Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 volantu meu nu a avut buza aia inalt ce incadreaza placile de amb...tot ambreiaju a fost mai usor din fabrik..k la solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 pompa "pe la spate"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 mai voiam sa zic volanta... s-cu-ncep cu pompa marita..SI DISTANTIERU TAIAT DIN ALT CORP DE POMPA..SI RECTIFICAT PE MASINA DE RECTIFICAT.. mentionez k e mearsa un bun numar de kilometri..fara uzura..mai mult am desf k sa vad gradu de uzura...arata STAS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 masurate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 siopompa montata...intreaga.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 16, 2005 Share Postat Aprilie 16, 2005 ce spunetzi,va place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 SALUT! manuel , STII CE AM EU DE REPROSAT? faptul ca pompa poate fi marita pana la max , ceea ce tu nu ai facut.... adica : latimea pinioanelor POATE fi de 30mm , ceea ce nu cred ca e "cam" rau si din ce tip de otel le-ai facut? eu am momentan o MARE problema , deoarece din cauza prostiei din mine.... am luat din axu' de spate si am vb cu oameni mai "destepti" (un inginer de la fosta fabrica de oltcit-uri...) si mi-a zis ca am luat tocmai stratu' de cementuire....... si eu cam inclin spre ceea ce spune el: pt ca la inceput a iesit un span albastrui , si apoi doar span normal... CE fac eu acum? iar la pinioanele tale nu le-ai bagat un tratament termic? something... si cea mai importanta intrebare pt tine: UNDE LE-AI FACUT? ca eu am vb cu mos pedala si momentan au ceva probleme la fabrica respectiva! (din bucuresti) BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 17, 2005 Share Postat Aprilie 17, 2005 pinioanele dak voiam le faceam de 100 mm...da cum le mai bagam io acolo?nu am vrut sa ma bag in "tunelu axului de prindere a mot...cu toate k si cu aste m-am ciupit vo 2-4 mm oricum cu astea mot are super presiune k ma mincat si in c... sa intaresc arcu de la supapa din pompa si manometru pe care l-am pus in loc de sonda de ulei la dat peste cap de vo 3 ori de nu mai revenea sub indicatzia de 2 bari si cu mot oprit tare faza cind am pornit mot prima data cu sonda asta...pornesc la relanti ma uit la ceas 5 bari...accelerez sa vad cita pres baga..si cind a inceput sa se-nvirta acu ziceai ca-i elice si mot nu era rece asta ma bucurat k uleiu era cald deci la rece era pericol. da ,pinioanele au tratament termic. dupa un an de mers dintzii pinioanelor nu arata nici o urma de uzura..bun. culoarea spanului difera si in functie de fortza cu care se "apasa" strungaru cu cutzitu strungului in el ...zi dak vrai si ax(stiu k am un "spear" ax,io am de japan acu pe spate si mai am si ink o nipra originala la pastrare) ca muine ma duc sa iau telescoapele sa ti le trimit la noi e bine aici cu modificarile k e shantieru naval luat de DAEWOO si se gasesc orice materiale crom ,inox...si avem si oameni in "interior"care se ocupa cu ciubucuri...orice,absolut orice se face,noi ducem schema "chestiei si a doua zi "voilla"... toate suruburile de pe mot o sa fie de crom (acu sunt 60% din ele)pun in umbra orice mot super cromata care dak o tii o iarne afara curge rugina din. ea coarnele sunt din tzava de crom indoite de mine la masina de indoit tzava ..adusa tot din... sunt parti ,acum,din mot pe care dai cu magnetu si nu se prinde..crommmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Aprilie 17, 2005 Autor Share Postat Aprilie 17, 2005 bravo baietzi, vad ca nu va sta mintea! am gasit supape echivalente cu ghiduri - toate noi, am trecut pe supape cu tija de 7 mm shi cred ca o sa schimb shi arcurile de la supape cu nishte arcuri noi mai ushoare shi e suficient un arc, in loc