Sari la conținut

Care Ma Ajuta Sa Reglez Carb La Minsk ? Plss....


Hell_Rider_Edy
 Share

Postări Recomandate

salutare... am si eu o rugaminte la care s pricepe la minsk-uri.... am carburator d-ala cu clapeta pt shoc... PACCO...scrie p el.. si al naibi dak ii dau d cap :wink: ... cand nu porneste... cand porneste si merge innecat.. tre sa il tin accelerat tare k sa s tureze si s tureaza aiurea..... da.. am verificat sa nu traga aer fals... si n-are d unde... pana mea... nush.. cum sa il reglez... nush ce fac toate suruburile alea d p el... un sfat ceva... este binevenit...de precizat.. k porneste FOARTE greu.si aprinderea e ok... curent este la bujie..nush ce sa zic...

ms anticipat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok.. nu rade de mine... k nu stiu.. :P ... cum fac treaba asta? :wink:

ok,nu rad,desfaci carburatorul prin partea de sus (capacul de sus)si acolo o sa gasesti un ac lung,care in partea de sus are niste caneluri prin care se prinde o tabla.tabla o muti la urmatoarea canelura de jos(urmatoarea spre varful acului),montezi totul la loc si incerci sa vezi cum porneste.daca se amelioreaza dar tot greu porneste o muti mai jos cu o canelura.

in mod norma pe carburator sunt 2 suruburi de reglaj(cel de relanti si cel ce regleaza debitul aerului)stringe la maxim surubul de aer iar apoi desfal 2,5 ture.

in functie de ce rezolvi mai vorbim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult omule.. maine e duminica.. nu cred sa am sanse sa fac ceva.. dar.. anunt rezultatul.. ms mult... :wink:

 

nu cred ca e de la carburator... aprinderea e reglata bine ??

 

atasez ceva care te-ar putea ajuta... gasesti cum se regleaza si carburatoru si aprinderea... defapt gasesti tot ca doar deaia e manual tehnic :makeout: bafta :P

Manual_Minsk.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult omule.. maine e duminica.. nu cred sa am sanse sa fac ceva.. dar.. anunt rezultatul.. ms mult... :P

Sal..! In primul rand trebuie sa reusesti s-o pornesti, apoi sa incalzesti motorul. Vezi ca la carburator sunt 2 suruburi de reglaj: unul care regleaza debit aer(ridica si coboara drosselul sau sertarasul), al 2-lea debit amestec(in general are un virf conic). Inainte de a te apuca de reglaj pune acul drosselului la misloc (are 5 crestaturi), verifica plutitorul, verifica avansul(sa nu fie mai mare de 4mm), verifica toate canalizarile si jiglerele carburatorului, surubul de amestec il stranigi apoi il desfaci 2,5 ture si-l blochezi. Pornesti motorul si il ti din acceleratie pana ajunge la o temperatura mai mare de 60°C. Din acest moment ridici surubul de la drossel pana motorul nu se mai opreste, apoi il cobori pana obti o turatie regulata cit mai mica, apoi desfaci sau strangi surubul de amestec pina obti turatia maxima. Te duci iar la surubul drosselului si reducituratia si repeti iar procedeul descris. Daca totul este bine opresti motorul, apoi il pornesti, trebuie sa porneasca fara acceleratie si sa mearga uniform, daca este asa repeti pornirea si dupa citeva minute. Daca la o accelerare brusca motorul se opreste sau demareaza greu reglajul nu este bun. Verifica din nou avansul! Vezi cum merge si mai stam de vorba.

:wink:

 

Acul drosselului se regleaza in sarcina la proba de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai spus tu aici e reglajul pr carburatorul k65. Carburatorul paco n-are surubul ala de sus care ridica si coboara drosselul. Reglajul acolo se face sin surubul prin care trece cablul de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai spus tu aici e reglajul pr carburatorul k65. Carburatorul paco n-are surubul ala de sus care ridica si coboara drosselul. Reglajul acolo se face sin surubul prin care trece cablul de acceleratie.

