crz-one Postat Martie 21, 2005 Share Postat Martie 21, 2005 (editat) Salutare!! ma tenteaza achizitia unui gsx400 x impulse din 88 ... are aprox 60 la cp la 12000 rpm, si 38 Nm la 10500rpm , 4 cil in linie racit pe apa! cam atat stiu eu despre acest motor! Daca este cineva care poate oferii mai multe detalii(e fiabila, cum sta cu franele, cadrul si consumul / 100 Km; etc !!) despre modelul asta, raman dator cel putin cu 2 beri(pt fiecare)! Pe google am gasit f. putine inf despre gsx400-x impulse Editat Martie 21, 2005 de crz-one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex4 Postat Martie 21, 2005 Share Postat Martie 21, 2005 Uite si aici niste date: http://www.motorbikes.be/en/Suzuki/1988/GSX%20400%20Impulse/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Martie 22, 2005 Autor Share Postat Martie 22, 2005 merci alex pt link!!! ... ar prinde bine ceva mai "consistent" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Martie 22, 2005 Share Postat Martie 22, 2005 incearca la urmatoarea adresa: baza de date suzuki e un site personal al unui fan suzuki dar are o baza destul de buna mai poti cauta pe moto.it la parerile utilizatorilor motocicletei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Martie 22, 2005 Share Postat Martie 22, 2005 eu zic sa fugi cat poti de modelul asta pentru ca o sa plangi dupa piese e model numai pt. Japonia si nu gasesti piese decat acolo si la bani de pici.... Orienteaza-te pt un model european sau american. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Martie 22, 2005 Autor Share Postat Martie 22, 2005 ..cam aceleasi lucruri gasesc peste tot (putere motor, dimensiuni, mase, cap cc, ), dar nicaieri ce si cum se poate repara, intretine sau modiica -> asta ma face sa-i dau tot mai multa dreptate lui "andreigin"; 97% din paginile pe care le-am gasit pe google erau in limbi indescifrabile (joponeza presupun), iar restul in rusa si cateva in olandeza ! dintre toti europenii se pare ca olandezii au cele mai multe gsx400xs impulse!!! Am mai gasit un site al unui tip, care era din cehia cred (link: gsx400 Xs impulse); Respectivul a avut un impulse trecut de 100k Km si totul ok pana a uitat sa puna ceva piesa inapoi la motor(la o revizie) ..dupa care cred ca a fost nevoit sa-l vanda din cauza lipsei pieselor! Cel putin el a sustinut ca motorul e identic cu cel de pe gsf bandit 400 , si multe piese de pe gsx600-f sunt compatibile (nu stiu din ce an); Sunt dezorientat rau (cred ca in momentul de fatza ma pot baza mai mult pe actualul etz pe care tocmai l-am terminat de refacut ...decat pe un eventual gsx400 trecut prin toate greutatile vietii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Martie 22, 2005 Share Postat Martie 22, 2005 toate modelele care in europa sunt de 600 ex: cbr ; gsxr etc pentru piata Japoneza sunt de 400 si 250. In concluzie in afara de modelele noi de enduro tot ce e mtor de viteza si are cap cilindrica mentionata= LIPSA PIESE nu va lasati TENTATI de preturi asa zise Atractive..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Martie 23, 2005 Autor Share Postat Martie 23, 2005 corectez >> citez:"taken off the dash-board (including oil pressure control) and then I didn't catch low oil pressure and jammed the engine on crank" am citit in graba si am inteles gresit !!! se pare ca a dat jos intrumentele de bord si nu a mai vazut cand presiunea la ulei a scazut!!! -> asa s-a dus viata motorului !! cred ca printre putinele modele care fac exceptie de la ce a zis andreigin (ma refer la cele de 400 cc) este zxr400 care se afla in nr f. mare in europa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Martie 23, 2005 Share Postat Martie 23, 2005 corectez >> citez:"taken off the dash-board (including oil pressure control) and then I didn't catch low oil pressure and jammed the engine on crank" am citit in graba si am inteles gresit !!! se pare ca a dat jos intrumentele de bord si nu a mai vazut cand presiunea la ulei a scazut!!! -> asa s-a dus viata motorului !! cred ca printre putinele modele care fac exceptie de la ce a zis andreigin (ma refer la cele de 400 cc) este zxr400 care se afla in nr f. mare in europa ! s-au importat foarte multe dar noficial asa ca treaba cu piesele ramane de aceea se vand la preturile astea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Martie 24, 2005 Share Postat Martie 24, 2005 Off-topic: Eu am gasit in Germania piese pt zxr 400 fara nici o problema, la preturi absolut normale. La alte modele de 400 nu stiu cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.