxim de turație Âşi surpriză - acul turometrului a ieÂşit din scală cam preț de 2 mii de ture, fără nici o problemă, după care a mers ață... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
huba Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 salutari saptamana asta am luat si eu un cb450s deocamdata porneste doar impins dar dupa aia merge foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axius Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 (editat) felicitari huba, eu am cu a mea cam 400 de km facuti si sunt foarte incantat de ea. nasol cu pornirea impinsa, eu am omorat motorul la semafor si cred ca era destul de incomod sa o imping atunci, dar eu sunt incepator.. de pe unde esti ? poate bem o bere daca esti de pe langa bucuresti sau din in legatura cu schimbatul de viteze sunt de acord cu radu, cred ca pe la 3500 trebuie schimbat in oras, daca schimb mai jos de atat o simt subturata si fara vlaga. in afara nu stiu pentru ca inca nu am iesit asfalt uscat!! ps: deja m-am intalnit cu frana de picior pe petic de nisip si odata cand a franat o masina in fata mai puternic am semi-blocat roata pe spate si am dansat putin dar nu am cazut... asa ca atentie cand franati pe ce teren sunteti si atentie sa nu franati prea tare pe roata pe spate... sau incepem sa dansam:) Mesaj completat Salutare, am mai facut 100 de km si ceva am observat ca pozitia pe care o am pe ea e relativ incomoda (e primul motor si nu prea stiam la ce sa ma uit). Nu ma plang de ea... merge bine si e foarte agila. Pozitia e relativ "in maini", adica stau inclinat si ori imi tin spatele mai incordat ori ma sprijin in maini. Stie cineva daca se poate regla pozitia de mers ? de la ghidon sau din suspensii .. sau de undeva ? Voi tot in pozitia asta stati ? Cum va acomodati cu ea ? Merci Editat Septembrie 13, 2009 de axius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Fii pe pace, CB ul are una din cele mai comode poziții de mers, poate doar scărițele un pic cam sus(eu am 1m77).Mie mi s-a părut super manevrabilă Âşi controlabilă, într-adevăr spatele blochează un pic fără să te avertizeze, cam aÂşa merge frâna pe tambur.La Diversion, unde am disc, blochează mai greu Âşi te "anunță" în prealabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axius Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 Merci, pentru mine asta e primul motor si compar si descopar zilnic cate ceva nou. Pozitia "incomoda" am comparat-o cu pozitia de pe o honda ntv unde stai cu spatele drept si mi-am dat seama ca as prefera ca eu si pasagerul sa stam mai drepti. Nu spun ca pozitia nu ma ajuta la manevrabilitate, doar ca imi mai amorteste si mie si pasgerului spatele. Neavand experienta nu imi dau seama daca e normal sau nu Am mai incalecat si un dominator, care mi s-a parut foarte foarte inalt, dar care avea o pozitie dreapta. Imi dau seama ca nu vreau dominator pt ca prefer sa pot pune ambele picioare pe pamant dar parca as prefera sa am spatele mai drept. Intrebarea mea este: Se poate ajusta motocicleta pentru o pozitie mai dreapta sau trebuie schimbat ghidonul cu unul mai inalt ? Am inceput sa compun o lista cu accesorii pe care intentionez sa le iau pentru motor undeva in primavara: - parbriz - topcase si genti laterale cu tot cu suporti - crashbar - senzor cu afisaj electronic de temperatura Sunt sigur ca o sa mai adaug pe lista. Voi ce v-ati mai pus pe ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Septembrie 20, 2009 Share Postat Septembrie 20, 2009 La ghidon se pot monta risere, dar vei lua vântul voiniceÂşte direct în piept, deci parbrizul devine indispensabil.Ambele produse le găseÂşti pe Louis, mi-e lene să le caut.Actualul proprietar al fostei mele Honde a montat un parbriz Givi, din ăla universal Âşi arată foarte cool. