Sari la conținut

suzuki gsx400 X impulse


crz-one
 Share

Postări Recomandate

Salutare!! ma tenteaza achizitia unui gsx400 x impulse din 88 ... are aprox 60 la cp la 12000 rpm, si 38 Nm la 10500rpm , 4 cil in linie racit pe apa! cam atat stiu eu despre acest motor!

Daca este cineva care poate oferii mai multe detalii(e fiabila, cum sta cu franele, cadrul si consumul / 100 Km; etc !!) despre modelul asta, raman dator cel putin cu 2 beri(pt fiecare)!

Pe google am gasit f. putine inf despre gsx400-x impulse

Editat de crz-one
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa fugi cat poti de modelul asta pentru ca o sa plangi dupa piese e model numai pt. Japonia si nu gasesti piese decat acolo si la bani de pici....

Orienteaza-te pt un model european sau american.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..cam aceleasi lucruri gasesc peste tot (putere motor, dimensiuni, mase, cap cc, ), dar nicaieri ce si cum se poate repara, intretine sau modiica -> asta ma face sa-i dau tot mai multa dreptate lui "andreigin"; 97% din paginile pe care le-am gasit pe google erau in limbi indescifrabile (joponeza presupun), iar restul in rusa si cateva in olandeza ! dintre toti europenii se pare ca olandezii au cele mai multe gsx400xs impulse!!! Am mai gasit un site al unui tip, care era din cehia cred (link: gsx400 Xs impulse); Respectivul a avut un impulse trecut de 100k Km si totul ok pana a uitat sa puna ceva piesa inapoi la motor(la o revizie) ..dupa care cred ca a fost nevoit sa-l vanda din cauza lipsei pieselor! Cel putin el a sustinut ca motorul e identic cu cel de pe gsf bandit 400 , si multe piese de pe gsx600-f sunt compatibile (nu stiu din ce an);

Sunt dezorientat rau (cred ca in momentul de fatza ma pot baza mai mult pe actualul etz pe care tocmai l-am terminat de refacut ...decat pe un eventual gsx400 trecut prin toate greutatile vietii)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toate modelele care in europa sunt de 600 ex: cbr ; gsxr etc pentru piata Japoneza sunt de 400 si 250. In concluzie in afara de modelele noi de enduro tot ce e mtor de viteza si are cap cilindrica mentionata= LIPSA PIESE nu va lasati TENTATI de preturi asa zise Atractive.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corectez >>

citez:"taken off the dash-board (including oil pressure control) and then I didn't catch low oil pressure and jammed the engine on crank" am citit in graba si am inteles gresit !!! se pare ca a dat jos intrumentele de bord si nu a mai vazut cand presiunea la ulei a scazut!!! -> asa s-a dus viata motorului !! :friends:

cred ca printre putinele modele care fac exceptie de la ce a zis andreigin (ma refer la cele de 400 cc) este zxr400 care se afla in nr f. mare in europa !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corectez >>

  citez:"taken off the dash-board (including oil pressure control) and then I didn't catch low oil pressure and jammed the engine on crank"    am citit in graba si am inteles gresit !!!  se pare ca a dat jos intrumentele de bord si nu a mai vazut cand presiunea la ulei a scazut!!! -> asa s-a dus viata motorului !! :grinbandit:

  cred ca printre putinele modele care fac exceptie de la ce a zis andreigin (ma refer la cele de 400 cc) este zxr400 care se afla in nr f. mare in europa !

s-au importat foarte multe dar noficial asa ca treaba cu piesele ramane de aceea se vand la preturile astea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...