 

 

nu... exista un surub care impinge pistonasul in sus pe masura ce este strans... nu mai stiu sigur pe ce parte e... stanga sau dreapta... cred ca stanga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai spus tu aici e reglajul pr carburatorul k65. Carburatorul paco n-are surubul ala de sus care ridica si coboara drosselul. Reglajul acolo se face sin surubul prin care trece cablul de acceleratie.

...mai citeste o data d-le! N-am spus de surub sus sau jos sau altundeva! am spus de surubul care ridica droselul, iar reglajul acesta este valabil la aproape toate tipurile de de carburatoare inclusiv auto indiferent ca deschide subarul sau clapeta de acceleratie. :wink: Dar sa vedem ce mai spune Edy...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai... am facut treaba asta.. am ridicat si acu de dozaj...nu se simte ameliorare.. si al meu carb are inca 2 surube pdreapta unu care e relantiu .. cap conic. .si inca unu mic subtirel inainte acestuia care presupun k e d la aer.. asa imi zise cineva...nush dak asa o fi.. am curatat jiglerele.. nu-s infundate. .am verificat plutitoru.. nu e spart... dar treaba e k si cu el inchis imi curge benzina mereu p langa cui.. am tinut cuiul cu mana acolo special sa vad si cu benzina deschisa imi curge p langa... la k68 aveam o garnitura... p el.. am incercat sa ii fac si la asta ..cu toate k nu cred k avea asa ceva din fabricatie...evident ori nu a fost buna ori nush.. k s-a infundat si nu imi mai deschidea...ramasese intelenit.. in fine.. p langa asta... am scos-o... am dat drumu la benzina si cand am vazut k imi da afar p supraplin am inchis-o....

dau pedale. .cu acu de dozaj la jumatate...bujia curata...

relantiumai strans putin...nimic.. nu vrea... surubu de aer era sau ce e el. .ala mic din primul d p dreapta inainte de relanti.... il slabesc 2 ture jumate... dau iar.. nimic.. il las asa.. mai ridic drosseru de la surubu ala de p capac in care intra cablul d acceleratie.......dau iar pedale... nimic.... slabesc relantiul putin.. dau iar pedale.... verific bujia.. poate e innecat... putin umeda... o sterg.. incerc iar. si cu soc pus... si cu soc oprit.... nici o sansa...

 

il las....slabesc laloc surubu d p capac... las relantiu asa cum era.. nu m-am mai uitat... strang surubelu ala mic d langa relanti la maxim iar... si il las.. ma duc in casa... peste ceva vreme... vine un prieten la mine k sa vada ce motor mi-am luat.. si zic... ma nu porneste....e dereglat...

si .. zic totusi. .cateva pedale. .nu strica.... hai sa dau.. asa d placere... si culmea.. da cateva rateuri.... mai dau de cateva ori. .accelerez putin.. asta cu socu tras... si porneste... il aduc in turatie... dar cumdadeam sa il accelerez murea.... park s inneca...si il accelerez treptat .. usor usor s tureaza.. il las sa s incalzeasca....in fine.. pun mana p el.. era destul d incins... si dau o tura mica... ma intorc si s opreste... nu pornisem benzina.. dau drumu iar.... astept s a curga p langa.. k nu merge cuiu d la plutitor..cum am zis da p langa el... ce sa fac.. opresc iar benzina.. dau pedale.. si dau si porneste.. cu socu tras.. opresc socu... ajung sa il tin la relanti.. reglez relantiu.... sa stea cat d cat ... ok... mai merg putin cu el... nush ce... si s simte k merge inecat.. tre accelerat mult... s tureaza aiurea... si il opresc din neglijenta... fara sa imi dau seama k poate nu mai porneste... si da iara zeci d pedale.......si abia abia a pornit..... ajung acasa.... si il bag in garaj... mi-a facut destui draci... si era si frig rau...

