emylyo Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 In baterie releul baga 13,5-14v .Aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexRap Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Asigurate ca ai avut contact perfect sau uitate dupa un scurt circuit . Alternatoru poate duce pana pe la 17 - 20 amperi si daca nu ai avut contact perfect se poate topi mufa. sau ferifica daca ai vreun scurt circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 ca voltaj cred ca este ok. sa nu sara de 15... releul este langa vreo sursa de caldura? firele din mufa sunt izolate bine unul de celalalt? poate fi si un contact imperfect la mufa, si din cauza asta s-a supraincalzit, si s-a topit. ca atunci cand ii dai curent cuiva cu niste cabluri prea subtiri. verifica firele sa nu atinga cadrul pe undeva pe langa mufa, desi ar fi atipic, si curata mufa. mai degraba ar fi din cauza de jeg. sau a fost jeg, s-a topit, si acum si-a revenit... succes. ps. cu toba ce ai facut? acum am vazut ca am postat al doilea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 E o problema des intalnita, incearca sa faci rost de alta mufa ptr ca cel mai probabil a fost un contact imperfect sau oxidat, daca nu gasesti alta mufa incearca sa ii pui niste papuci calumea si sa izolezi bine firele. La incarcare nu trebuie sa iti bage mai mult 14,4 volti asta e limita maxima. Sa te uiti si la capacul statorului si sa verifici tensiunea care vine pe fiecare dintre cele 3 fire galbene, vezi ca este curent alternativ, pe la fiecare combinatie dintre cele 3 fire trebuie sa iti dea valorii ale tensiunii asemanatoare. nu trebuie sa difere. Sa imi zici ce ai rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Ianuarie 31, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2008 Totul este in regula.Nu este contact imperfect,nu scurtcircuit.Tensiunea este ok l aiesire din releu.Mufa este insa distrusa.Motorul functiona normal si va merge nomal,dar a topit mufa si s-a oprit pt ca era un mare scurt in urma topirii.Cam dubioasa problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.