Sari la conținut

Conversie De La Cardan La Lant


Ancalagon
 Share

Postări Recomandate

A inlocuit practic cuplajul elicoidal de pe arborele final cu un pinion pentru lant, a pus un simering ca sa nu piarda ulei, a facut niste adaptari pe circuitul de ulei ca sa nu mai aiba ulei in mica carcasa unde era cuplajul cu cardanul si bineinteles a taiat o iesire in capacul transmisiei, pentru lant. Interesant, sunt curios daca nu suprasolicita cutia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci intrucat japonezele nu au arbori longitudianli in cutie cu exceptia primelor copii de BMW si apoi BIM, Marusho etc si cred ca si CX500, au parte de 2 grupuri conice (angrenaje hipoidale)formate fiecare din pinion de atac si coroana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci intrucat japonezele nu au arbori longitudianli in cutie cu exceptia primelor copii de BMW si apoi BIM, Marusho etc si cred ca si CX500, au parte de 2 grupuri conice (angrenaje hipoidale)formate fiecare din pinion de atac si coroana.

 

io ma intreb altceva:

de ce? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...