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan22y Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Dupa parcurgerea mai multor km, te vei obisnui cu pozitia pe motor...cel putin eu asa am facut... Binenteles dupa primele ture ma dureau mainile, dar cred ca de la stres si altele. Spatele nu ma deranjeaza deloc. Ar merge binenteles niste coburi si un top-case...si eu sunt in cautare... Reglaje la ghidon nu sunt, in schimb sunt reglaje la suspensia spate, care are trei trepte, care le poti modifica pe fiecare ansamblu arc-telesop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axius Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 fratilor, azi am comis-o... am cazut facut buf. nimic grav aveam cam 20-30 si am traversat mai de-a lungu' o sina de tramvai uda ... moment in care mi-a fugit spatele si am dat de pamant. rezultate: eu: unghia de la degetul aratator de la mana stanga oarecum strivita (nu cred ca o sa pice dar numai avea mult) genunchi stang julit (mi-am cumparat dupa genunchiere si nu ma mai dau fara) si o zgarietura ca de pisica la incheietura mainii drepte (mi-am luat si manusi) motorul: maneta de ambreiaj sparta de la jumate (mai pot merge cu ciotul dar trebuie neaaparat luata una noua) oglinda stanga a sarit din "nuca" (cred ca o pot repara, daca nu trebuie sa iau alta) manerul stang al ghidonului cu tot cu comenzi strambat destul de mult (am dat jos tot de pe el si l-am indreptat cu grija, dar maine tre sa mai repet putin procedura ca mai sunt cativa cm diferenta) si niste julituri pe la capacul motorului din stanga, toba, cric ... toate pot fi cosmetizate si nu e nimic grav per total.. la prostia pe care am facut-o (toata lumea mi-a zis sa am grija cand e ud si sa am grija la sinele de tramvai care trebuie abordate cat mai perpendicular) cred ca am scapat usor voi ce ziceti ? aaaa dupa ce am cazut am trecut pe la un magazin si mi-am luat si un parbriz .. l-am montat dar trebuie sa ii gasesc unghiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
huba Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 Axius - sunt din Cluj deci nu cred ca ne intalnim in curand.... poate anul viitor ca vreau sa merg cu moto la mare nu stiti cumva de unde pot sa iau pneuri pt. cb-ul meu? ( zona Cluj ) mersi in avans si sanatate Mesaj completat Acuma vad ca ai avutaccident axius. Vindecare rapida si grija mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axius Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 buna idee de vorbit de pise daca stie cineva de unde se pot lua pentru cb-ul nostru ar fi super mi-am comandat de pe louis maneta de ambreiaj.. imi vine in 2 saptamani inca nu am reusit sa repar oglinda si chiar mi-ar parea rau sa nu am oglinzi originale pe ea s-ar putea sa am nevoie de ghidon (coarne) ca nu am reusit sa o indrept de tot si imi e frica sa nu se rupa daca mai insist. Mesaj completat am reusit sa repar oglinda mai am maneta de ambreiaj si coarnele de indreptat... dar pana le rezolv ma pot deplasa asa Mesaj completat Am fost la primul meu drum in afara orasului. Ieri am facut aproximativ 480 de km, poate cam mult pentru primul drum dar pana la urma nu au fost probleme mari. Am invatat si eu cate una cate alta de la colegii de drum cu care am plecat. Am fost in total 7 persoane (2 transalp, 1 dominator, 1 zzr de 250, 1 ducati monster, 1 ntv revere si eu). Asta a fost traseul : http://maps.google.com/?q=http://sites.goo...tzzaa/ddrum.kml La drum lung e destul de incomoda pozitia pasagerului (pasagerul meu a spus ca foarte incomoda in comparatie cu dominator sau transalp) dar eu am fost relativ ok. Ma apropii vertiginos de 1000 de km pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