de doua arcuri la o supapa sincer nu am mai lucrat la motor de 2 saptamani, ca acu m-am bagat pana in gat in mashinutza, deh ,lucrez pe doua fronturi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MANUELE TATA te rog eu mult , te implor, sau cum mai vrei tu, numai da-mi un nr de telefon ca TURBEZ cand vad ca la voi se poate face o treaba buna si eu ma invart ca un c....i in galeata , aici in rm sarat , unde ma rog de unu sa frezeze o piesa de 2 saptamani... pan la urma l-am lasat in gura mamii lui cu tot cu sculele lui .... chiar ma intereseaza , as veni pana la tine cu orice piesa am nevoie , da' lasa si tu un nr de tel, si cand pun mana pe $ direct la tine aterizez ! si sa stii ca e buna presiunea aia la ceva : poti sa montezi un radiator de ulei de la oltcit, si vara esti boss cu 130km/h si cu ulei care nu trece de 50 de grade celsius momentan vreau sa completez fatza la nipru , ca am luat o roata de rd 350 si am constatat cu stupoare ca axu' de nipru e muuuuuult mai gros decat interioru' rulmentilor , sii alti rulmenti nu intra............. plus ca ma ajuta Kerosen cu niste etriere , poate o fac vara asta........... ce ma bucura cel mai mult sunt cele 2 discuride 270mm diametru ..... cu astea sigur se opreste nipranu' hai bafta ca m-am intins la vorba! (SI NU UITA DE NR DE TELEFON PLEEEEASE) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 AH DA SI LA CAPITOLUL CIUBUCURI sa stii ca plusez bine si mult numai sa iasa treaba buna , crede-ma! astept un semn de "viata" de la tine! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 AUZI MANUEL DA' NU SE POATE monta toata pompa ( cu pinioane de 30 mm ) o data cu capacu' care vine pe vibrochen?eu inca nu l-am desfacut , da' urmeaza , eu asha m-am gandit... si partea in care e montata siguranta aia de presiune , se "lipeste" de blocu' motor , pe unde trece axu de prindere al motorului ! et voila' a intrat scarba aia de pompa! tu ce zici nu se poate? oricum cred ca se mai poate taia din teava aia de la sigurantza nu? corecteaza-ma daca gresesc! oricum am studiat problema muuuuult timp! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 18, 2005 Share Postat Aprilie 18, 2005 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MANUELE TATA te rog eu mult , te implor, sau cum mai vrei tu, numai da-mi un nr de telefon ca TURBEZ cand vad ca la voi se poate face o treaba buna si eu ma invart ca un c....i in galeata , aici in rm sarat , unde ma rog de unu sa frezeze o piesa de 2 saptamani... pan la urma l-am lasat in gura mamii lui cu tot cu sculele lui .... chiar ma intereseaza , as veni pana la tine cu orice piesa am nevoie , da' lasa si tu un nr de tel, si cand pun mana pe $ direct la tine aterizez ! si sa stii ca e buna presiunea aia la ceva : poti sa montezi un radiator de ulei de la oltcit, si vara esti boss cu 130km/h si cu ulei care nu trece de 50 de grade celsius momentan vreau sa completez fatza la nipru , ca am luat o roata de rd 350 si am constatat cu stupoare ca axu' de nipru e muuuuuult mai gros decat interioru' rulmentilor , sii alti rulmenti nu intra............. plus ca ma ajuta Kerosen cu niste etriere , poate o fac vara asta........... ce ma bucura cel mai mult sunt cele 2 discuride 270mm diametru ..... cu astea sigur se opreste nipranu' hai bafta ca m-am intins la vorba! (SI NU UITA DE NR DE TELEFON PLEEEEASE) ai PM de la mini.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 si ? cand e gata motoru'? de abia astept sa citesc prima impresie pe forum!!!!! