Rinno Postat Aprilie 12, 2005 Share Postat Aprilie 12, 2005 (editat) Sal am vazut ca te pricepi bine la choppere am si eu o intrebare dami si mie un sfat ke tobe mai misto pot pune pe Drag Starul meu de 1100 custom . merci mult Editat Aprilie 12, 2005 de Rinno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Aprilie 12, 2005 Share Postat Aprilie 12, 2005 Incearca sa te gandesti la un design deosebit, care sa-ti placa, si care sa vina bine si pe motocicleta, si vorbeste cu Bono din Cluj si ti le face el. Si poti sa te lauzi ca sunt custonm si originale. Sau daca nu, gasesti pe net, dar parca e mai misto cand nu mai vezi la nimeni tobe ca ale tale... Motorul arata misto, dar intrebarea e ce vrei tu? Il vei pastra asa, sau o sa-l faci dupa gustul tau, sa te reprezinte, si sa nu fie doar o motocicleta oarecare? Bafta si mai vorbim! PS poate iti pun niste poze cu modele de tobe si cu customuri facute din motorul tau daca le mai gasesc, pentru ca nu mai stiu unde la am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 13, 2005 Autor Share Postat Aprilie 13, 2005 pai si cum mi le face ??? nu se inegresc?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 pai si cum mi le face ??? nu se inegresc?? pai ca m orce tobe se inegresc cu timpul la coturi.....am pus la cineva pe un dragstar aici...niste tobe de la samson.....dar au costat peste 1000 euro....suna bestial si arata si bine...schimba total aspectul motorului..... http://www.samsonusa.com/ uite un link cu un dragstar facut de mine /index.php?...124&hl=dragstar Si mai o chestie...daca nu vrei sati faci tobe...in ziua de azi gasesti foarte multe modele custom de tobe pt dragstar....le poti cumpara din germania, ungaria.....unica chestie este sa stii ce vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 aici tiam pus niste linkuri cu tobe de esapament special pt dragstar 1100 http://www.vstar1100.com/exhaust.htm http://www.pacificcoaststar.com/pcs/index.htm http://www.hardkrome.com/Metric/Metrichome.asp http://www.cobrausa.com/exhaust/index_exha...=bike&bikeID=58 pe linkul asta poti asculta cum suna fiecare model de tobe http://www.vanceandhines.com/# in linkul asta intri unde scrie METRIC http://www.shogunexhaust.com/home86.html http://www.bikerbrackets.com/gbpics.htm na pai cam atit sper sati fie de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 13, 2005 Share Postat Aprilie 13, 2005 ai putea sa le scurtezi pe ale tale.......oricum depinde de tine...... vor suna bestial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 13, 2005 Autor Share Postat Aprilie 13, 2005 ai putea sa le scurtezi pe ale tale.......oricum depinde de tine...... vor suna bestial sa le scurtez ??? cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 13, 2005 Autor Share Postat Aprilie 13, 2005 Si mai am o kestie zici ca orice toba se inegreste cu timpul. Dar a mea sau belit la 2500km prima toba sa inegrit de te doare capul si cand i-am intrebat pe cei de la Yamaha au spus ca nu stiu de ce! ai ideie de ke??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 sa le scurtez ??? cum? pai uitate la prima poza cu dragstarul de 650 ce am puso acolo se vede modelul cum ai putea sa le swcurtezi....si cit despre inegrirea tobelor este ceva normal....si la ei se poate sa fie calitate un pic mai proasta la cromare...care parte din toba sa inegrit...pune o poza sa vad...fa poze detaliu poze....normal evacuarile originale au niste protectii cromate...si coatele se innegresc dar protectiile ramin...neatinse....pne poze cu tobele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 tobele se inegresc..si cind forjezi motorul.... in general si la harley si cam la orce motor...coatele de evacuare isi schimba culoarea cu timpul ,este ceva normal...la evacuari....dar tobele la capat normal nu ar trebuii sa se innegreasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 roby, tin sa te contrazic, pe studiu de caz ca sa zic asa: viraga mea de 400. desi merg destul de turat, ii dau destul de tare la drum lung pentru capacitatea ei cilindrica, si desi toba care iese din cilindrul din fata nu are nici un fel de protectie cromata, e chiar tzeava cromata nu s-a innegrit deloc. motorul are cam 36.000 km, si nu are nimic cotul din fata, de fapt nu si-a schimbat culoarea nici o parte a sistemului de evacuare. acuma o sa zici ca nah, e de 400 si e normal sa ramana curate, ei bine, am un prieten cu virago 250 cmc, si la el cotul tobei de la cilindrul din fata s-a facut albastra pe alocuri, si neagra acolo unde e prinderea de cilindru... in mod normal, la motoarele de cilindree mai mare, desi nu tot timpul, se cam albastresc tobele, cromul de pe ele, dar repet, nu intotdeauna, depinde in mare masura cum merge motorul, daca merge pe amestec mai bogat sau mai sarac; iarasi, un factor important este racirea: daca motorul are racire pe aer, e cam greu sa nu isi schimbe culoarea cel putin cotul din fata, daca este pe lichid, si sistemul de racire este bine gandit, nu este deficitar, atunci nu prea isi mai schimba tobele culoarea. Iar la faza ca la capatul