huba Postat Septembrie 30, 2009 Share Postat Septembrie 30, 2009 axius - la drum lung si mie e incomoda dar nu e mare lucru; cred ca o sa obisnuim (tre sa apleci prea mult in fata si pozitia mainilor e cam ciudata ; sau eu nu fac ceva ok? ) asta zic dupa ce am mers 2000 km mai mult in afara orasului. Caut piese, sau un bendix intreg (sh) pt Honda mea ca la service au zis ca trebuie inlocuit. Ce cauciucuri recomandati pt. motocicleta? Am primit o oferta de la un magazin din Cluj si preturile variaza mult. Acuma am Bridgestone pe ea dar sunt cam scumpe ( aprox 200Eu fata-spate). Oferta: fata METZELER 100/90-18 56H LASERTEC FRONT 83.42 EUR METZELER 100/90-18 56H ME880 Front 93.17 EUR METZELER 100/90-18 56V LASERTEC FRONT 90.23 EUR MAXXIS 100/90-18 56H M6102F 54.51 EUR METZELER 100/90V18 (56V) LASERTEC FRONT 103.11 EUR BRIDGESTON 100/90-18 56H BT45F 99.48 EUR BRIDGESTON 100/90-18 56V BT45F 111.80 EUR PIRELLI 100/90-18 56P MT90 S/T Front 64.86 EUR MICHELIN 100/90-18 56H COMMANDER 97.90 EUR AVON 100/90-18 56V AM26 81.10 EUR BRIDGESTON 100/90-18 56P TW53 76.30 EUR DUNLOP 100/90-18 56P D602F 84.84 EUR CONTINENTA 100/90-18 56H TKV11 75.14 EUR PIRELLI 100/90-18 56S CITYDEMON 59.65 EUR MICHELIN 100/90-18 56S P.SPORTY 70.89 EUR MICHELIN 100/90-18 56H P.ACTIV Front 86.43 EUR PIRELLI 100/90-18 56H SPORTDEMON FRONT 83.80 EUR HEIDENAU 100/90-18 56H K65 64.59 EUR PIRELLI 100/90-18 56V SPORTDEMON FRONT 93.74 EUR PIRELLI 100/90-18 56H MT66 Front 87.18 EUR CONTINENTA 100/90-18 56V CONTI GO! 89.78 EUR DUNLOP 100/90-18 56V GT501FJ 114.07 EUR AVON 100/90-18 56H VENOM FR AM41 82.73 EUR PIRELLI 100/90-18 56P SCORPION TRAIL Front65.62 EUR CONTINENTA 100/90-18 56H CONTI GO! 84.37 EUR Spate METZELER 110/90V18 (61V) LASERTEC FRONT 111.93 EUR MAXXIS 110/90-18 61H M6103R 62.81 EUR METZELER 110/90-18 61H LASERTEC FRONT 91.37 EUR METZELER 110/90-18 61H ME880 Front 95.37 EUR BRIDGESTON 110/90-18 61V BT45F 117.77 EUR BRIDGESTON 110/90-18 61H BT45R 112.99 EUR METZELER 110/90-18 61H LASERTEC 100.46 EUR BRIDGESTON 110/90-18 61V G525RB 117.92 EUR AVON 110/90-18 61V AM26 100.16 EUR DUNLOP 110/90-18TT 61P K560J 98.42 EUR CONTINENTA 110/90-18 61H CONTI GO! F 91.73 EUR METZELER 110/90-18TT 61S ME77 60.75 EUR MITAS 110/90-18TT 61M C06 53.34 EUR MITAS 110/90-18TT 61N C-04 LEISURE 44.10 EUR DUNLOP 110/90-18 61V F20 WLT 126.08 EUR CONTINENTA 110/90-18 61H CONTI GO! R 93.35 EUR MICHELIN 110/90-18 61V MAC50EF 103.92 EUR DUNLOP 110/90-18 61H GT501J 107.48 EUR DUNLOP 110/90-18TT 61S K555F 103.13 EUR PIRELLI 110/90-18 61H SP.DEMON 98.09 EUR HEIDENAU 110/90-18 61H K65 70.91 EUR MITAS 110/90-18TT 64T H-15 62.60 EUR MITAS 110/90-18TT 61M C12 60.09 EUR PIRELLI 110/90-18 61V SP.DEMON FR 96.66 EUR Motorul folosesc si cand e frig; nu stiu care ar fi cel mai ok pentru mine, as lua Bridgestone dar nu prea pricep. Mersi in avans pentru sfaturi Sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axius Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 dupa ce am sunat la reprezentanta honda am descoperit ca motocicleta mea a fost fabricata in 86 nu 89 am mai aflat ca ghidonul (coarnele) ma costa 760 ron dar nu mai au si nu se mai fabrica maneta de ambreiaj e 55 de lei si dureaza 1 saptamana sa o aduca, destul de ieftin avand in vedere ca pe louis costa 65 de lei lant de distributie e tot 700 si ceva de lei si ca nu au accesorii gen prindere topcase sau similare (la honda-bikes.ro ma refer) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Am vazut modelul asta si cu ghidon normal, cum era al meu, dar si cu semighidoane, al tau sa inteleg ca are din alea?Daca da, sunt mai greu de gasit, dar daca e cu ghidon dintr-o bucata cauta de la orice model, doar masori diametrul tevii si "gata".Daca sunt semighidoane si nu gasesti cred ca se pot demonta de pe jug si schimba cu risere pt ghidon normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axius Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 ghidonul este dintr-o bucata din cate am vazut, o sa desfac maine capacul de plastic dintre cele doua prinderi, dar la cum e prins cred ca e dintr-o bucata. are doua prinderi care seamana foarte mult cu riserele adica are doua suruburi la fiecare prindere si "teava" ghidonului care trece prin prindere eu eram preocupat de forma si dimensiunea ghidonului, cat de mult afecteaza daca are alta forma, daca nu gasesc ceva cu forma celui original. merci de reply e o motocicleta destul de rara din cate am vazut si putina lume are informatii despre ea Mesaj completat dap, e dintr-o bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 4, 2009 Share Postat Octombrie 4, 2009 Atunci înlocuieÂşte-l fără grijă cu aproximativ orice ghidon de stradală, încearcă de ex. CB 500... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
