Sari la conținut

am Simson ! ! ! ce trebuie sa mai fac?


yo5peb
 Share

Postări Recomandate

salutari din Alba Iulia, nu m-am lasat pe tinjala si am pus mina 99,99999 % pe un Simson ,destul de bine aranjat ,de luni ma ocup de acte. Intrebari: daca o radiaza propietarul si nu trec de RAR cit timp am la dispozitie sa o pot inmatricula? as avea nevoie de niste tobe(parca sint de tractor), un pic de tablou de bord ca nu are nimic(daca se potiveste de la ??) trebuie neaparat sa i pun alternator exterior ? e complicat sa pun la punct instalatia originala,de fapt e fiabila ? Multumesc anticipat, o sa mai citesc si mai intreb,Toate cele bune ! Drum uscat ! :cheers: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In dec. am luat si io simson, cu instalatia electrica si eu tot asa slab stau DAR alternator pe exterior NU o sa pun, arata urat si srica si rulmenti.

Numai bune

fricz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru motocicleta!

Motocicleta are numere vechi sau noi? Daca are numere noi nu ai probleme la RAR, nu iti fac decat o identificare a seriilor, niste poze si cam atat. Daca are numere vechi este putin mai complicat. Asta depinde si de ce inginer gasesti la RAR. Daca este unul mai tampit o sa aiba pretentii sa fie toba originala, sau cel putin asemanatoare, rezervor, shei, aripi, far...si alte chestii de genul asta. Am intalnit un caz similar anul asta cand un baiat s-a dus sa-si inmatriculeze Simsonul. Ghinionul lui a fost ca respectivul inginer avusese Simson in tinerete, si a facut scandal ca nu mai are sheile lui alea mari, avea rezervor de Festival...etc.

Fii foarte atent!

Inca ceva...ziceai de tobe...Simsonul nu are decat o toba...tu ai scris tobe...ori ai scris asa din gresala ori nu ai privit motocicleta foarte atent...oricum are o singura toba. Am vazut ca se face una noua si frumoasa dintr-o toba de IJ Jupiter 4. Se face o adaptare la imbinarea dintre toba si galeria de evacuare, ii faci alte site, eventual mai tai putin din ea pntru ca este cam lunga pt. Simson sau daca iti place cu toba mai lunga o lasi asa.

 

Succes! :friends:

 

Numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

salutare ! am vazut ca sunteti la capitolul extrem de sensibil RAR :cheers: VA INTREB SI PE VOI ,(CA PE TOTI PRIETENII MEI I-AM TERMINAT:) daca am rotile schimbate(de yamaha rd 350 cu dublu disc de 270 pe fatza si una de yamaha simpla... da' turnate:) mai trec rar-ul? daca stie cineva ceva....:laugh: partea cu INGINERU' (cuvant urat) CARE NU INTZELEGE EFICIENTZA UNEI FRANE DUBLU DISC AM INTELES-O! dar o spaga ar merge? :friends:

 

 

 

bafta! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi am facut rar ul la bucuresti. aveam numere vechi dar m-am dus calare pe ea. toba originala nexam...dar aveam site in ea. se uita foarte atent sa nu ai suduri pe cadru, sa iti functioneze luminile, franele si cam atat. mai trebuie sa ai doua oglinzi, chiar daca fabrica a dotat simsonul cu una si sa ii scoti suportul de numar de pe aripa din fatza. nu mi s-a parut dificil sau exigent. mi l-a dat din prima incercare, m-a pus doar sa ii promit ca imi pun oglinzile.

 

daca e modificat...nu stiu, probabil ca se schimba ecuatzia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai sapat la motor, are o singura toba(m-am exprimat gresit) dar tot arata ca un de tractor :laugh: ma uit pe poze si imi fac o idee, am identificat o problema am un motor de rezerva aproape complet cu un canal facut de un bolt(am citit caut magazine pt skoda) motorul de curat nu e ala din acte :friends: ,dar as avea un scenariu, are nr noi si cartea securizata nu pot face (proprietar vechi)un itp non rar si sa ma duc cu motorul(eu) la rar doar sa faca indentificare ,daca ar fi coada si mai vin de acasa sa trec mai usor,....pe cetificat scrie cumva 2 locuri ? eu am doar o sa.....oare ar trebui sa pun si pt pasager...as mai vrea ceva sfaturi pt partea electrica a motorului.... :cheers:

drum uscat si toate cele bune :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa nu supar pe nimeni,dar am nevoie de ajutor si cred ca aici pot gasi.am actele de la simson care sint : carte de identitate ,securizata,cu ultimul detinator la care nu apare ca a inmatriculat o,intrebarea e bine sau rau? :laugh: mai am 2 certificate de inmatriculare vechi si acum urmeaza certificatul care are seria motorului nu e pe cartea de identitate,intrebare am o problema sau mai multe? exista posibilitatea sa "cumpar" motorul si sa l am pe cadru meu,sau tre sa repar motorul original ca sa fie mai putin de lucru? o sa merg miine la organul de politie sa fac o intrebare mai stiintifica.

oamenii buni astept sfaturi si idei ,promit ca dupa ce o sa :laugh: daca nu :bier: sau :bier: o sa :cheers: pina :friends: deci drumuri bune si uscate ! ca se pare ca vine direct vara :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai la auto, daca ai pe masina motor cu alta serie decat originalul, il trec aia de la rar in cartea de identitate.

Motorul este piesa de schimb. se schimba la fel ca si culoarea. Iti trebuie un act de provenienta a lui sau o declaratie pe propria raspundere data la notar, cum ca e cumparat din targ etc.

Mergi la rar si intreaba inginerul ala cum vrea sa arate declaratia. Nu vad de ce ar fi altfel la motociclete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...