cristacke Postat Februarie 28, 2008 Share Postat Februarie 28, 2008 (editat) Am o Aprilia AF1 de 125, cand l-am luat, pe la 7.000 rpm intra power valve si tinea cam pana pe la 9.000 si ceva aproape de 10.000, apoi in timp de o saptamana a inceput sa scada turatia la care se opreste, acum pe la nici 8.000 de ture se opreste si nu mai trage motoru se tureaza asa in gol. Stie care care ar putea fi problema? s-a stricat? trebe schimbat? am fost eu de vina k i-am dat mereu in ture pana nu mai tragea? Cel de la care am luat motoru nu prea il tura, pe la 5-6 mii schimba, deci el nu prea folosea power valve. --- Mesaj completat în 29 Feb 2008 07:45 -------------am citit pe forum ceva de o lamela de la el care trebuie curatata...ma poate lamuri cineva? --- Mesaj completat în 29 Feb 2008 07:45 -------------am citit pe forum ceva de o lamela de la el care trebuie curatata...ma poate lamuri cineva? Editat Februarie 28, 2008 de cristacke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 29, 2008 Share Postat Februarie 29, 2008 Am o Aprilia AF1 de 125, cand l-am luat, pe la 7.000 rpm intra power valve si tinea cam pana pe la 9.000 si ceva aproape de 10.000, apoi in timp de o saptamana a inceput sa scada turatia la care se opreste, acum pe la nici 8.000 de ture se opreste si nu mai trage motoru se tureaza asa in gol. Stie care care ar putea fi problema? s-a stricat? trebe schimbat? am fost eu de vina k i-am dat mereu in ture pana nu mai tragea? Cel de la care am luat motoru nu prea il tura, pe la 5-6 mii schimba, deci el nu prea folosea power valve. <small>--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 07:45 -------------</small><br/>am citit pe forum ceva de o lamela de la el care trebuie curatata...ma poate lamuri cineva? <small>--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 07:45 -------------</small><br/>am citit pe forum ceva de o lamela de la el care trebuie curatata...ma poate lamuri cineva? Is putine persoane ce stiu de treaba asta ... mai asteapta un pic ca o sa gasesti raspunsul la intrebarea ta ... Din cate stiu eu, da e vorba de o lamela de la evacuare care la turatii mai mari mareste evacuarea(parca ) astfel incat puterea motorului sa fie constanta ... in rest <small>--- Mesaj completat în 29 Feb 2008 08:57 -------------</small><br/> Ce spui tu nu se numeste electronic valve, ci POWER VALVE care se gaseste pe majoritatea motoarelor in 2timpi de 125cc. Chestia aia e o lamela care sta pe evacuare si se deschide pe la 7000 de ture si largeste evacuarea. E simpla treaba cuplu in ture mici si putere in ture mari bafta la reparatii Dai PM lui @69WRX si roaga-l sa te ajute ... vad ca el stie exact despre ce e vorba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Februarie 29, 2008 Autor Share Postat Februarie 29, 2008 bun...ms pot poza si pt informatii o sa ma apuc in week-end de ea sa vad ce are. @mao-san: am rezolvat problema cu semeringul, avea arcul rupt, i-am schimbat arcu si merge ok acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristacke Postat Februarie 29, 2008 Autor Share Postat Februarie 29, 2008 am umblat putin in seara asta la carburator, i-am desfacut jiglerele si am bagt un spray de curatat carburatoare ( marca 2+2), si a mers perfect, tragea super bine, chiar cand a intrat power valve mi-a patinat roate de spate, dar acum se ineaca si imi uda bujia....nush ce sa ii mai fac. ma duc maine sa iau o bujie noua sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.