motoGT Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 Motorul Kawasaki ER5 1997 A mers bine asta vara, mai spre iarna prin noiembrie cand a stat vreo 3 saptamani fara s-o pornesc a luat-o foarte greu dupa ce am tot dat de vreo 5-6 ori la buton...nu prea statea la relanti, cu soc la maxim murea, am lasat socul tras doar jumate, mergea cat de cat...dupa ce s-a incalzit si i-am luat socul mergea perfect! acum dupa 2 luni de stat am dat s-o pornesc n-a mers deloc...am dat in reprize de 3-5 secunde de vreo 10-15 ori, a murit bateria...am incarcat-o pe redresor am pus-o si la fel...nu porneste, se aude ca invarte si dau de 10 ori la buton pana moare iar bateria! alte informatii: - bateria nu prea cred ca e cea originala! e yuasa dar pe net am gasit pentru modelul meu de motor doar baterie de 10amperi, cea de pe ea e de 14... - am incercat intai sa o pornesc fara soc, cand am tras si socul parca mai rau se chinuia... Ce ar putea avea? I-as lua baterie noua dar n-as vrea sa arunc banii degeaba daca e altceva... ma gandesc ca daca era doar bateria ar fi pornit dupa ce am incarcat-o... Singurul lucru pe care n-am reusit sa-l verific la baterie este nivel lichid, in rest am testat-o arata 12v dupa ce am incarcat-o, inainte arata vreo 11,33V Poate imi dati un sfat ce sa mai incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 pune benzina proaspata in rezervor si carburatoare. - de obicei exista surubel de golire a camerei de nivel baga ochiul la bujii si vezi cum arata- dca sunt negre si uzate le schimbi incarci bateria si tre sa o ia. benzina se strica in timp si se simte mai ales la temperaturi scazute si pornirea la rece Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.