PHANTOM II Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Parerea mea este ca in general ar trebui s-o lasam mai usor acum dupa pauza de iarna pana ne obisnuim iarasi cu comenzile motocicletei.Afara esti avertizat de asta si chiar sfatuit sa exersezi inainte pe locuri in afara circulatiei.Si eu as accentua pe caldura de care au nevoie pneurile la temperaturile actuale! Un sezon curat la toti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Probabil a pus frana spate. .dur.. . .si din lipsa de aderentza (deh, 2 grade in aer) minus 5 in viteza, asa a ajuns sa aibe spatele in lambada. Lasati mitul asta cu frana de motor dementiala la F-uri. Asta e valabil doar la SS sau la motoare cu cuplu ffff. mare. .unele cruisere. Cand pierzi aderenta, da, inchizi DA USOR, gazul. .merge si cu stransul ambreiajului,.. .acelasi lucru, reduci turatia spatelui. Hai ca incet, incet, dar greu apare si ceva concret...Deci daca pierzi aderenta spate : 1.Reduci gazul usor , daca mai apuci si nu iti zboara ghidonul din maini. 2.Debraiezi ca sa nu mai traga roata spate 3.Te ridici in sa (?) ...Desi cam asta ar fi lista este deschisa daca vrea cineva s-o completeze. P.S. Chestia cu frana de motor la F nu este deloc un mit.Este un monocilindru caruia ii tai gazul, nu 4 in linie.Daca reducerea o faci brusc sau combinat cu o retrogradare de treapta de viteza te arunca in cap(figura de stil). Al meu asa face si nu cred ca altele se comporta altfel.Nu vreau sa comentez mai mult ca as fi off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 OT Un om care si-a dat seama ca a gresit ceva, a comis-o, si-a prezentat problema, oamenii (pe langa urari - alea-alea) i-au dat si sfaturi si mai si invata altii care probabil nu stiu cum sa reactioneze in astfel de momente. Deci se poate vorbi si civilizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zanulmaseluta Postat Februarie 20, 2008 Autor Share Postat Februarie 20, 2008 O sa incerc sa raspund mai multor persoane: Asa ca intiatorul topicului fie a vrut sa faca pe grozavul si a mers prea tare pentru experienta lui fie are motor prea mare pentru ce poate sa stapaneasca... Sa nu tragem concluzii aiurea doar de dragul de a posta si zi asa Zinule, ai cracanat-o !? pai bine man, asa stii tu sa mergi pe roti? sa dai cu scula de pamant si sa o julesti ... mah, tu sigur nu ne minti !?!?!? hai sa fii sanatos si sa nu mai ai evenimente pe anul asta (si in general), mi-ar fi parut rau sa aud ca ai pus-o sa auzim de bine ce sa fac si eu nene mistretule, asta e, mai cadem, ne mai ridicam, important e sa nu cadem de 2 ori din aceeasi cauza. sincer si eu ma mir cum de am avut asa noroc sa nu patesc mare lucru. sa ne vedem cu bine p sosea Si cand spui voblaj,lumea se gandeste la ''plimbarea''ghidonului stanga-dreapta,necontrolat.Cu spatele este alta treaba dar daca tu crezi ca nu are importanta...asta este. Exact asta incercam sa explic si eu, dupa ce spatele a pierdut aderenta si a inceput sa penduleze, motorul a intrat in voblaj (atunci m-a si aruncat cand n-am mai putut tine ghidonul in mana) Va rog foarte mult, nu mai incepeti cu presupuneri de 2 lei de genul: "frate iti spun eu ca ai pus frana spate brusc" sau "ai stranutat si ai bagat mana in gaz din greseala" Acum ma gandesc ca ar fi fost doua reactii posibile pe care daca le-af fi avut, poate ca nu as fi cazut: - sa trag ambreiaju pt a opri franarea rotii spate - usoara acceleratie pt a muta centrul de greutate spre spate, pentru a reduce cat mai mult greutatea de pe roata fatza (din cate stiu asa se procedeaza in caz de voblaj) POSTATI DOAR DACA AVETI ALTE SOLUTII VALABILE IN CAZUL DE FATA SAU DACA VRETI SA MA CONTRAZICETI. Fara solutii de genul : stai acasa daca e frig sau mergi cu 30km/h etc. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 toti gresim... ideea e sa invatam din greseli si sa aplicam ceea ce am invatat.Tu pari o persoana care a realizat ca putea sa fie mai rau, mult mai rau.. Intradevar ai avut un mare noroc.Si asa la noi in tara a fi biker e ca si ruleta ruseasca... noroc ca azi nu a facut poc. Bafta in continuare... si take it easy in the city. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 da bre, noroc. cateodata este nevoie de experiente din astea gratuite, din care iesim cu bine, ca sa ne mai trezeasca. eu privesc orice eveniment nu ca pe un simplu ghinion, ci ca pe o lectie. am vazut mobra lu' nea zanu'...belea. crashbar-ul este din fier plin, si si-a schimbat culoarea in albastru in zona unde a s-a polizat. este dus mai mult de jumate. aviz expertilor in motociclism...pastrati lectiile de condus motoreta pentru copiii din fata blocului, care intreaba "cat baga nenea?" daca roata spate fuge chiar si cand este uscat(dar frig) cand bagi mana in gaz nu foarte tare, de ce nu ar fugi si in frana de motor? este o intrebare retorica, nu astept raspunsuri, caci o dam in basme. numai bine tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zuzu Postat Februarie 21, 2008 Share Postat Februarie 21, 2008 offf catzi parerishti mai mult sau mai putin experimentati ma bucur ca te-ai ridicat si ai putut sa postezi aici culmea e ca aproximativ pe la aceeasi ora treceam prin intersectie pe la brasov (iesirea din pasaj) dupa ce-mi luasem primii fulgi de zapada in viziera... (mica umea asta) data viitoare o sa te gandesti de doua ori in momente asemanatoare si o sa eviti repetarea lor... cel putin asa fac eu in urma experientelor neplacute... la cat mai putine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.