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 23, 2005 Share Postat Aprilie 23, 2005 AM POOOORNIIIITOOO!!! IIIIIIHHHAAAAAA!! MERGE K UN ENDURO,PACA,PACA,.....SI CIND "BAG MINA-N GAZ"SARE-N TURE K NEBUNA...MISTO.. caut sa fuck un filmuletz cu ea sa vedetzi! asa faceam pin garaj asara pe la 12 in garaj... si cre k vecinii asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 HAI MANUELE pune si tu o poza...sa vad ce a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 26, 2005 Share Postat Aprilie 26, 2005 hehe . mai roby tre sa ai rabdare cu nipranu' pana il faci te apuca batranetile................. da' de un film ce sa mai zic????????? plus ca manuel mai are si servici! da' sa stii ca mie mi-a zis la telefon ca merge de rupe si mai si consuma putin CE MAI VREI , MOTOCICLETA IDEAALA! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 in "spiritul" topicului astuia, a vazut/facut cineva demaror la nipru? aici, in RSR, ca altfel am vazut site-ul la baietii aia din Rusia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 in "spiritul" topicului astuia, a vazut/facut cineva demaror la nipru?aici, in RSR, ca altfel am vazut site-ul la baietii aia din Rusia.... se poate face da io deocamdata nu-i fac.... deocamdata.. am vaz pe la intruniri baietzi ce au pus si kiar mi-a placut cum pornesc..se clatina stinga/dreapta de zici k-i cutremur pina o ia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 da' nu-i cam greu de pornit la pedala...? daca ai 1,80 - 1,90 inaltime, mai merge, dar daca esti mai "pigmeu"... motorul asta, in 4T la o pedala da o scanteie la un cilindru si daca nu a luat-o.... cele in 2T si cu cap. mai mica, pot sa dea mai multe scantei/pedala, deci mai multe "sanse" de pornire PS asta-i parerea mea, de incepator, asa ca nu dati prea tare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 da' nu-i cam greu de pornit la pedala...?daca ai 1,80 - 1,90 inaltime, mai merge, dar daca esti mai "pigmeu"... motorul asta, in 4T la o pedala da o scanteie la un cilindru si daca nu a luat-o.... cele in 2T si cu cap. mai mica, pot sa dea mai multe scantei/pedala, deci mai multe "sanse" de pornire PS asta-i parerea mea, de incepator, asa ca nu dati prea tare.... Corect spus parerea ta de incepator Sa stii ca sunt motoare de S&S si REV TECH de 1700cc sau chiar 2000cc care au pusa pornirea la pedala si pornesc usor.......ca sa intelegi ce sunt S&S si REV TECH sunt motoare in V ca cele de la harley dar cu performante mult mai bune si de capacitate cilindrica mai mare....si fiabilitate la fel de buna Si se pornesc la pedala unele dintre ele...asta dupa gustul proprietarului...care nare chef sa dea la pedala pune demaror te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 (editat) e o mica mare diferenta intre motoarele astea si nipru, in privinta calitatii...ca si a pretului.... te uiti la motoarele japoneze, la carterul turnat, nici o linie in plus, nici o denivelare, nici o bavura..... pe cand astea rusesti....parca-s turnate de tigani in cort, asperitati, rugozitate mare, etc.... probabil ca si pe dinauntru este la fel, aceeasi diferenta, daca nu chiar mai mare, avand in vedere la cat se tureaza japonezele.... iar carburatoarele japoneze, daca le speli cum trebuie, le poti tine pe post de bibelou, asa-s de bine "conturate" si turnate.... in sfarsit, fiecare cu ce are...(sau nu) numai bine Editat Aprilie 28, 2005 de draku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Mai 1, 2005 Share Postat Mai 1, 2005 mai drakule(ce nick ai.... ) SA STII CA AI DREPTATE! am facut bucatzi motoru' acum 2 zile, si sa vezi surpriza! cat jeg , cate porcarii am gasit in interior............. cred ca il spal la o spalatorie auto , la muuuuulta presiune si detergent auto........ da, sunt de acord cu tine , daca as avea o suma mai "consistenta" , mi-as lua un vx 800 da' daca nu e de unde .......... tunarim niprul (daca ai ce tunari la el..........)! apropos STIE CINEVA CAT COSTA NISTE TACHETI PT NIPRU?DA-TI UN P.M. please! bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.