Sari la conținut

Mz 150


Kiusro
 Share

Postări Recomandate

Am dus motorul prietenului meu dintr-un sat de pe langa Orsova. Si acuma trebe intregit... :friends:

post-16893-1201425476_thumb.jpg post-16893-1201425514_thumb.jpg post-16893-1201425546_thumb.jpg post-16893-1201425590_thumb.jpg

 

In poza a doua este Sergiu.Asta este, si acuma, cine are de vanzare, bineinteles.

 

Kilometraj

maneta de soc

bordul de aluminiu, ala in care se prinde kilometrajul si contactul.

 

Cam atat, cred, cablul de soc s-a blocat la mijloc undeva, are un intinzator si a ruginit, si bunica-su a tras de soc prea tare si a spart tot acolo,tot plasticul este spart si maneta aia este rupta, bordul s-a rupt dupa ce a cazut unchiu-su cu el, a spart si kilometrajul, ala ii tandari :friends:

 

Trebuie vopsit tot, pe rezervor are lipite cateva bucati de caucuic ca nu mai are blocajul stanga-dreapta, instalatia electrica trebe verificata ca nu incarca bateria... este si la asta de lucru. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dus motorul prietenului meu dintr-un sat de pe langa Orsova. Si acuma trebe intregit... :friends:

post-16893-1201425476_thumb.jpg post-16893-1201425514_thumb.jpg post-16893-1201425546_thumb.jpg post-16893-1201425590_thumb.jpg

 

In poza a doua este Sergiu.Asta este, si acuma, cine are de vanzare, bineinteles.

 

Kilometraj

maneta de soc

bordul de aluminiu, ala in care se prinde kilometrajul si contactul.

 

Cam atat, cred, cablul de soc s-a blocat la mijloc undeva, are un intinzator si a ruginit, si bunica-su a tras de soc prea tare si a spart tot acolo,tot plasticul este spart si maneta aia este rupta, bordul s-a rupt dupa ce a cazut unchiu-su cu el, a spart si kilometrajul, ala ii tandari :friends:

 

Trebuie vopsit tot, pe rezervor are lipite cateva bucati de caucuic ca nu mai are blocajul stanga-dreapta, instalatia electrica trebe verificata ca nu incarca bateria... este si la asta de lucru. :rock:

Mai frate, faina treaba, norocul tau ca nu si-a luat prietenul ceva MT, Ural cu atas, oricum e faina, spor la surubarit si sa-l vedem pe asfalt.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, din cate vad eu, rudele au stricat jucaria baiatului:)) :

 

bunica-su a tras de soc prea tare si a spart tot acolo,tot plasticul este spart si maneta aia este rupta, bordul s-a rupt dupa ce a cazut unchiu-su cu el, a spart si kilometrajul

 

:bigstar: :bigstar:

:bigstar: :bigstar: Atentie la piesele ce se vor cumpara pt. ETZ ! Din informatiile noastre , piata de piese MZ e plina de piese chinezesti si taiwaneze.LA nemti si la unguri ni s-a confirmat faptul ca 80% din piesele comercializate la ei sunt de provenienta asiatica si nu corespund 100% cu cotele originale nemtesti ! Atentie mare la ce cumparati si ce masurati inainte ! Spor la lucru baieti ! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult judas, am sa fiu atent pe cat posibil...

 

Da, ovisey, rudele i-au stricat jucaria copilului :bigstar: dar noroc ca putem noi sa o facem sa-i fie pe plac, cum arata innainte...

 

--- Mesaj completat în 29 Jan 2008 21:31 -------------
aaa, Judas, cred ca stiu la ce te referi, am cumparat recent de la Ocani, sabotii de frana spate, si gaurile din saboti erau mai mici ca nu au intrat pe tije, a trebuit sa trec cu un burghiu prin ele, si din neatentia mea le-am descentrat.... mama masii....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult judas, am sa fiu atent pe cat posibil...

 

Da, ovisey, rudele i-au stricat jucaria copilului :bigstar: dar noroc ca putem noi sa o facem sa-i fie pe plac, cum arata innainte...

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Jan 2008 21:31 -------------</small><br/>aaa, Judas, cred ca stiu la ce te referi, am cumparat recent de la Ocani, sabotii de frana spate, si gaurile din saboti erau mai mici ca nu au intrat pe tije, a trebuit sa trec cu un burghiu prin ele, si din neatentia mea le-am descentrat.... mama masii....

