Sari la conținut

Carburatoare Vacuumatice Pe Nepra


ThunderByte
 Share

Postări Recomandate

un prieten ce nu are acces la internet vrea sa puna carburatoare vacuumatice pe nepra, are 4 carburatoare de kawasaki de pe un motor de 550 cmc(vine cam 140 cmc pe cilindru) ... as vrea sa stiu daca merg puse si ce modificari necesita aceasta transformare ...

stiu ca la un momentdat s-a mai discutat treaba asta pe forum aici dar nu am mai gasit topicul ala :crack:

 

 

Astept pareri ... :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu stiu cum arata dar ar putea fi cam mici cu setul de pe ele....

In principiu , daca difuzorul este egal cu dimetrul de admisie in qiolosa, sau mai mare dar nu cu mult(8-10mm) atunci poti incerca...

Dar s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi jigloarele si cuiul de dozaj...

Preferabil ar fi de pe un motor pe care alimenta un cilindru de 200cc-350cc, atunci fiind sanse mari sa mearga fara sa schimbi ceva in ele...(si sa nu fie un motor de ala cu turatii imense)

Eu am folosit de pe Honda CBR 1000....Bubaq de pe transalp...pune-i si lui o intrebare...

Am trei bucati , mari de pe un Kawasaki de 1100 , le-am luat ca sa incerc o manevra de asta pe Simson , dar cand le-am vazut era clar ca nu vor incapea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai moderez pe aici, dar apeland la topicul ala primeai informatii mai multe. SI daca folosesti functia search gasesti o gramada de chestii despre cum poti sa strici un Nipru.

 

--- Mesaj completat în 03 Jan 2008 22:52 -------------
Spune-i ma cunostintei noastre comune ca treaba se rezolva sigur si elegant cu 2 carburatoare noi si bune si la vara poate ne vedem si noi calare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai moderez pe aici, dar apeland la topicul ala primeai informatii mai multe. SI daca folosesti functia search gasesti o gramada de chestii despre cum poti sa strici un Nipru.

Imi cer scuze dar am scris "carburatoare vacuumatice", cum cred eu ca asa se scrie corect si mi-a gasit 2-3 posturi ... dar cand am scris "carburatoare vacumatice" ghici ce ? mi-a gasit multe posturi :crack:

 

<small>--- Mesaj completat în 03 Jan 2008 23:15 -------------</small><br/>

<small>--- Mesaj completat în 03 Jan 2008 22:52 -------------</small><br/>Spune-i ma cunostintei noastre comune ca treaba se rezolva sigur si elegant cu 2 carburatoare noi si bune si la vara poate ne vedem si noi calare.

oricum ii tre permis intai ca motorul e aproape gata, o sa se duca cat de curand la ITP si apoi la RAR, ca abia acum face actele. Mere bn si cu carburatoarele ce le are acum, dar o sa ii puna furca de japoneza si multe alte chestii printre care si carburatoare, dupa ce termina cu inmatriculatul si toate alea ... si pe langa faptul ca ii trebuie permis mai sunt cateva saptamani si tre sa ii nasca nevasta :crack: ...

 

 

 

 

 

 

aaaaaaa si inca ceva TOPIC INCHIS

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...il mai deschid eu un pic...

Cine incearca sa faca manevra asta trebuie sa tina cont de faptul ca , acele gingase carburatoare vacuumatice vor fi pozitionate exact in calea a ceea ce despica si improasca roata din fata...adica noroi , baligi, si alte bunatati...

Tot ce sare de la roata din fata ajunge pe cilindrii, nadragi si carburatoare...

Si , astea date jos de pe cine stie ce japoneza nu se preteaza la asa ceva!Au aerisiri ce trebuie astupate, actionare care nu este protejata in mod special la noroaie, si sigur vor fi probleme!

Ce este mai nasol , este ca din cauza prafului/noroiului , ajung sa se uzeze foarte repede lagarele de la clapeta de aer , sau sa se blocheze...Unde sant pozitionate pe japoneze , sant relativ ferite de regimuri de astea!

Bing-urile de pe BMW-uri sant compacte si protejate, la fel Keihin-urile folosite pe Uralele noi...

Ce folosesc eu acum , sant foarte sensibile la praf si mizerie, au zeci de mii de jigloare pe aer sau benzina , supape vacuumatice pentru regimul de mers in frana de motor....si alte chestii care sa le faca sa mearga minunat in plaje largi de turatie(CBR1000), si pe ciorsurile astea rusessti nu este nevoie de o asa inginerie.

Cautati chestii cat mai simple, daca se poate modele dedicate pentru boxere , altfel s-ar putea sa aveti probleme mai mult decat diverse ,in comparatie cu o pereche de K68... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu intentionez sa pun pe Ural niste keihinuri..

vreua sa imi cumpar o pereche de carburatoare ca am unele dar nu prea sunt bune adica unu e bun celalat mai putin...

 

multa lume mi-a zis....in afara de Aleko ca upgrade-ul asta la nipre sau Urale se merita...

 

Asa ca daca stiti careva o pereche de Keihin CVK de la motoare de 500cc in 2 pistoane...cumpar eu :bigstar:

 

Multzam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...