Baiazid Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 Am o intrebare bunicica: Se da un motor 600cc, 4cil in linie alimentat prin carburatoare (nu injectie). La ce il ajuta pe acest motor un kitt DynoJet si cum ii influenteaza consumul in oras si extraurban? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 Baiazidu, uite aici raspunsul: /index.php?...topic=17008&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 25, 2005 Share Postat Aprilie 25, 2005 Mda... deci un fel de n-ar mai fi. E tot din gama "filtru de aer sport" )))))) Pai cel mai sport filtru de aer este aerul, adica sa-i decuplezi de tot filtrul de aer, apoi sa faci proba. Daca simti vreo diferenta, iei filtru sport, daca nu, nu iei. Iar cu dynojet asta, cred ca se refera la alte jiglere in carburator, care sa dea un amestec un pic mai bogat. Normal, trebuie si niste bujii un pic mai calde, ca sa nu se afume si o galerie de evacuare lustruita bine pe interior si o toba fara site... Deci "accesorii", placebo, senzatia ca "dai un ban dar te intrebi daca face" )))) Singura chestie care zic eu ca merita deranjul este un sistem primitiv de NOS. Adica o butelie si un mecanism care sa iti permita ca numai peste 5000 de ture sa zicem, sa poti sa dai drumul simultan la gazul din butelie si sa si traga shocul la carburator. Cam asta e NOS-ul, pe romaneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.