:bigstar: :bigstar: Ei vezi? Masurati bine inainte sa cumparati, piesele.Si piesele ce le cumparati studiatile si masuratile cu atentie, daca nu....: big surprize: nu potriveste piesa de MZ la MZ, pt. ca nu-i piesa nemteasca originala ! :bigstar: :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute s-a chinuit Sergiu sa-l porneasca, a pus bateria, cu redresor-ul pe ea, ca nu eram siguri de baterie. pedale in nebunie porneste si se opreste imediat, eu ma uit la el, ce are, ce are? Nu am stiut ca Sergiu umblase mai innainte la el. Ieri ma duc acolo, Sergiu era la lucru, desfac capacul lateral de la dinam, a inceput sa curga apa si a curs nu gluma am gasit totul ruginit coclit, ud tot a facut condens, dar cam multa apa. Platina nu mai functioneaza bine, arcul ala, s-a transformat in sarma, sau sarma trebuie sa fie? Am luat smirghel-ul am curatat tot am si reglat platina, la simt, ca nu am instrument, cred ca era cu 1-2mm mai devreme. Ma duc la carburator, surubul de aer era 10-11 ture desfacut, cand am trecut de 9 nu am mai numarat :bigstar: l-am strans si i-am dat 1tura si jumate, relantiul 1tura, dar a fost bun, am spalat totul cu benzina, am pus capacul innapoi l-am scos din curte si i-am dat o tura, merge incredibil de bine... eu unu m-am mirat cum de merge asa de frumos, toba abia se aude merge ca uns... :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute s-a chinuit Sergiu sa-l porneasca, a pus bateria, cu redresor-ul pe ea, ca nu eram siguri de baterie. pedale in nebunie porneste si se opreste imediat, eu ma uit la el, ce are, ce are? Nu am stiut ca Sergiu umblase mai innainte la el. Ieri ma duc acolo, Sergiu era la lucru, desfac capacul lateral de la dinam, a inceput sa curga apa si a curs nu gluma am gasit totul ruginit coclit, ud tot a facut condens, dar cam multa apa. Platina nu mai functioneaza bine, arcul ala, s-a transformat in sarma, sau sarma trebuie sa fie? Am luat smirghel-ul am curatat tot am si reglat platina, la simt, ca nu am instrument, cred ca era cu 1-2mm mai devreme. Ma duc la carburator, surubul de aer era 10-11 ture desfacut, cand am trecut de 9 nu am mai numarat :D l-am strans si i-am dat 1tura si jumate, relantiul 1tura, dar a fost bun, am spalat totul cu benzina, am pus capacul innapoi l-am scos din curte si i-am dat o tura, merge incredibil de bine... eu unu m-am mirat cum de merge asa de frumos, toba abia se aude merge ca uns... :D

:kiss: :hug: Inca un MZ salvat de la dezastru ! Cinste ! :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie cea mai tare faza mi s-a parut asta :

 

"si bunica-su a tras de soc prea tare si a spart tot acolo,tot plasticul este spart si maneta aia este rupta, bordul s-a rupt dupa ce a cazut unchiu-su cu el, a spart si kilometrajul, ala ii tandari " Pe cuvantul meu daca nu am ras...........i-au stricat jucaria :D :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, eu am ras la faza aia cu stricatul jucariei, nu stiu de ce dar suna comic

:D :kiss: Jucarie, jucarie, dar sa nu uitam ca 150-u ii cam sprinten, as putea spune obraznic pe langa 250, dar cand vine dealul , atunci 250 isi arata puterea.... :hug: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, azi a trebuit sa reglez iara carb ca pe Sergiu il mananca sa umble, a dat 4 ture la aer. Am intalnit o problema merge ce merge, se incalzeste frumos motorul si nu mai merge calumea, da rateuri, am schimbat fisa de la bobina dar tot merge sacadat, platina este curatata nu demult, poate ii sarma aia acolo care nu mai isi face treaba, sau o fi iara ud innauntru...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, azi a trebuit sa reglez iara carb ca pe Sergiu il mananca sa umble, a dat 4 ture la aer. Am intalnit o problema merge ce merge, se incalzeste frumos motorul si nu mai merge calumea, da rateuri, am schimbat fisa de la bobina dar tot merge sacadat, platina este curatata nu demult, poate ii sarma aia acolo care nu mai isi face treaba, sau o fi iara ud innauntru...

:what: Ar trebui sa te uiti sa nu cumva sa miste de la trepidatii vreo siguranta, sa piarda din curent.Si eu am patit asa : imi jucau sigurantele in suporti.Mai e posibil ca si bobina insusi sa fie catre finish, asa am patit ca tine cu ES-ul.Rece mergea brici pana-n 2 km, pe urma urmau sacadarile si caderile din turatie. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, azi a trebuit sa reglez iara carb ca pe Sergiu il mananca sa umble, a dat 4 ture la aer. Am intalnit o problema merge ce merge, se incalzeste frumos motorul si nu mai merge calumea, da rateuri, am schimbat fisa de la bobina dar tot merge sacadat, platina este curatata nu demult, poate ii sarma aia acolo care nu mai isi face treaba, sau o fi iara ud innauntru...

 

Pai zi lui bunicu-so sa incerce sa regleze el carburatorul :ok: ;) :D :rock: :moto: :what: :kiss: :kiss: :kiss: :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am innebunit, nu-i de ajuns ca-l reglez dupa Sergiu, sa mai fie si bunica-su... oricum bunica-su este departe de noi, este printr-un sat de langa Orsova...

