Sari la conținut

motoGT

Membru
  • Număr conținut

    52
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    ----
  • Club
    -

Informații profil

  • Interests
    ENJOY LIFE!

Vizitatori Recenți Profil

337 citiri profil

motoGT's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. uite si poza Dupa parerea mea motocicleta asta este PERFECTA pentru incepatori. M-a ajutat in multe situatii in care alte motoare probabil m-ar fi dat de pamant... Daca aveti nevoie de manual pentru ER5 ma contactati.
  2. Motorul Kawasaki ER5 1997 A mers bine asta vara, mai spre iarna prin noiembrie cand a stat vreo 3 saptamani fara s-o pornesc a luat-o foarte greu dupa ce am tot dat de vreo 5-6 ori la buton...nu prea statea la relanti, cu soc la maxim murea, am lasat socul tras doar jumate, mergea cat de cat...dupa ce s-a incalzit si i-am luat socul mergea perfect! acum dupa 2 luni de stat am dat s-o pornesc n-a mers deloc...am dat in reprize de 3-5 secunde de vreo 10-15 ori, a murit bateria...am incarcat-o pe redresor am pus-o si la fel...nu porneste, se aude ca invarte si dau de 10 ori la buton pana moare iar bateria! alte informatii: - bateria nu prea cred ca e cea originala! e yuasa dar pe net am gasit pentru modelul meu de motor doar baterie de 10amperi, cea de pe ea e de 14... - am incercat intai sa o pornesc fara soc, cand am tras si socul parca mai rau se chinuia... Ce ar putea avea? I-as lua baterie noua dar n-as vrea sa arunc banii degeaba daca e altceva... ma gandesc ca daca era doar bateria ar fi pornit dupa ce am incarcat-o... Singurul lucru pe care n-am reusit sa-l verific la baterie este nivel lichid, in rest am testat-o arata 12v dupa ce am incarcat-o, inainte arata vreo 11,33V Poate imi dati un sfat ce sa mai incerc.
  3. Ok am citit topicul dar as avea cateva intrebari... Acum 3 zile am incercat sa pornesc motoru dupa o perioada de stat de vreo 3 saptamani(nu sta afara da nici la caldura)...am dat la buton in reprize de 5 secunde de vreo 10 ori cu pauze intre ele...nimic. A mai facut asa tot dupa o pauza de vreo 2 saptamani de stat, da pana la urma a pornit. De data asta dupa mai multe incercari a dat semne ca s-a dus de tot bateria...nu se mai auzea decat un "click", becurile de pe bord inca se aprind. Am dat jos bateria( este Yuasa) nu prea se mai intelege ce scrie pe ea...e foarte zgariata dar cred ca e 12V cu 12 sau 14Ah. Am testat-o si se pare ca mai are aprox 11,5V Am un redresor de masina da parca n-as vrea sa risc s-o stric... Redresoarele moto de pe louis.de sunt bune de ceva??? Ati folosit vreunu din modele?
  4. Intre Lizeanu si bd. lacu tei! e o intersectie mai mare, o benzinarie. Am vrut sa fac stanga spre obor pe strada reinvierii si am vazut o intesectie de linii tramvai iesite mult din asfalt, aveam un logan in dreapta mea care urma sa faca tot stanga. Eu am vrut sa iau viraju mai larg sa evit liniile da ala cu loganu a luat viraju scurt, practic mi-a taiat calea si in loc sa opresc sa fac ce imi propusesem am luat si io viraju mai din scurt si am dat direct in liniile alea de tramvai, cu ghidonu intr-o parte, putin aplecat. Cand am lovit liniile cu roata fata m-a aruncat pur si simplu intr-o parte si am cazut pe stanga! Acum as putea sa zic ca ala cu loganu e de vina ca mi-a taiat calea. Vedea ca io vroiam sa iau viraju mai lung...adevaru e ca io sunt de vina! Daca m-as fi oprit pur si simplu si as fi asteptat sa treaca ala dupa care mi-as fi luat viraju meu mai larg nu mai cadeam! Oricum intersectiile de liniile tramvai iesite sunt periculoase! Daca nu esti atent cand treci peste ele, te mai prind si in viraj dai sigur cu motoru de pamant!
  5. LOL! Pai cine a zis ca nu e manevrabil ER5ul! De aia l-am si luat!! E perfect k prima motocicleta! E foarte usor de manevrat cu cauciucurile din fabrica! Eu am spus ca arata aiurea pentru ca are cauciucul din spate foarte subtire(130) si intrebasem daca se poate schimba cu unul mai gros fara sa-i schimb stabilitatea! concluzia era ca nu prea merita schimbul cu unul de 140...diferenta prea mica la estetic si posibil destul de mare la stabilitate.
  6. Pai in situatia asta nu prea stiu daca mai are rost sa schimb cauciucul...intre 130 si 140 e o diferenta aproape insesizabila la ochi! Mai bine las motocicleta cum e ea din fabrica desi din spate arata ca un scuter! ORICUM UN MARE MINUS LA DESIGN CELOR DE LA Kawasaki. Cand au ales rotile ER5ulul probabil erau cu gandul la biciclete sau scutere...degeaba e motocicleta frumoasa daca are roti de moped!
  7. Spunea cineva mai sus ca a avut probleme in curbe din cauza cauciucului mai lat decat cel original. La tine cum s-a comportat dupa ce i-ai pus cauciuc mai lat! De fapt din moment ce a trebuit sa mai si polizezi din el i-ai pus MULT MAI LAT... Ai simtit vreo schimbare la mers? Mai stabila/instabila?
  8. caut garaj in zona iancului - piata iancului, soseaua iancului. tel 0720.412.855
  9. motoGT

