AlexRap Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Am un kawasaki ninja 250, pornesc motorul si becul de la ulei ramane aprins tot timpu , ce as putea face ? ii problema mare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Prima e sa nu il mai pornesti.Verifica firul de la sonda sa nu iti faca atingere undeva.Daca e in regula incearca o alta sonda,probabil este defecta.Daca si asa ramane aprins e mai grav si daca il lasi sa mearga il termini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Decembrie 13, 2007 Autor Share Postat Decembrie 13, 2007 Sonda o stiu verifica cu un ohmetru, dar daca sonda este in regula care ar putea fi cauzele defectului si cum sar putea ameliora ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 (editat) amice , nu cred ca ai inteles ce ti s-a spus . Nu mai porni motoru ala ca daca nu ai presiune la ulei cum iti indica becu ala iti distrugi iremediabil motorul . Vei avea atunci nevoie de set motor nou care este foarte sump. Verifica ce a zis colegu , si asigurate ca ai presiune la ulei inainte sa mai pornesti . Daca nu e din sonda si sonda e buna si nici scurt nu ai consulta mecanic de urgenta , motoru ala trebuie vazut de unu care stie meserie . nu-s eu geniu mecanic si probabil gresesc da in general la motoarele in 4 timpi presiunea la ulei e data de pompa de ulei , daca nu ai presiune => pompa nu merge bine => ungere la motor lipsa => motor stricat . Editat Decembrie 13, 2007 de white8snow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Problema a aparut dupa un schimb de ulei si filtru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white8snow Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 (editat) AlexM = tip f destept ! daca e ce intreaba el, e normal ... da se stinge destul de repede Editat Decembrie 13, 2007 de white8snow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Decembrie 13, 2007 Autor Share Postat Decembrie 13, 2007 nu uleiul a fost schimbat acum 3000 km . o sa verific maine instalatia electrica sa vad daca ii ceva de acolo daca nu ii nimic il sun pe macanic sa vad cum fac. a si il stie cineva pe Dan Suciu din cluj ? dupa parerea vostra se stie la motoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 (editat) daca firul manocontactului nu e in scurt la masa demonteaza bulbul si pune un manometru in locul lui. la motor rece la relanti ar trebui sa urce peste 1 bar. daca nu ai presiune pe rampa probabil ca s-a dus antrenarea pompei . foarte probabil ca in acest caz mai ai probleme mai grave (cuzineti , arbore,axe came ) Editat Decembrie 13, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Decembrie 13, 2007 Autor Share Postat Decembrie 13, 2007 si care ar fi cauza acestei defectiuni eu numa acuma am observat cai desprins firu de pe sonda de presiune a fost in service cu moto si cred ca de atunci nu o pus firu. am facut cativa km de atunci si mi cam frica sa nu fie ceva grav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 stai sa inteleg: e desprins firul de pe sonda? si atinge de masa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Decembrie 13, 2007 Autor Share Postat Decembrie 13, 2007 nu ,am realizat cam tarziu ca dupa ce bag cheia in contact pe on nu se mai aprinde becu nici cand ii motoru oprit , mam uitat la firu care pleca de la sonda si observ ca ii desprins de pe sonda , il leg inapoi si dupaia am pornit motorul si ramane aprins , de cand am observat nu am mai mers cu motorul dar nu stiu de cand face chestia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 la service cu ea .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Decembrie 13, 2007 Autor Share Postat Decembrie 13, 2007 Sa ma astept la ceva problema mare ? trebuie sa bag adanc mana in buzunar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 daca e doar problema de contact nu e scump. daca e problema de presiune..si ai umblat putin cu el asa.....motorul tau are cancer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Decembrie 13, 2007 Autor Share Postat Decembrie 13, 2007 (editat) Mersi mult pt ajutor sper sa se poate reface. Il bag de maine in terapie intensiva Astept cu cea mai mare placere ori ce ideie. Mai ales daca sar putea recupera motoru, acuma merge ( nu lam pornit mult de cand am observat defectul ) Editat Decembrie 13, 2007 de AlexRap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deleted Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 (editat) pune firu ce pleaca in bord la bec pe masa ... si vezi daca se aprinde. Daca se stinge cand iei firu inseamna ca e sonda busita sau chiar nu ai presiune. Ca sa verifici sonda faci in felul urmator: iei un bec... un fir il pui la baterie pe plus... si un fir il pui pe papucul sondei (masa) daca ramane aprins aceeasi problema sonda defecta sau nu ai presiune. Incearca sa desfaci capacelu pe unde bagi ulei in motor vezi daca arunca ulei pe acolo in timp ce merge motoru ( ar trebui sa apara picaturi de ulei daca ai presiune) BTW ai verificat nivelul uleiului???? Editat Decembrie 14, 2007 de Ducati_RIder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Decembrie 14, 2007 Autor Share Postat Decembrie 14, 2007 Da am verificat nivelul la ulei si ii ok . Azi il sun pe mecanic sa vad ce zice incerc sa verific sonda sa vad daca de acolo ii baiul, ar fi bine sa fie sonda , desi nush unde gasesc eu sonda pt motorul meu . --- Mesaj completat în 14 Dec 2007 14:10 -------------Am rezolvat problema. Multumesc mult pt ajutor. Firul care pleaca de la sonda in bord atingea masa. deci nu am nici o problema la motor. Multumesc mult si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.