 

as putea sa incerc cu alta bobina de inductie, eu nu am inteles cum se verifica alea, tu zici ca ai schimbat-o si a mers bine? dar ce legatura are cu incalzitul motorului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am innebunit, nu-i de ajuns ca-l reglez dupa Sergiu, sa mai fie si bunica-su... oricum bunica-su este departe de noi, este printr-un sat de langa Orsova...

 

as putea sa incerc cu alta bobina de inductie, eu nu am inteles cum se verifica alea, tu zici ca ai schimbat-o si a mers bine? dar ce legatura are cu incalzitul motorului?

 

Pai nu are neaparat legatura cu incalzitul motorului ci cu trepidatiile.Dupa un timp ,de la mai multe trepidatii poate se misca ceva ,cum spunea judas, sigurantele. Sau si bobina, daca e defecta, dupa un timp de functionare poate face figuri.Bobina poti sa o masori cu ohmmetrul (masori intre plus si minus si trebuie sa ai de las 3 la 5 Ohmi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu are neaparat legatura cu incalzitul motorului ci cu trepidatiile.Dupa un timp ,de la mai multe trepidatii poate se misca ceva ,cum spunea judas, sigurantele. Sau si bobina, daca e defecta, dupa un timp de functionare poate face figuri.Bobina poti sa o masori cu ohmmetrul (masori intre plus si minus si trebuie sa ai de las 3 la 5 Ohmi)

:what: :kiss: Augustine, esti sigur de treaba cu masuratu bobinei, pt. ca treaba asta n-o stiam, pe bune....! :kiss: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de ce sa nu fiu sigur ? De exemplu, cand iti pui aprindere tranzistorizata,aceasta nu va funtiona bine daca rezistenta intre bornele + si - ale bobinei de inductie nu depaseste 3 ohmi. Sunt unele bobine de inductie ,de exemplu unele tipuri Bosch, care au 2 ohmi.Cele romanesti,de Sf.Gheorghe pt Dacia, de exemplu, au pe aproape de 5 ohmi........Bineinteles,fiecare tip de bobina e facuta pt un anumit condensator si sistem de aprindere,asa ca daca pui Bosch cu aprindere tranzistorizata e probabilitatea mare ca motorul sa mearga prost..................Cu ohmmetrul poti verifica si daca bobina e arsa.............

 

Tu ai alta parere? Spune-mi ce stii....... :what: :kiss: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de ce sa nu fiu sigur ? De exemplu, cand iti pui aprindere tranzistorizata,aceasta nu va funtiona bine daca rezistenta intre bornele + si - ale bobinei de inductie nu depaseste 3 ohmi. Sunt unele bobine de inductie ,de exemplu unele tipuri Bosch, care au 2 ohmi.Cele romanesti,de Sf.Gheorghe pt Dacia, de exemplu, au pe aproape de 5 ohmi........Bineinteles,fiecare tip de bobina e facuta pt un anumit condensator si sistem de aprindere,asa ca daca pui Bosch cu aprindere tranzistorizata e probabilitatea mare ca motorul sa mearga prost..................Cu ohmmetrul poti verifica si daca bobina e arsa.............

 

Tu ai alta parere? Spune-mi ce stii....... :kiss: :kiss: :kiss:

:what: :eek: Nici eu nu stiu altele, caci pe oartea electrica nu prea stralucesc . :ok: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai bobina nu am mai verificat-o, in schimb am schimbat platina si plutitorul din carb ala care era nu mai avea partea dreapta si stanga a fost sparta si ingreunata cu cositor, mai mult am observat ca este posibil ca dopul de la soc sa nu inchida din cauza ca a ruginit cablul in camasa, cand am taiat cablul a fugit 2cm in camasa, va dati seama ca atunci cand se incalzea motorul mergea cu aerul tras si normal ca mergea sacadat...acuma merge frumos, porneste mai greu totusi, am sa ma uit si la bobina, altceva nu stiu ce sa-i mai fac, trebuie sa cumpar un ceas comparator sa reglez calumea aprinderile. Multumesc pentru informatii si ajutor. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca gasesti ceas comparator sa imi spui si mie sau sa imi iei si mie si ti-l patesc.Chiar nu am idee de unde sa cumpar........

:what: :kiss: Si eu trebuie sa-mi iau neaparat unul, dar pana acum am tot pasuit problema. Daca se gaseste aici la Cluj, am sa-mi cumpar si am sa si pun poza cu el sa-l vedeti si voi daca va intereseaza eventual... :kiss: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sant ceasuri comparatoare la magazin,dar pana va luati

va dau un desen simplu dupa care va puteti regla motorul!

 

 

:kiss:

:what: :kiss: Si cei care nu pot pricepe nimic din desen, ce le propui, brother? :kiss: :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...