Jump to content

Ancalagon

Super Membru
  • Posts

    2,627
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Middle-Earth
  • Carnet moto din
    Dark Ages
  • Motocicleta
    Drifter
  • Numar Moto
    Unnatural
  • Club
    Mordor Dragon Tea Society

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Savage, Simson, Volusia
  • Interests
    Eating and burning unpleasant creatures...

Recent Profile Visitors

3,222 profile views

Ancalagon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

  1. Sa ne mai dam, daca e tot asa de cald:
  2. Singurul punct slab al Nivei este lipsa sasiului. In rest, masina solida, fiabila, piese ieftine, usor de reparat, capabila in teren, mai comoda decat Samurai/Jimny. Russian style. Atentie la tablarie la second-hand-uri mai vechi. Cabanierul de sub Cindrel avea o Niva, urca si iarna cu ea pe munte, nici o treaba.
  3. https://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-VN1500-VULCAN-NOMAD-CHROME-HIGHWAY-CRASH-BAR-ENGINE-PROTECTOR-GUARD-BAR/132361706219?epid=27007124541&hash=item1ed15f5aeb:g:pmkAAOSwGyFZ4BnO https://www.ebay.co.uk/itm/KAWASAKI-VN1500-VULCAN-CLASSIC-BULL-CRASH-BAR-ENGINE-GUARD/152762826284?hash=item23915fbe2c:i:152762826284 De la belgianul din link-ul al doilea mi-am luat eu crash bar pentru Drifterele de 800 si 1500 si un Shadow de 600. Sunt absolut ok.
  4. ...iar cilindree sub 2000 la 4x4 e motor inutil.
  5. Transalp-ul e mai inalt, dar mai bun pentru forestiere, daca te bagi si pe asa ceva. VFR-ul e mai rapida, mai puternica, mai joasa, mie mi se pare mult mai comoda, dar pe coclauri nu te poti da cu ea.
  6. Ia-l. E probabil varianta cu carburator. Are un cuplu cat Dyna. E fiabil. E mai brutal mai greu si mai necizelat fata de VN800. Eu am in ograda varianta de Drifter si de VN800 si de VN1500. Decat sa dau 800-le am preferat sa mai iau un 1500, deci sunt nebun. Vezi sa nu patesti ca mine.
  7. Asa e, unele VN-uri de 800 merg mai bine cu CR6 pe un cilindru. De ce doar unele, nu cred ca stie nimeni.
  8. Picaturi in ochi sau vinde-o... Eventual la un oftalmolog...)
  9. Inteleg taxa de intrare pentru o expozitie de custom, dar te pomenesti ca firme ca Yamaha, HD, sau alte corporatii de gen n-or fi dat destui bani. Sau dupa criza asta ii sponsorizeaza vizitatorii din Romania... )) Poate era o idee sa ceri bani pentru show-uri sau evenimente speciale, dar ca sa vezi motocicletele de anul trecut probabil nu merita nici 20 de lei. Cel mai dragut mi s-a parut gestul unui tip pe motor care cand a auzit ca nu exista parcare moto s-a intors si a plecat. Cred ca puteai sa faci cale-ntoarsa doar cand vedeai moacele alora de la intrare. Plina tara asta de gorile. Eu zic ca prea se lasa PR-ul in seama hosteselor... Dragute, intr-adevar, dar ce te faci cu motociclistii gay? )
  10. Virago 750, Intruder 800, Shadow 600, 750, ieftine si bune.
  11. In general daca il desfaci 2 ture si jumatate dupa ce l-ai insurubat complet (cu blandete) ar trebui sa functioneze ok. Daca nu, cam cum scrie mai sus - cam enervant, ca nu ajungi la el. Nu stiu daca a reusit cineva sa faca asta cu carburatorul la locul lui.
×
×
  • Create New...