seara zic sa ies iar cu el... n-a mai pornit nici d-al draq... verificata bujia ..schimbata.. scanteie avea.. tot.. aprinderea eu zic k e reglata bine.... am de voshod... si magnetou si napolitana si tot... e reglata bine... nu e treaba... nimic.. n-a pornit..si l-am lasat... azi plec la brasov... nush cand vin k intru in sesiune... dar cand ma intorc. .o sa stau d el.....si ideea e sa ii schimb si segmentii k is cam dusi... nu prea am compresie... si sa ii iau un k68.... ala l-am avut si p ij.. si ala mi s pare destul d tzapan. .fatad asta care e o pacoste. .si p jawa unui tovaras tot d-asta avea.. si tot asa facea... si p alt cz lafel... nush... ori nu reusesc sa ii dau d cap.. ori.. asa sunt ele... in fine.. ideea e k o sa il mai gadil cand vin d la brasov.. adik sapt ce vine sau.. nush... sper si mai curand...

ms tuturor d sfaturi.. si.. revin cu alte informatii.. fac cinste la intrunirea la care ne vdm..:P :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai... am facut treaba asta.. am ridicat si acu de dozaj...nu se simte ameliorare.. si al meu carb are inca 2 surube pdreapta unu care e relantiu .. cap conic. .si inca unu mic subtirel inainte acestuia care presupun k e d la aer.. asa imi zise cineva...nush dak asa o fi.. am curatat jiglerele.. nu-s infundate. .am verificat plutitoru.. nu e spart... dar treaba e k si cu el inchis imi curge benzina mereu p langa cui.. am tinut cuiul cu mana acolo special sa vad si cu benzina deschisa imi curge p langa... la k68 aveam o garnitura... p el.. am incercat sa ii fac si la asta ..cu toate k nu cred k avea asa ceva din fabricatie...evident ori nu a fost buna ori nush.. k s-a infundat si nu imi mai deschidea...ramasese intelenit.. in fine.. p langa asta... am scos-o... am dat drumu la benzina si cand am vazut k imi da afar p supraplin am inchis-o....

dau pedale. .cu acu de dozaj la jumatate...bujia curata...

relantiumai strans putin...nimic.. nu vrea... surubu de aer era sau ce e el. .ala mic din primul d p dreapta inainte de relanti.... il slabesc 2 ture jumate... dau iar.. nimic.. il las asa.. mai ridic drosseru de la surubu ala de p capac in care intra cablul d acceleratie.......dau iar pedale... nimic.... slabesc relantiul putin.. dau iar pedale.... verific bujia.. poate e innecat... putin umeda... o sterg.. incerc iar. si cu soc pus... si cu soc oprit.... nici o sansa...

 

il las....slabesc laloc surubu d p capac... las relantiu asa cum era.. nu m-am mai uitat... strang surubelu ala mic d langa relanti la maxim iar... si il las.. ma duc in casa... peste ceva vreme... vine un prieten la mine k sa vada ce motor mi-am luat.. si zic... ma nu porneste....e dereglat...

si .. zic totusi. .cateva pedale. .nu strica.... hai sa dau.. asa d placere... si culmea.. da cateva rateuri.... mai dau de cateva ori. .accelerez putin.. asta cu socu tras... si porneste... il aduc in turatie... dar cumdadeam sa il accelerez murea.... park s inneca...si il accelerez treptat .. usor usor s tureaza.. il las sa s incalzeasca....in fine.. pun mana p el.. era destul d incins... si dau o tura mica... ma intorc si s opreste... nu pornisem benzina.. dau drumu iar.... astept s a curga p langa.. k nu merge cuiu d la plutitor..cum am zis da p langa el... ce sa fac.. opresc iar benzina.. dau pedale.. si dau si porneste.. cu socu tras.. opresc socu... ajung sa il tin la relanti.. reglez relantiu.... sa stea cat d cat ... ok... mai merg putin cu el... nush ce... si s simte k merge inecat.. tre accelerat mult... s tureaza aiurea... si il opresc din neglijenta... fara sa imi dau seama k poate nu mai porneste... si da iara zeci d pedale.......si abia abia a pornit..... ajung acasa.... si il bag in garaj... mi-a facut destui draci... si era si frig rau...

