Sari la conținut

dnepr tuning


kerosen
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 79
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sablarea am facut-o intr-o fabrica , cu nisip de quartz, shi la o instalatzie industriala cu debit mare shi 15 bari presiune.

sansele sunt mici dar exista, manuele, las ca ne intalnim la vara pe la intruniri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hug: Si tu manuele zici ca o sa mearga?pe mine ma sperie gandu sa frezez pistoanele de trs(nu prea cred ca mai au rezistenta la detonatie... sigur au fost "putin" gandite... PAREREA MEA! :lol: DAR TOTUSI  daca merge "binisor" cred ca m-as baga si eu "putin"la capitolul "pistoane modificate, schimbate etc..."  SI INCA CEVA  pt cosmin>>>>>  CU CE ai sablat cilindrii? nisip fin sau alice? exista si in rm o instalatie de sablat, dar cu alice....    si ar  mai avea si unchiul meu un aparat de sablat da nu prea are compresor care sa functioneze la 6 atmosfere, si cu debit BABAN :baldy: asta mi-a spus el... :D acum astept reply-urile  voastre!    (si inca ceva:daca sablezi cu nisip , nici nu te mai vezi  cu piesa :laugh: !,  si nici nu prea mai e voie , legal vorbind...)

 

 

 

BAFTA! :D  :D  :laugh:

 

:baldy:

bueei...dak tot o dai cotita k se slabeste aia k n-ar merge aia n-o sa ajungi niciodata la ceva mai bun!!!

risk putin si tu si- sigur o sa ai rez,,,acu depine cum ai gindit tu "customizarea"..esti mai "smeker "in gindire iese buna nu te pricepi daaai din coltz in coltz k se slabeste k n-ar merge,etc......ASA K PUNE MINA LA TREABA SI FA SI TU CEVA IN MOT ALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

POTZI SA TE SUPERI DA AM VRUT SA PARA UN IMPULS NUU ..ALTCEVA :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:D :D MANUEL MAN crede-ma acum l-as face bucatzi si ash tunari fiecare piesa (incepand cu pompa de ulei , SPECIFIC !:lol: si cu radiatoru' de ulei! ) da' nu shtiu cum sa-ti explic mai bine , ca sa ma intelegi.... acu' sunt student , nici nu mai stiu ce sa invat (sau sa citesc mai intai... :hug: ) , iar de motor "am timp" doar in weekend sambata si putin duminica , ca luni tre sa fiu la bucuresti la faculta... AR mai fi si "mica" problema a banilor .... , si in special a sculelor cu care sa desfac motoru'! EX. : CU CE NAIBA sa desfac vibrochenu'? ca mesteru' pe care il "cunosc" eu nu prea da cu imprumut ... iar ca si cum nu ar fi de ajuns , ma mai iau si parintziii la "suturi" ca frec menta pe langa motor... cu o asemenea adunatura de probleme crede-ma am cam inceput sa cedez(ma lasa phisicu':baldy: ! si poti sa imi zici tu cat vrei : "fa ceva in motoru' ala" , pt ca eu sunt cam neputincios... bani nu prea... timp cangi... scule pt mecanica avansata nema... ACU' TE LAS PE TINE SA MEDITEZI:) LA CE AM SCRIS AICI!

 

 

BAFTA! :laugh: :laugh: :laugh:

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ah DA UITAM ! nu ma prea supar asha de usor... trebe sa fie ceva muuuuult mai complex :laugh: ce mi-ai spus tu manuel coincide cu ce imi spun amici mei cand vin pe la mine PE MOTOARE ....SPECIFIC(minsk , jawa , ij, si un gsxf de 750 , model 2004....asta ma oftica cel mai mult :D ) ah da' mai e si un nipru fara modificari ....! CAM ATAT ! :D

 

 

 

 

BAFTA! :laugh:

 

 

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

KEROSEN MAN SI DACA TOT AM AJUNS LA TUNNING , DE CE SA NU NE "ARUNCAM" SI LA O APRINDERE C.D.I? aici ar fi de mare ajutor manuel care a "experimentat" deja o aprindere C.D.I. pe nipranu" lui. asha ca astept sa vad ce pareri aveti voi despre o asemenea aprindere! (eu unul sigur sunt curios!) poate puneti si niste poze!

 

 

BAFTA! :laugh:

 

 

:D :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D  :D MANUEL MAN crede-ma acum l-as face bucatzi si ash tunari fiecare piesa  (incepand cu pompa de ulei , SPECIFIC !:baldy: si cu radiatoru' de ulei!  )  da'  nu shtiu cum sa-ti explic mai bine , ca sa ma intelegi....  acu' sunt student , nici nu mai stiu ce sa invat (sau sa citesc mai intai... :lol: ) , iar de motor "am timp"  doar in weekend sambata si putin duminica , ca luni tre sa fiu la bucuresti la faculta...    AR mai fi si "mica" problema a banilor ....  , si in special a sculelor cu care sa desfac motoru'!  EX. : CU CE NAIBA  sa desfac vibrochenu'? ca mesteru' pe care il "cunosc" eu nu prea da cu imprumut ...  iar ca si cum nu ar fi de ajuns  ,  ma mai iau si parintziii la "suturi"  ca frec menta pe langa motor...    cu o asemenea adunatura de probleme  crede-ma am cam inceput sa cedez(ma lasa phisicu':baldy: !  si poti sa imi zici tu cat vrei  : "fa ceva in motoru' ala"  , pt ca eu sunt cam neputincios...  bani nu prea... timp  cangi... scule pt mecanica avansata nema... ACU' TE LAS PE TINE SA MEDITEZI:)  LA CE AM SCRIS AICI! 

