cristicbr Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 salut. stiti cumva unde pot gasi o garnitura pt un cbr f3? pt capac alternator , sau o bucata mare ca o decupez eu. ma intereseaza un material bun sa etanseze calumea. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 poti incerca cu carton de dosar sau la honda sau pe louis kit garnituri complet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 19, 2007 Autor Share Postat Decembrie 19, 2007 cu carton am incercat pana mi s-a acrit...... si de la louis ....n-am pe nimeni care trece pe acolo mor cand vad pete de ulei sub motor...crek o sa-i sudez capacu de bloc glumeam... ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Clingherit subtire 0.5 mm , se gaseste sub forma de foi mai mari sau mai mici . Il mai gasesti sub numele de "Fermit", cauta la magazinele de metalo-casnice sau in targul de fiare (daca aveti asa ceva in oras). Daca suprafetele de etansat nu sunt perfecte, poti folosi un strat subtire de silicon rosu termo pe ambele fete ale garniturii . Atentie, subtire de tot altfel la strangere iti iese pe interior si poate astupa ceva gauri de ungere. Mai este o varianta , daca suprafetele sunt ok, poti asambla numai cu silicon, tot in strat foarte fin, pe suprafetele curate si degresate, strangi toate suruburile egal la mana iar dupa ce se usuca si se formeaza pelicula strangi definitiv la cuplul necesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 fa cum a zis @Axa cu clingherit, si pt model, da pe capac cu ceva silicon d-ala, apoi lipeste chlingheritu pe el, si da-l la o parte...o sa ramana forma, apoi tai cu o foarfeca, usor, fara sa pisti suprafata @Axa: mane, am auzit si eu ca ala rosu e termic, si am folosit acu ceva timp in necunostinta de cauza silicon negru...motoru inca nu l-am pornit ca inca mai am nevoie de ceva piese....ai idee daca tine?multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Decembrie 19, 2007 Share Postat Decembrie 19, 2007 Ala negru e tot termorezistent dar pentru temperaturi mai scazute. Cel rosu e recomandat pana pe la 800 de grade , din cate imi amintesc, fiind recomandat inclusiv pentru etansat galerii de evacuare. Daca pe ala negru nu l-ai folosit in puncte "sensibile" ( garnitura chiulasa, etansare cilindri-carter, etansare galerie-motor) , ar trebui sa reziste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rosso Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 (editat) stai linistit sunt bune amandoua ...chiar mai indicat ala negru la contactul cu uleiul .....am incercat cu ambele fara garnitura tot la capacu alternatorului si nu am avut probleme Am uitat sa precizez ca era un motor de suzuki dr 650 care are racire pe aer si ulei si se incinge foarte rau. --- Mesaj completat în 27 Dec 2007 21:14 -------------Poti sa iei garnitura si de la moto adventure de la cotroceni originala...in jur de 15 euro. Editat Decembrie 20, 2007 de rosso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.