clauapriliasr Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Sal, am un aprilia sr injectie 49 cmc an 2000, de la un timp imi porneste fff greu,si tot i-am dat la automat pan ce nu imi mai amorsea-za pompa benzina, am dat-o jos pompa am legat-o la baterie si numa cateodata cand misc de pompa sau o lovesc incet cu cev porneste pompa(amorsea-za), probleme cu setu nu am , nici bujie, singura problema i pompa, ce sfaturi puteti sa imi da-ti, am cev mizerie in pompa???,ce sa verific in pompa cand o desfac? sau cat costa o pompa noua sau la mana a doua. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Sal, am un aprilia sr injectie 49 cmc an 2000, de la un timp imi porneste fff greu,si tot i-am dat la automat pan ce nu imi mai amorsea-za pompa benzina, am dat-o jos pompa am legat-o la baterie si numa cateodata cand misc de pompa sau o lovesc incet cu cev porneste pompa(amorsea-za), probleme cu setu nu am , nici bujie, singura problema i pompa, ce sfaturi puteti sa imi da-ti, am cev mizerie in pompa???,ce sa verific in pompa cand o desfac? sau cat costa o pompa noua sau la mana a doua. Multumesc anticipat Nu cunosc pompa ta, dar pot sa-ti dau cateva idei generale. Incearca sa o desfaci, cu atentie sa stii sa o si refaci la o adica. Daca e electrica, pompa e formata dintr-un motoras, un mic angrenaj care face legatura dintre motor si o membrana, apoi urmeaza membrana si, apoi, in partea celalata a membranei fata de angrenaj, o camera cu 2 supape, una de admisie, una de evacuare. Cand motorul misca membrana, aceasta creaza vid in camera si suge benzina pe supapa de admisie, apoi o da afara pe supapa de evacuare. Cel mai probabil, poti avea o supapa dusa sau blocata pur si simplu pe deschis, de la un gunoi mai mare. Din proprie experienta, supapele astea sunt de fapt niste membrane de plastic flexibil, fixate deasupra unor gauri prin care circula benzina; cand exista presiune dintr-o parte, plasticul se da la o parte si lasa benzina sa curga, cand e presiune din cealalta parte, plasticul acopera gaurile si nu lasa benzina sa revina in rezervor. Sa verifici daca nu e vreun gunoi sub acest plastic, care sa-l tina departat de gauri. De asemenea, poti avea surpriza neplacuta ca sistemul de sustinere al acestui plastic sa fie rupt. Daca e asa, foloseste Picatura si lipeste sistemul de sustinere (sigur Picatura rezista la benzina, eu am folosit-o cu succes la pompa mea de benzina, si-mi merge inca motorul dupa cateva luni). A doua posibilitate e ca membrana sa fie crapata in vreun loc, si sa nu mai faca vid in camera cand se misca, te uiti dupa crapaturi pe ea (desi sunt putine sanse, in general daca e crapata membrana iti scuipa benzina si pe langa pompa, pe pamant). Solutia pentru crapaturi e tot Picatura, pui pe crapatura si lasi sa se usuce, apoi montezi la loc. Picatura, desi nu e elastica ca si membrana, la prima pornire a motorului se va sfarama in multe bucatele mici, care vor ramane lipite de membrana, dar membrana va functiona. Tin sa nu-mi sara in cap "cunoscatorii", e o solutie pe care am folosit-o cu succes si la motor si la o pompa de motorina de la masina, si merge (in ciuda mecanicilor care erau foarte sceptici cand le-am spus ce vreau sa fac). Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Foarte probabil pompa e cu turbina si releu (cuplare decuplare) la fel ca la alte moto Poate fi unul din conductori intrerupt la unul din capete si face contact in anumite pozitii-de aceea porneste cand e lovita pompa. Am mai intalnit probleme de acest gen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.