huba Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Am gasit un workshop manual CB350S/CB450S dar e prea mare sa atasez. Daca vrea careva pot trimite prin messenger. Id-ul meu e gellert_huba@yahoo.com. Mesaj completat Salutari Caut bendix(freilauf) pentru Honda CB450S - intreg sau doar pinionul de la ultima poza. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axius Postat Octombrie 8, 2009 Share Postat Octombrie 8, 2009 Salut, huba incearca sa vorbesti si cu cei de la http://www.dillypoint.ro/ ei stiu ca mai aduc si mai cauta piese. Daca nu, vezi cat costa la honda-bikes.ro, au ei un forum acolo sau poti suna (desi la ei o sa fie scump cred). Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Aveti un manual de Honda Cb450S pe calculator? Daca da, da-ti un PM va rog. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
autoVIP Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Aveti un manual de Honda Cb450S pe calculator?Daca da, da-ti un PM va rog. Multumesc Salut! Am un cb450s de vreo 5-6 ani, dar de vreo 4 nu s-a mai miscat. Curand il voi readuce la viata, dar timpul nu imi prea permite. Cataloage fotografiate (asa le-am primit si eu, din pacate) se pot descarca pentru scurta vreme de la http://www.motovip.ro/cb450s/; spun "scurta vreme" deoarece ocupa cateva zeci de mega pe un server destul de limitat. Daca doriti piese, apelati cu incredere la www.motovip.ro; preturi sub Louis pentru NGK, Champion, DID si orice alte chestii utile. Dupa resuscitare si o baitza adevarata voi reveni cu poze ale capritei. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speeduhh Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Sa reinvie threadul.. Sunt si eu fericitul posesor al unui cb450s. Stie cumva cineva de unde sa fac rost de axa cu came pentru 44 caluti? Sau dezmembreaza cineva? (cb450s a fost si o varianta limitata la 27cai prin dimensiunea axei cu came) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) Salutare, si eu sunt un nou posesor de Honda CB450s , am motocicleta de doar doua luni, am parcurs cu ea vreo 1000 km, si sunt extrem de multumit de ea, merge si trage fara probleme.I-am montat un parbriz (ca nu avea), aveam nevoie de el si e perfect, protejaza putin impotriva vintului Acum l-am pus la iernat si astept primavara sa fac km cu el, pe linga chopper-ul pe care il am. Am sa pun niste poze cu el, sper sa mai vorbim, sa pastram legatura Numai bine Editat Iunie 19, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speeduhh Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Intradevar, cred ca acela este - e motor cu istorie, eu unu l-am luat din sibiu de la alex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Sa reinvie threadul.. Sunt si eu fericitul posesor al unui cb450s. Stie cumva cineva de unde sa fac rost de axa cu came pentru 44 caluti? Sau dezmembreaza cineva? (cb450s a fost si o varianta limitata la 27cai prin dimensiunea axei cu came) Salutare si ma bucur ca vechiul meu motor a ajuns (dupa ce a fost a lui Andrei anul trecut) pe mainile unui nou posesor. Ne-am cunoscut cand am venit cu Andrei sa-ti aducem motocicleta la Bucuresti. Iti urez sa ai parte numai de momente frumoase alaturi de CB si sa parcurgi cati mai multi km fara incidente cu el. In legatura cu cei 27 de cai, pentru mine erau suficienti la momentul respectiv (acum doi ani), de aceea nici nu a fost nevoie sa schimb axul cu came, pentru ai mari puterea. Insa tie iti urez bafta in modificarile aduse CB-ului Si cine stie poate ne vom revedea candva, pana atunci numai bine iti doresc Cu respect, Alin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.