 

 

BAFTA! :laugh:  :laugh:  :hug:

 

:D

eheee studentie dulce studentie....da nu scapi tu de ea sa vezi ce motor iti tunezi! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

robybiker, o sa-i fac modificarile urmatoare: alta furca fatza, o mica modificare pt a-i putea monta cadrul de la atash, la shaua ma mai gandesc, probabil o sa o reimbrac in doua culori... cam atat la design

despre c.d.i. : am luat o aprindere de la un golf II shi o sa o adaptez pe platoul de la nipru, + doua bobine duble de la un motor japonez, + cate doua bujii denso iridium pe fiecare chiulasa -aruncatoare de flacari-... in concluzie aprindere Twin spark!

manuel, pune tata o poza cu modoficarea de la aprinderea cu senzor, sa vedem shi noi cum ai rezolvat adaptarea, eventual o schitza acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

ok manuel, am citit treaba cu senzor hall de mai demult.... da' problema e mai mult de ordin practic , si financiar: anume: de unde se poate cumpara una second hand sau chiar noua, si cam la ce pretz: plus cateva detallii despre adaptat :laugh: si dupa poate mai merge sa ma gandesc la asha ceva! momentan am 2 bobine de dacie noi si 2 aprinderi electronice (facute la tg. mures , mici , rosii , in rasina... :D ) poate o sa incerc si eu un C.D.I. candva!

 

 

 

BAFTA! :D

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat de la un tip aprinderea completa de pe un motor de golf II : delcoul electronic-cu senzor, bobina de inductzie pt aprindere electronica, shi aprinderea electronica- c.d.i.-ul . toate la 600.000 lei. normal astea toate merg pe la 800.000-1.000.000 lei pe piatza sau cum tzi-e norocul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schemele ce le-am pus io sunt exact ale cdi-ului de golf 2..

la nipra iti tre una singura..in loc de cama pe care o scitzi de pe avansu centrifugal am facut la strung alta da in loc de came mia iessit un fel de elice cu 2 pale care trec prin fanta senzorului...platou miam facut altu la strung ,ATENTIE,din ALUMINIU,o data nu am vrut sa-l stric pe ala orig si a doua ..in jurul senzorului sau imediata apropiere nu trebuie sa fie nici un obiect de fier sau cu contz de fier,k sa nu se genereze vreun alt cimp electramagnetic sau magnetic inafara de "ruptor"(elicea mea)care pot duce la deteriorarea senzorului sau mai bine zis a partii electronice sau si mai bine zis a unitatii Hall care e f sensibila la cimpuri magnetice...inafara de elicea aia care face ruperea totul trebuie facut din AM-uri sau mai pe intelesul tuturor neferoase(aluminiu,alama,bronz)

atentie mare !!io am ars multe aprinderi d-astea ...acu le stiu toate kikitzele

se mai ard si de la o inst el proasta,de niste borne oxidate,etc ,etc

cind am pus primul cdi ,rusu kre mia dat-o asta mi-a zis sa fiu f atent"verif atent inst el,bornele,incarcarea..."io roman destept"ce e ala mai destept k mini?"si am puso si na k am si ramas in drum :hug:

se mai ard si din cauza folosirii unei bob necerspunzatoare ...bob pt cdi au o rez mult mai mik...sunt pe culori:negru,maro,gri.etc...fiecarei culori corespunzindu-i o rez anume pe kare o gasiti in documentu pus de mine mai sus :D

bob pt aprinderi clasice merg cu succes la cdi k au rez mare dar dau o scinteie mult mai slabaDAR esti sigur k nu se arde.. :laugh: :laugh: ...

dupa cum ziceam mai sus pin cite teste am trecut si dupa ce am ars v-o 4 module si v-o doi senzori acu le stiu kikitzele..succes la :laugh: :lol:

:D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:D kerosen , daca nu te superi am o singura intrebare pt tine: cum dai tu gaura pt cea de-a 2-a bujie? am vazut mai demult pe net asha ceva (deci nu e chiar nou ce spui tu) dar tare ma roade , cum dai gaura aia in chiulasa , perfect ca cea deja existenta! daca e mai inclinata , sigur atinge pistonu' sau ....cine stie ce mai iese pe acolo... chiar cred ca e o treaba valabila (twin sparku' si cu C.D.I.-ul, dar trebuie muuulta precizie , la ambele...) SPOR la treaba si te rog mult sa ma tii la curent cu ultimele noutati! (ah da uitam : ai gasit vreun ppiston care sa nu trebuiasca frezat locul pt supape?)

 

 

 

BAFTA! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D kerosen , daca nu te superi am o singura intrebare pt tine:  cum dai tu gaura  pt cea de-a 2-a bujie? am vazut mai demult pe net asha ceva (deci nu e chiar nou ce spui tu) dar tare ma roade  , cum dai gaura aia in chiulasa , perfect ca cea deja existenta! daca  e mai inclinata , sigur atinge pistonu' sau ....cine stie ce mai iese pe acolo...    chiar cred ca e o treaba valabila  (twin sparku' si cu C.D.I.-ul, dar trebuie muuulta precizie  , la ambele...) SPOR  la treaba si te rog mult sa ma tii la curent cu ultimele noutati! (ah da uitam : ai gasit vreun ppiston care sa nu trebuiasca frezat  locul pt supape?)

 

 

 

BAFTA! :D

nu tre kiar asa multa precizie..he he..sa ai tupeu sa o dai!!...

asa ceva a facut un preten la a lui si sa stiti k se simtea f mult dif de mers...se apropia de a mea cu cdi..a lui fiind pe platina...

AM REVENIT CU PIST DE OLTCIT SI SEGMENTZI...POZE VEDETZI CA AM DESKIS ALT TOPIC SA VADA TOT ROMANU!!!....la SERVICE..comuniste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...