Zircon Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Are cineva idee cu ce pot sa curat brake calipers ? Intentionez sa demontez tot, inclusiv pistonasele. Pe afara recomanda SimpleGreen si spray de curatat franele. SimpleGreen chiar nu se gaseste la noi Thx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 cred ca in cartea tehnica gasesti. cred ca ar fi bine sa le cureti cu benzina sau cu gaz petrolier. parereea mea. erau pe louis niste sprayuri speciale.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 nu stiu ce sunt alea brake calipers, dar daca te referi la cilindrii din etrier, nicidecum sa nu-i cureti cu benzina, vor ramane blocati.. motorina e cea indicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 27, 2008 Autor Share Postat Februarie 27, 2008 Brake calipers = etrieri frana. Imi cer scuze, am avut un lapsus in momentul in care am facut thread-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 asa... motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Brake calipers = etrieri frana. Imi cer scuze, am avut un lapsus in momentul in care am facut thread-ul Atunci curata cu motorina si sa cureti si pistoasele, pui cceva intre ele gen 2 surubelnite, dai la pompa sa le scoti.. cureti mizeria dupa ele pana stralucesc, iar le bagi inauntru , iar faci asa.. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Cu precizarea ca daca au ceva vechime, nu scoate pistonasele inainte de a cumpara un set nou de garnituri (sunt o caruta de bani din pacate) pentru ca ai sanse mari sa nu le mai poti baga inapoi. In timp, cauciucul de la garnitura de praf se umfla, si in combinatie cu sectiunea "U" a respectivei garnituri, nu mai poti baga pistonasul la loc fara sa o rupi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 27, 2008 Autor Share Postat Februarie 27, 2008 Thanks. bcristian, ce inseamna ceva vechime ? Crezi ca aceasta problema poate sa apara la etrieri din 2003-2004 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 Hm, probabil ca nu. Ma gandeam la 7-8 ani incolo. Da jos placutele, ppompeaza de cateva ori, desfa aerisitorul (important), si vezi daca poti sa apesi pistoanele inpoi inauntru cu degetul (o sa mearga relativ greu oricum, nu ca butonul de la loft, asta e normal). Daca poti, e destul de sigur sa scoti pistoanele de tot. Mare atentie la garniturile de praf, ca sunt subtiri si se rup usor. Si "normal" ca nu se pot cumpara doar alea, trebuie sa iei tot pachetul, desi garniturile de presiune se strica mult mai greu. Ca sa mearga mai usor/sigur la asamblare, foloseste vaselina siliconica rosie pt etrieri (iti dau eu daca nu gasesti). Se poate folosi si lichid de frana pt lubrefiere la montare, dar are 2 dezavantaje: arde pielea de maini (nu ca acidul, dar se simte neplacut) si dupa aia arde si vopseaua de pe orice lucru pe care pui mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 27, 2008 Autor Share Postat Februarie 27, 2008 N-am specificat dar etrierii acestia nu sunt montati pe motocicleta, deci scosul pistonaselor folosind frana nu este posibil. M-am descurcat cu ajutorul unei vechi pompe de Dacia. Au iesit doar pistonasele, toate garniturile au ramas in interiorul etrierilor si par sa arate normal, fiind la nivel. Am inteles ca pentru curatare merge si alcool tehnic. Mi-e cam frica sa bag motorina in interior ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Februarie 27, 2008 Share Postat Februarie 27, 2008 (editat) are in carrefour spray special pentru curatat etrieri . la orice magazin de piese auto gasesti acest spray . sunt peste 20 de dealeri de moto si accesorii in bucuresti care au asa ceva . chiar este necesar sa creezi atata agitatie pentru doi etrieri ? motocicleta care o ai nu este yamaha fz6 fazer. este yamaha fz6 s din 2004 . ok ? fazer-ul are cadrul din otel. Editat Februarie 27, 2008 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zircon Postat Februarie 28, 2008 Autor Share Postat Februarie 28, 2008 Laura, eu am facut etrierii aceia bucati. Daca era sa-i curat doar pe exterior nu ma agitam prea mult, am si eu spray de curatat. Problema e ca am citit pe net sa nu folosesc spray-ul pentru a curata interiorul etrierului. Eu am un FZ6-S (Fazer) model 2005, cadru din aluminiu. Btw, este vorba de o pereche de etrieri de R6 din 2003 care, evident, merg tot pe o furca de R6. Reglabila, nu ca cea a FZ6-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.