    Fara Cuvinte...

    Perfect de acord! Mergi pe motor - ai avantaje si dezavataje pe care trebuie sa le accepti! O singura idee cretina au in cap foarte multi care scriu aici pe forum - E la volan, nu la ghidon pai E VINOVAT nu mai conteaza ce si cum! inainte sa-mi iau motor ma ingrozisem dupa ce citisem aici pe forum VEDEAM NUMAI "conservarii" sunt nenorociti. fac special, nu se asigura niciodata, nu dau prioritate la motoare, vor sa te dea jos, niste bestii care ataca motociclistii! e moarte sigura pe strazi la noi! Noroc ca nu m-am luat dupa cretinitatile pe care le-am auzit la multi dintre voi si am vrut sa incerc singur sa vad cum e pe strada cu motorul! Am avut o mare surpriza! E adevarat ca sunt si unii care nu se asigura, care nu sunt obisnuiti sa vada motor pe strazi si nu te vad, care nu iti dau prioritate! DAR CATIVA! DEPARTE DE A FI MAJORITARI! SI DACA CIRCULI PREVENTIV si in limite de bun simt(hai nu cu 50 da nici cu 100 in oras)! AI SHANSE MINIME SA PATESTI CEVA! Mergi ilegal! Conduci la risc! Nu te supara cand o patesti... Zi bah am fost prost si am patit-o! ASTA E! Viata merge inainte daca mai merge... NU MAI SARITI DE CATE ORI E UN ACCIDENT sa dati vina numai pe conservar - de multe ori ambii sunt de vina! Ii doresc baiatului accidentat sa aiba puterea sa isi continue viata! Mult noroc si sanatate la toti!
  10. Salut! Am un ER5 1997 si fiind prima motocicleta sunt super incantat de ea!! Am cumparat-o acum 2 saptamani si deja am facut vreo 1300 km cu ea! Imi place mult cum se comporta! Pot sa spun ca este excelenta pentru mine ca incepator desi e putin cam joasa pentru inaltimea mea(183cm), picioare lungi... Ca probleme: Se umezeste putin de ulei amortizorul dreapta fata iar cand stau pe loc si incerc sa schimb treptele de viteza(sa o aduc in treapta 1 sau in N) uneori mi s-a intamplat sa dau in gol daca se poate spune asa, adica apas de mai multe ori fara sa schimbe treapta! Am observar ca trebuie sa dau drumu la ambreiaj si uneori chiar sa accelerez putin(ca si cum as pleca de pe loc) ca sa isi revina si sa schimbe treptele! Nu stiu care e cauza dar oricum avand in vedere ca e o motocicleta de 10 ani la care vechiul proprietar nu a umblat absolut deloc mi se pare normal sa aiba cateva probleme! Stiti cumva un service BUN si un magazin de unde as putea lua piese pentru ea? Eu sunt din Bucuresti. Mai are un lucru care ma deranjaza din ce in ce mai mult! Se incinge extrem de tare rezervorul la baza dinspre mine si shaua in partea din fata! Practic este exact locul in care trebuie sa stai si la drum lung devine destul de greu de suportat! La voi se intampla asa ceva??? Din de an sunt ale voastre?
  11. Asa e am uitat sa precizez orasul! BUCURESTI!
  12. chiar nimeni nu stie un service care sa fac si ITP la scutere...
  13. Salut! Caut un service care sa faca ITP la scuter? Are totul in regula dar a expirat ITPul facut la RAR si... Stie careva vreun service autorizat pentru asa ceva! Eventual in sectorul 2... Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...