seara zic sa ies iar cu el... n-a mai pornit nici d-al draq... verificata bujia ..schimbata.. scanteie avea.. tot.. aprinderea eu zic k e reglata bine.... am de voshod... si magnetou si napolitana si tot... e reglata bine... nu e treaba... nimic.. n-a pornit..si l-am lasat... azi plec la brasov... nush cand vin k intru in sesiune... dar cand ma intorc. .o sa stau d el.....si ideea e sa ii schimb si segmentii k is cam dusi... nu prea am compresie... si sa ii iau un k68.... ala l-am avut si p ij.. si ala mi s pare destul d tzapan. .fatad asta care e o pacoste. .si p jawa unui tovaras tot d-asta avea.. si tot asa facea... si p alt cz lafel... nush... ori nu reusesc sa ii dau d cap.. ori.. asa sunt ele... in fine.. ideea e k o sa il mai gadil cand vin d la brasov.. adik sapt ce vine sau.. nush... sper si mai curand...

ms tuturor d sfaturi.. si.. revin cu alte informatii.. fac cinste la intrunirea la care ne vdm..:P :wink:

posibil sa ai duse semeringurile de la aprindere sau de la transmisia primara.nu este normal ce se intampla cu carburatorul ca nu iti inchide cuiul de la camera de nivel.e greu de spus asa ''online''.incearca cu alt carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult .. am sa incerc.. am zis.. cand vin de la brasov il pun p butuci si il intorc p toate partile si schimb tot ce e dus... k l0am luat de la un tip cu 5 mil fara aprindere si aprinderea am luat-o d la un prieten cu un milion.. toata...si acu nush... el mi l-a testat cu o aprindere d minsk imprumutata.. cand l-am luat. .dar lafel..facea.. si am zis.. las k s face.... sa vdm ce va fi acum...

 

ms mult :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult .. am sa incerc.. am zis.. cand vin de la brasov il pun p butuci si il intorc p toate partile si schimb tot ce e dus... k l0am luat de la un tip cu 5 mil fara aprindere si aprinderea am luat-o d la un prieten cu un milion.. toata...si acu nush... el mi l-a testat cu o aprindere d minsk imprumutata.. cand l-am luat. .dar lafel..facea.. si am zis.. las k s face.... sa vdm ce va fi acum...

 

ms mult :wink:

 

 

aprindere

 

ti-a reglat aprinderea ?? avansul intre 2 si 2,5 mm; distanta intre senzor si rotor la 0,3-0,5 mm ??

 

degeaba iti da tie scanteie daca nu e reglata... si la voschod e la fel ca la minsk... doar ca e pus altfel senzorul si difera unpic rotorul... dar principiul este acelasi... bafta...

 

ps : inca ceva... nu o mai accelera cand ai socu tras :P tine-o cat mai aproape de renalti

Editat de c0zmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cozmine.. ms.. dar.. unde e senzoru ala ? k eu n-am dat e el.. sau de vreun reglaj... in afar de indicatoru ala care se suprapune cu gaura aia d p stator... :laugh:

 

 

ala e senzorul :o senzor magnetic... ala da scanteia... trebuie sa fie la 0,3mm de stator.

 

tot cu ajutorul lui faci si avansul... duci pistonul la pms, il dai inapoi cu aprox 2,5 mm si apoi invarti statorul sa arate ca in poza... :(

 

 

scrie mai detaliat in manual :D bafta :blink:

post-7769-1200779899_thumb.jpg

Editat de c0zmin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...