Sari la conținut

Curatare Brake Calipers


Zircon
 Share

Postări Recomandate

Are cineva idee cu ce pot sa curat brake calipers ? Intentionez sa demontez tot, inclusiv pistonasele.

Pe afara recomanda SimpleGreen si spray de curatat franele. SimpleGreen chiar nu se gaseste la noi :) Thx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brake calipers = etrieri frana. Imi cer scuze, am avut un lapsus in momentul in care am facut thread-ul :)

 

 

 

Atunci curata cu motorina si sa cureti si pistoasele, pui cceva intre ele gen 2 surubelnite, dai la pompa sa le scoti.. cureti mizeria dupa ele pana stralucesc, iar le bagi inauntru , iar faci asa..

 

Spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu precizarea ca daca au ceva vechime, nu scoate pistonasele inainte de a cumpara un set nou de garnituri (sunt o caruta de bani din pacate) pentru ca ai sanse mari sa nu le mai poti baga inapoi. In timp, cauciucul de la garnitura de praf se umfla, si in combinatie cu sectiunea "U" a respectivei garnituri, nu mai poti baga pistonasul la loc fara sa o rupi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm, probabil ca nu. Ma gandeam la 7-8 ani incolo.

Da jos placutele, ppompeaza de cateva ori, desfa aerisitorul (important), si vezi daca poti sa apesi pistoanele inpoi inauntru cu degetul (o sa mearga relativ greu oricum, nu ca butonul de la loft, asta e normal). Daca poti, e destul de sigur sa scoti pistoanele de tot.

Mare atentie la garniturile de praf, ca sunt subtiri si se rup usor. Si "normal" ca nu se pot cumpara doar alea, trebuie sa iei tot pachetul, desi garniturile de presiune se strica mult mai greu.

Ca sa mearga mai usor/sigur la asamblare, foloseste vaselina siliconica rosie pt etrieri (iti dau eu daca nu gasesti). Se poate folosi si lichid de frana pt lubrefiere la montare, dar are 2 dezavantaje: arde pielea de maini (nu ca acidul, dar se simte neplacut) si dupa aia arde si vopseaua de pe orice lucru pe care pui mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am specificat dar etrierii acestia nu sunt montati pe motocicleta, deci scosul pistonaselor folosind frana nu este posibil. M-am descurcat cu ajutorul unei vechi pompe de Dacia.

Au iesit doar pistonasele, toate garniturile au ramas in interiorul etrierilor si par sa arate normal, fiind la nivel.

Am inteles ca pentru curatare merge si alcool tehnic. Mi-e cam frica sa bag motorina in interior ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are in carrefour spray special pentru curatat etrieri . la orice magazin de piese auto gasesti acest spray . sunt peste 20 de dealeri de moto si accesorii in bucuresti care au asa ceva . chiar este necesar sa creezi atata agitatie pentru doi etrieri ? :)

 

motocicleta care o ai nu este yamaha fz6 fazer. este yamaha fz6 s din 2004 . ok ?

fazer-ul are cadrul din otel. :P :)

Editat de laura_tazy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Laura, eu am facut etrierii aceia bucati. Daca era sa-i curat doar pe exterior nu ma agitam prea mult, am si eu spray de curatat. Problema e ca am citit pe net sa nu folosesc spray-ul pentru a curata interiorul etrierului.

 

Eu am un FZ6-S (Fazer) model 2005, cadru din aluminiu. Btw, este vorba de o pereche de etrieri de R6 din 2003 care, evident, merg tot pe o furca de R6. Reglabila, nu ca cea a FZ6-ului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...