Sari la conținut

Probleme Carburator [cred]


slyby
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

Am postat si la topicul dedicat "Yamaha Xj", dar nu este miscare deloc acolo.

Poate gasesc aici vreo idee ajutatoare.

 

Am si eu o problema sacaitoare. Poate s-a mai intalnit cineva cu asa ceva si-mi mai da vreo idee.

A devenit evident in vara, s-a accentuat cu venirea frigului si in plina iarna deja e enervant.

Pe la 2 [cred, poate chiar 3] stuturi de la carburator imi picura benzina dupa ce opresc motorul. Poate si in timpul mersului,dar atunci se pulverizeaza&usca pe motorul fierbinte. Am ajuns sa intalez carpe pe motor peste noapte ca se aduna deja destul de mult. De la ce ar putea fi ?

- cui pontou

- plutitor

- garnitura de la scaun ?

Motorul e la hibernat de 7 sapt, benzina pe ON, stiu ca e pe vacuum sistemul si inca tot mai pica!!! :kiss:

La caldura, vreau sa dau jos rezervorul sa-l curat, sa schimb filtrul de benzina [cu toate ca arata perfect curat],dar m-ar interesa cum pot curata carburatorul fara sa stric ceva la sincronizari, etc.

Asta in cazul norocos, sa nu trebuiasca sa schimb ceva prin el, si sa am problemele doar de la mizerie.

Altfel motorul mergea OK, tragea bine, rareori ramanea putin turat la relanti dupa ture in viteza mare, dar isi revenea repede.

 

Asfalt aderent! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am postat si la topicul dedicat "Yamaha Xj", dar nu este miscare deloc acolo.

Poate gasesc aici vreo idee ajutatoare.

 

Am si eu o problema sacaitoare. Poate s-a mai intalnit cineva cu asa ceva si-mi mai da vreo idee.

A devenit evident in vara, s-a accentuat cu venirea frigului si in plina iarna deja e enervant.

Pe la 2 [cred, poate chiar 3] stuturi de la carburator imi picura benzina dupa ce opresc motorul. Poate si in timpul mersului,dar atunci se pulverizeaza&usca pe motorul fierbinte. Am ajuns sa intalez carpe pe motor peste noapte ca se aduna deja destul de mult. De la ce ar putea fi ?

- cui pontou

- plutitor

- garnitura de la scaun ?

Motorul e la hibernat de 7 sapt, benzina pe ON, stiu ca e pe vacuum sistemul si inca tot mai pica!!! :kiss:

La caldura, vreau sa dau jos rezervorul sa-l curat, sa schimb filtrul de benzina [cu toate ca arata perfect curat],dar m-ar interesa cum pot curata carburatorul fara sa stric ceva la sincronizari, etc.

Asta in cazul norocos, sa nu trebuiasca sa schimb ceva prin el, si sa am problemele doar de la mizerie.

Altfel motorul mergea OK, tragea bine, rareori ramanea putin turat la relanti dupa ture in viteza mare, dar isi revenea repede.

 

Asfalt aderent! :kiss:

daca tot desfaci, desfa-le pe toate, le desfaci capacele, de sus si cel de jos si il cureti bine, de obicei gasesti in capacul de jos mizerie(camera de nivel), poti sa desfaci si jigloarele, dar sa le strangi inapoi bine, vezi ca problema ta e defapt de la plutitor cu mecanismul de inchidere ce nu iti mai inchide cand creste nivelul in camera de nivel, verifica si curata si asta ... in rest nu te atingi de alte suruburi ... dupa ce le cureti le sufli un pic cu compresorul sa usuce si sa arunce toate gunoaiele si apoi montezi totul la loc ...

ai grija sa NU CIUPESTI VACUUMURILE si sa NU INCURCI PIESELE DE LA CARBURATOARE INTRE ELE, si mai ales nu uita cum le -ai desfacut sa stii sa le pui si inapoi

 

 

spor la surubarit :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu e sa achizitionezi de pe louis.de sau alta sursa niste kituri de carburatoare pentru modelul tau si sa faci o revizie generala la carburatoare. Impusti 2 iupuri deodata: cureti si scapi si de scurgeri.

 

La mine nu curg, insa mi-am comandat deja 2 kituri si sper sa le rezolv pana cand da caldura.

 

Bafta

 

PS: De sicronizat, trebuie resicronizat dupa ce le cureti. Si nu e greu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Am avut o problema asemanatoare, mi s-a blocat un cui pontou la unul din carburatoare si la fel imi curgea benzina ca la balamuc si mergea in 3 cilindrii. Problema a fost de la un cui pontou care se blocase. La mine a fost simplu de demontat, am desfacut capacul de la camera de nivel constant am miscat de cui, l-am montat la loc si nu am mai avut probleme. Nu ai treaba cu nici un fel de reglaj pe-acolo atata timp cat nu umbli la plutitor. Si cred ca ai probleme si cu robinetul, asa am patit si eu. Chiar daca e pe vacum, uneori nu functioneaza cum trebuie ca daca ar functiona nu ar trebui sa iti mai dea benzina cu motorul oprit. Bafta multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...