tobei nu ar trebui sa isi schimbe culoarea, sunt total de acord, nu am vazut pana acum motocicleta cu tobe BINE facute, nu artizanal la coltul strazii, si bine cromate, care sa se innegreasca sau sa schimbe in vreun fel culoarea. te salut, cu respect, numa bine tuturor. P.S. si eu ma duc sambata asta la domnu' $ilver, in Ploiesti, sa imi "opereze" sitele (mufflers) de la tobe, adica sa le dea jos, asa cum a facut la virago a lui, ca sunt la fel motoarele noastre. Asta ca nu se aude suficient in trafic, si soferii nu ma observa de nici un fel. vreau doar sa fiu auzit, nu sa deranjez cu tobele mele. salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 de acord cu tine ares.....nu am avut chef sa scriu atitea respecte roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 14, 2005 Autor Share Postat Aprilie 14, 2005 Boys gresala este a mea de exprimare. Toba mea adica cotul de la cilindrul din fata sa albastrit dar rau de tot si am fost cu ea la Yamaha sa-i intreb de ce si nu au stiut sa-mi raspunda. Au spus prima data ca de la mers mult in oras ca de la mers prea turat........................ dar pe urma Tiberiu Troia a spus ca nu stie de ce ca si el merge zilnic cu ea in oras in aglomeratie si ca o tureaza de ies draci din ea si nu are nimica. Mie mi-sa parut ciudat la amea ca sa belit cotul la doar 2500km motorul fiind luat nou de la Yamaha si nici nu il accelerez tare merg normal cum se merge cu un chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 14, 2005 Share Postat Aprilie 14, 2005 deci pe mine nu mar deranja deloc sa fie alta culoare...si cel putin la toate harleyurile cu timpul coturile se ingalbenesc,invintesc----chiar imi place nuanta de culori ce face pe galerie... fiecare cu pasarica lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 15, 2005 Autor Share Postat Aprilie 15, 2005 Exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 15, 2005 Autor Share Postat Aprilie 15, 2005 alta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 15, 2005 Autor Share Postat Aprilie 15, 2005 De ce nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 19, 2005 Share Postat Aprilie 19, 2005 deci cum arata cotul din fata este prea de tot , cum merge motorul...are carburatia buna? uitate la cotul din spate sub protector are acceiasi culoare? chiar ca este bine colorat cotul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 19, 2005 Autor Share Postat Aprilie 19, 2005 Roby cotul din spate nu are nimica si carburatia este buna cred ca moto are doar 4000km si este luata de noua de la Yam romania. Alceva nu stiu ce sa fac ?? Ce sfat i-mi dai ??? Sa ma duc la yamaha sai fac un control??? Si ce sa controlez?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 deci ar trebui sa te duci la yam,aha si sa le faci un scandal de numa numa...la 4000 km nu are voie sa arate asa cotul sa til schimbe.....sau sa vada provenienta arderii asa de repede....sincer e prea aras...si nu e normal sa fie ars doar cel din fata in halul care e la tine....... in rest ce iti pot spune ...cumparati o pereche de tobe de prin vreun catalog.....cit te va costa nu stiu dar iti alegi cetti place tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 20, 2005 Autor Share Postat Aprilie 20, 2005 O sa ma duc neaparat la astia de la Yamaha sa-i f.., dar nu stiu ce sa-i pun sami verifice ca sa nu mai faca asa?????????? Iar de tobe am gasit keva ce-mi place din adresele alea pe care mi-le ai dat dar nu stiu cum sa le pot comanda ca nu am card si alte alea...................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 20, 2005 Autor Share Postat Aprilie 20, 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 pai vorbesti cu vreunul sa te ajute se poate face si prin transfer bancar auzi daca vrei din astea drepte se pot face si in tara si arata chiar super teava de inox slefuita .....nu stiu in bucuresti unde tiai putea face prin alte orase am ceva contacte wink.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Aprilie 20, 2005 Share Postat Aprilie 20, 2005 unde gasesti material bun in bucuresti...ar fii la atelierele unde fac balustrazi si tot felul de chestii din teava de inox...te duci intro zii cu motorul si cu poza cu tobele si poate dai de unu ce vrea sa faca un ciubuc.....inoxul lustruit arata perfect...chiar super fain...si mai ales ca la un asa atelier au tot felul de coate de inox si nu trebuie sa indoaie ei coatele ca poate iasa cute, se sudeaza coatele bucata cu bucata, se finiseaza slefuieste si lustruieste si ar iesi super daca au aia un pic de vointa... salut :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rinno Postat Aprilie 21, 2005 Autor Share Postat Aprilie 21, 2005 (editat) Si crezi ca alea nu se inegresc??? Oricum merci mult Roby pentru sfaturi cu toate ca nu ne cunoastem dar te consider un prieten adevarat pt. ca altul nu statea atata sa-mi explice mie sau altcuiva ce si cum stau treburile. Iar cu cei de la Yamaha chiar o sa ma duc la ei sa le sparg capul Editat Aprilie 21, 2005 de Rinno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.