Ancalagon Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Desi rezultatul final nu e chiar pe gustul meu, ideile omului sunt remarcabile... http://www.home.earthlink.net/~donaldbranscom/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 io nu deslusesc din poze,cum o transformat el transmisia longitudinala in transversala....adica cum o montat pinionul si pe ce.... Black. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 cred ca a modificat cutia, transmisia de pe dreapta-cardan, a fost mutata pe stanga-lanț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 pai cutia, dar....eu stiu ca VN1500 are cardan pe stanga...iar iesirea e longitudinala....deci,cum a facut iesire transversala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 A inlocuit practic cuplajul elicoidal de pe arborele final cu un pinion pentru lant, a pus un simering ca sa nu piarda ulei, a facut niste adaptari pe circuitul de ulei ca sa nu mai aiba ulei in mica carcasa unde era cuplajul cu cardanul si bineinteles a taiat o iesire in capacul transmisiei, pentru lant. Interesant, sunt curios daca nu suprasolicita cutia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 deci,cum a facut iesire transversala?ca nu inteleg..... iesirea pt cardan e longitudinala....cea pt pinion tre sa fie transversala....eu nu inteleg cum a facut modificarea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 Chestia aia a inlocuit-o cu un pinion... Asa arata la Volusia, dar cred ca la Vulcan nu difera foarte mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 deci intrucat japonezele nu au arbori longitudianli in cutie cu exceptia primelor copii de BMW si apoi BIM, Marusho etc si cred ca si CX500, au parte de 2 grupuri conice (angrenaje hipoidale)formate fiecare din pinion de atac si coroana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 deci intrucat japonezele nu au arbori longitudianli in cutie cu exceptia primelor copii de BMW si apoi BIM, Marusho etc si cred ca si CX500, au parte de 2 grupuri conice (angrenaje hipoidale)formate fiecare din pinion de atac si coroana. io ma intreb altceva: de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 aha,acum pricep....de fapt,iesirea originala primara e tot transversala,dar are grup conic.....care a fost inlocuit cu pinion. anyway,e treaba complexa,trebuie facuta ca lumea,ca sa reziste....eu zic ca nu merita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 30, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2008 Omu' a facut-o pentru a putea pune o roata groasa pe spate, cardanul il limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 mai bine punea o cruce in plus...cum fac nepristii.... oricum,ideea e buna,bravo lui. Black. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.